Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mieleen, että talossa on hiljaisuus aika. Kukaan ei ollut talon asukkaita. Varmaan itsekin haluaisitte rauhassa nukkua.
Aivottomat
Anonyymi-ap
231693
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 23
Vanhimmat
Poke varmaan haki kamansa, kun lähti pitkälle reissulle. Ei ehtinyt lomailla täällä oli niin ahne työmies.
Eiköhän tässä pärjäillä!!
Kaikki eri autoja ja yhdessä tyttö kuskina kirjavaksi maalatussa Mersussa.
Soitto 112 kahteen ja kutsua virkavalta paikalle.
Poke oli KaiPr rakuuna ja Lahden pormestari.
Lahti ja Kuhmo kaipaa Pokea.
Tyttökö? Ja muut nuoria poikia, lie tytöllä paikat hellinä? Ennen hevosella kuljettiin, nyt bensakoneella, samat aatokset nuorilla.... Lihanhimo, joskus kerta on ensimmäinen.
Ei huolta, siellä persut pohtineet katastrofaalista gallup romahdusta.
VATIPÄÄT
toivottavasti tämä uusi poliisi pistää nämä idiootit kuriin jotka yöt rällää noilla romuilla kortit pois autokoulu uuiksi ja romut paaliin.
Vajakit!
Kuulkaapas hyvät herrat!
Se on hyvä merkki, kun nuoriso on liikkeellä pikkutunneilla, jos vielä on kuokka kädessä, niin eikun paranee, sähkölamppu mukana että ei kompastu.
Tuosta voi päätellä, että etsivät lieroja. Täällä on kaivattu kovasti, kaivannais teollisuutta Kainuuseen. Pienimuotoisia aloittamisen merkkejä on jo nähtävissä. Nuoriso näyttää meille mallia.
Helppo ongelman ratkaisu,,,,,,muuta pois.
Ei ne kaikki asukkaatkaan vuokra taloissa hiljaisuus aikaa ja toisten kotirauhaa kunnioita. Öisin mestaan ja päivisin nukutaan.
Öisin mesutaan
Geenit ja kemia panee nuoret valvomaan, kun ilta tulee, nuoret näkee sen elämänsä mahdollisuutena ja tunteena, että nyt täytyy lähteä liikkeelle.
"Vierivät kivet ei sammaloidu"
Järjestyssäännöissä on hiljasuusaika määritelty klo 23.00- 07.00. Harva niitä sääntöjä noudattaa, mutta nukkuakin pitäisi yöllä. Päivisin tulee ihan normaalia elämisen ääniä, ei se ketään haittaa.
Hiljasuusaika on kylläkin klo 22.00-7.00. Nimenomaan öisin pitäisi saada nukkua, päivällähän sitä valvotaan ja normaalit elämisen äänet voi päivällä kuulua.
Energiajuomat valvottaa kummasti, niitä kun hörppii 2 - 3 purkkia illassa, niin turha odottaa unta.
Ja uni kun ei ota tullakseen, aika käy pitkäksi yön aikana. Niin etitään poppi vehkeistä seuraa, basso jumputus täysillä.
Joo ja piri.
Sen voimalla voi hyvin valvoa pari vuorokautta putkeen.
Nykyinen "musiikki" aiheuttaa jo itsessään mielenterveysongelmia teineille. Toista se oli ennen, kun Jumalaankin uskottiin. 🙏😌
Jos yöllä valvottaa, niin pitää nukkua päivällä lyhkösiä ettoneita, vaikka kaksin kappalein. Niin jaksaa kummasti taas.
Tai jättää energia juomien litkiminen vähemmälle sekä muiden piristeiden käyttö.
työtön yötön, kaipaa sielunkummania..