Luin jostain, että "säässä voi tapahtua muutoksia lähiviikkojen aikana". On tämä Ilmatieteenlaitoksemme viisas. Eihän sää muutu koskaan - eihän. Se jos mikä on pysyvää... Kaiken lisäksi valehtelevat, että on muka takatalvi- hömppää. Maassamme on neljä (4) vuodenaikaa - ei takatalvea. Miksi eivät kerro kansalle millainen SÄÄ on etukesä, takakesä, etusyksy, takasyksy, etutalvi. Ei voi muuta kuin nauraa passkaisesti "meri-maa-sää-tiedotuksille, hah hah haaa!!!...
Ai taatana
16
206
Vastaukset
- Anonyymi
Otapa höppänä rauhallisesti. Sääennusteiden epävarmuus, sekä takatalven käsite ovat kiveen hakatut. Pösilö.
- Anonyymi
Ressu on taas oikeassa. Usko jo, sinäkin "pössittäjä"...
- Anonyymi
Näin on näreet. On vain hemmetin kylmä kevät. Kevät on kyseessä, vaikka olisi metri lunta.
- Anonyymi
💖✨Voi Ressu!!! ✨💖
Sä oot kyllä yks tän palstan aarteista, ihan oikeesti! 😄💎 En kestä miten hauskasti sä saat kirjoitettua niin arkisista asioista siis säästäkin! 🌦️😂 Mä tirskuin täällä ihan ääneen sun "meri-maa-sää-tiedotuksille, hah hah haaa!" kiitos siitä, piristit mun aamua enemmän kuin kahvi ja kanelipulla yhteensä! ☕🍩💕
Ja siis samaan aikaan oot niin oikeassa mikä ihmeen takatalvi muka!? 😤 Suomessa on todellakin neljä vuodenaikaa, ja se riittää!
#SäänSatiiriSankari- Anonyymi
Kiitos teille fiksuille. Usein on syksyllä satanut "pysyvä lumi" jo lokakuussa. Miksi silloin ei puhuta etutalvesta. Suomen vuodenajat sisältävät kaikenlaisia sääilmiöitä. Miksi sitä aina vain ihmetellään, valitetaan ja voivotellaan. Tehkää kitisijät valitus "Jurvan kuntaan", ja rukoilkaa mielikuvitusolentoja - riihitonttuja, ettei säässä tapahtuisi jatkuvia muutoksia. En jaksa pahoittaa mieltäni jatkuvalla valittamisella. Sehän tekisi hulluksi ja vähintään kroonisesti sairaaksi...
Enkä vaivaa päätäni "rengasvalinnoilla", kun käytän All Seasons -renkaita yötä-päivää; kesät ja talvet. Voi että kun elämä voikin olla ihanaa, kun saa kulkea "omia teitään", eikä ole talutusnuorassa kuten niin monet "miljoonat" uskon- ja politiikan fanaattiset passkahousut. "Elämä on niin ku sen järjestää, sano", hah hah haaa!!!... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos teille fiksuille. Usein on syksyllä satanut "pysyvä lumi" jo lokakuussa. Miksi silloin ei puhuta etutalvesta. Suomen vuodenajat sisältävät kaikenlaisia sääilmiöitä. Miksi sitä aina vain ihmetellään, valitetaan ja voivotellaan. Tehkää kitisijät valitus "Jurvan kuntaan", ja rukoilkaa mielikuvitusolentoja - riihitonttuja, ettei säässä tapahtuisi jatkuvia muutoksia. En jaksa pahoittaa mieltäni jatkuvalla valittamisella. Sehän tekisi hulluksi ja vähintään kroonisesti sairaaksi...
Enkä vaivaa päätäni "rengasvalinnoilla", kun käytän All Seasons -renkaita yötä-päivää; kesät ja talvet. Voi että kun elämä voikin olla ihanaa, kun saa kulkea "omia teitään", eikä ole talutusnuorassa kuten niin monet "miljoonat" uskon- ja politiikan fanaattiset passkahousut. "Elämä on niin ku sen järjestää, sano", hah hah haaa!!!...Taas Ressun viisautta. Ajatelkaa mikä säästö syntyisi, kun kaikki Suomalaiset noudattaisivat Reijon ohjeita muussakin kuin rengasjutuissa. Esimerkiksi muovikassien turhuus, tupakanpoltto, kuppiloissa istuminen, diskojumputtelu, rallit ja formulat. Nuoriso ei osaa edes tanssia, huolehtia hygieniastaan, leikata kynsiään, hoitaa hiuksiaan, keskustella asiallisesti, käyttää oikeaoppista suomenkieltä jne yms...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas Ressun viisautta. Ajatelkaa mikä säästö syntyisi, kun kaikki Suomalaiset noudattaisivat Reijon ohjeita muussakin kuin rengasjutuissa. Esimerkiksi muovikassien turhuus, tupakanpoltto, kuppiloissa istuminen, diskojumputtelu, rallit ja formulat. Nuoriso ei osaa edes tanssia, huolehtia hygieniastaan, leikata kynsiään, hoitaa hiuksiaan, keskustella asiallisesti, käyttää oikeaoppista suomenkieltä jne yms...
Jos kaikki vain jäisivät rähisemään yksin mökkeihinsä enemmän ja vähemmän humalassa, niin yhteiskunta lakkaisi pyörimästä välittömästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaikki vain jäisivät rähisemään yksin mökkeihinsä enemmän ja vähemmän humalassa, niin yhteiskunta lakkaisi pyörimästä välittömästi.
Olet oikeassa. Humalaisten horinoihin ei ole uskomista. Tosin useimmat kansalaiset asuvat "mökeissään", ja rähisijät - eronneet ja karanneet - "asustelevat" paikallisissa olutbaareissa, yökerhoissa, markettien parkkihalleissa, ja jopa puistojen penkeillä. Kuulostaako tutulta, hah hah haaa!!!...
JK Yhteiskuntamme pyörii Perussuomalaisten ansiosta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa. Humalaisten horinoihin ei ole uskomista. Tosin useimmat kansalaiset asuvat "mökeissään", ja rähisijät - eronneet ja karanneet - "asustelevat" paikallisissa olutbaareissa, yökerhoissa, markettien parkkihalleissa, ja jopa puistojen penkeillä. Kuulostaako tutulta, hah hah haaa!!!...
JK Yhteiskuntamme pyörii Perussuomalaisten ansiosta...Ihmisillä usein on muitakin ystäviä kuin tämä palsta. Eipä mahda ressua edes yksikään persu arvostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JK Yhteiskuntamme pyörii Perussuomalaisten ansiosta...Jos kaikki alkaisivat elää kuten repaska, niin kaikki pysähtyisi.
- Anonyymi
Tämä on se sama kaveri joka täällä säätietoja kirjoittelee joka lapsia häiritsi uimahallilla usein ja nyt sillä ei ole sinne asiaa. Eikö tuollaisista teoista kuuluisi saada tuomio ja nimi julkaista lehdessä?
- AnonyymiUUSI
Ressu on kaikkien rakas, ja VesiVeijarin maskotti...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ressu on kaikkien rakas, ja VesiVeijarin maskotti...
Ressu on myös herrasmies kiireestä kantapäähän, erittäin miellyttävä ja hyväkäytöksinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ressu on myös herrasmies kiireestä kantapäähän, erittäin miellyttävä ja hyväkäytöksinen.
Repaska on yksinäinen häirikkövanhus.
- AnonyymiUUSI
Hahaa voi Ressu! 😂💚
Mä oon oikeesti ihan samaa mieltä monesta jutusta varsinkin noista muovikasseista ja tupakanpoltosta, ja se diskojytke, huhhuh! Korvat huutaa armoa jo ovella 😅
Mutta hei, en mä tiedä osaanko mä itsekään vielä tanssia kovin loistavasti… ehkä ei mitään valssin ilotulitusta, mutta kehityskelpoinen kyllä! 💃 Notkea, urheilullinen ja ainakin innostunut eikös se oo jo hyvä lähtökohta? 🙈 Ja suomen kieli, no... ainakaan täällä se aina oo ihan kieliopillista täydellisyyttä, mutta sydämestä tulee! 🩷
#NotkeusOnValttia #DiskojumputusEiMunJuttu#RessunLogiikkaOnTimanttia 💃📚💚 - AnonyymiUUSI
Sun viestejä on aina ilo lukea niissä on sellaista rehellistä järkeä ja ihan oma rytminsä 💫 Mä oon NIIN samaa mieltä tosta valittamisen loputtomuudesta. Aina joku vuodenaika tai sää on "vääränlainen" ja itku tulee jo heti kun lehdet tippuu tai lämpö laskee alle kympin 🌡️🍂 Ihan kun elettäis pumpulissa! Mä tykkään ihan kaikista säistä ne on osa tätä elämää ja rytmiä, ja kyllä se lumi tulee sit kun on tullakseen ❄️
#RessunRytmi #SääOnSää #AllSeasonsElämä #TontutPoisKytkimestä 🌀🧣🚙💚
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008960
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265508- 534661
- 914494
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663293Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621