Matkailusta päättävät.

Anonyymi-ap

Mars mars ja suuntana Rakveren linnoitus. Sieltä saa kopioda suoraan miten Hämeenlinnaan saadaan turisti ryntäys tai ainakin elämää. Kuka hemmetti on päättänyt että linnan pitää olla museo. Ei ainakaan sen suunnittelija tai rakennuttaja.
T. Mannerheim

30

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millä tavoin siellä katsomassa käyneet saavat lisää ihmisiä Hämeen Linnaan?

      • Anonyymi

        Huutista eihän tuolla Rakveren linnoituksessa edes käy ketään. Suosittelen ennemmin Narvan linnaa siellä oli muuten hienot juhlat tänään. Yleisöä riitti joen molemmin puolin.


    • Anonyymi

      Jos se neukku aikainen Leninin patsas ostettaisiin Narvan linnalta Hämeenlinnaan saataisiin varmasti turisteja. Lenin seisomaan siihen Hämeenlinnan vanajanveden puoleiselle rinteelle. Lenin kuin katselisi rantareittiä ja vanajanvettä olisi kaupunkimme kuin maapallo isä Leninin vatsassa. Oi Kesä, Lenin ja Hämeenlinna, toivota matkailijat maailman syliisi!

      Poltinahon tovereiden perinneyhdistys

      • Anonyymi

        Ota vanhus jo unilääkkeesi.


    • Anonyymi

      Päättääkö jotkut toisten matkailusta? Toki Hämeenlinnassa on menty pee edellä puuhun aina. Ensin pitää olla aina pysäköintitalo että kukaan voi tulla koska jos ei voi pysähtyä mihinkään on pakko ajaa pois muualle.

      • Anonyymi

        Hämeen linnan ja Aulangon näkötornin parkkipaikat pitää laittaa maksulliseksi koska ilmaista ei vaan ole. Jos on varaa ajella Hämeenlinnaan on myös varaa maksaa pieni maksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeen linnan ja Aulangon näkötornin parkkipaikat pitää laittaa maksulliseksi koska ilmaista ei vaan ole. Jos on varaa ajella Hämeenlinnaan on myös varaa maksaa pieni maksu.

        Etkö ole kuullut matkailuverosta? On kuule Euroopassa käytössä monessa kylässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole kuullut matkailuverosta? On kuule Euroopassa käytössä monessa kylässä.

        Hölmölässä tämäkin uppoaa


    • Anonyymi

      Tulijoita olisi mutta ei ole hostellia.

    • Anonyymi

      Miksi linnassa tulisi käydä?

      • Anonyymi

        Niinpä. Autokin hajoo kun ei ole asfaltoitu ihan kauheat tiet. Ja linnan piha tosi v*******mainen kävellä samoin.


    • Anonyymi

      Aikas hiljaista oli omalla Rakveren linna käynnillä.
      Ehkä se sonni vetää vähäsen väkeä mäelle.
      Viereinen kylpylä on ihan hyvä, kuhan muistaa ettei koske altaassa palliin.

      • Anonyymi

        Jos palleja kutittaa niin eikö voi veden alla varovasti rapsuttaa?


    • Anonyymi

      Rautio ja kumppanit edistivät taannoin matkailua lakkauttamalla leirintäalueen

      • Anonyymi

        Matkamessuilukin ajanhukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkamessuilukin ajanhukkaa.

        Seksimessut ovat kohta, voitaisiko kaupunkisamme tuoda esiin mielummin siellä? Rautio ja kumppanit hox hox!


    • Anonyymi

      Juu totta ei linnan suunnittelija sitä miksikään museoksi suunnitellut. Aloittaja on vanha ja viisas.

    • Anonyymi

      Engel suunnitteli sen vankilaksi. Kyllähän sakemannit keskitysleirit osaa suunnitella. Sai punikkiongelman ratkaisemisesta jopa oman nimikkorannan Hämeenlinnaan.

      • Anonyymi

        Tämän historian salailu on todella iso moka. Jos punaisten vankileiri olisi entisöity hehkuttaen uhrilukuja ja paikan kauhuja kävijöitä riittäisi ulkomailta asti. Tälläiset kiinnostaa ihmisiä. Mutta tämäkin siis mokattu huolella.


      • Anonyymi

        ..Ja parhaat uunit saksalaiset tekee!


    • Anonyymi

      Mielestäni Hämeenlinna täytyy purkaa turhana natsiajan symbolina. Tilalleoisi tehä vaikka ulkoliikuntapaikan.

      • Anonyymi

        Asuntoja saisi hyvälle paikalle. Linna vie turhaan kaupungin parasta tonttimaata. Tuohon saisi luxusasuntoalueen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuntoja saisi hyvälle paikalle. Linna vie turhaan kaupungin parasta tonttimaata. Tuohon saisi luxusasuntoalueen.

        Pitäisi nostaa pystyyn kansanliike näiden hyödyttömien ja kalliiksi tulevien muinaismuistojen purkamiseksi pois. Linna, lyseo, näkötorni. Näkötorni toki voidaan uusia mutta nykyaikaisella tavalla joka ei vaadi jatkuvaa remontointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi nostaa pystyyn kansanliike näiden hyödyttömien ja kalliiksi tulevien muinaismuistojen purkamiseksi pois. Linna, lyseo, näkötorni. Näkötorni toki voidaan uusia mutta nykyaikaisella tavalla joka ei vaadi jatkuvaa remontointia.

        Kaupungin nimeksi Flowpark.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti myös kirkot puretaan ja goodman. Jäähän meille jokolan lintukoto ja kauppakeskus linna.

      • Anonyymi

        Jokolan terveyskeskuskin jää tyhjäksi puretaan se Lintukoto sitten samalla pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokolan terveyskeskuskin jää tyhjäksi puretaan se Lintukoto sitten samalla pois.

        Kylläpäs vanhuksia ituttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs vanhuksia ituttaa.

        Eritoten sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eritoten sinua.

        Käkönen kukkuu konsulenttina.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe