Matkailusta päättävät.

Anonyymi-ap

Mars mars ja suuntana Rakveren linnoitus. Sieltä saa kopioda suoraan miten Hämeenlinnaan saadaan turisti ryntäys tai ainakin elämää. Kuka hemmetti on päättänyt että linnan pitää olla museo. Ei ainakaan sen suunnittelija tai rakennuttaja.
T. Mannerheim

30

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millä tavoin siellä katsomassa käyneet saavat lisää ihmisiä Hämeen Linnaan?

      • Anonyymi

        Huutista eihän tuolla Rakveren linnoituksessa edes käy ketään. Suosittelen ennemmin Narvan linnaa siellä oli muuten hienot juhlat tänään. Yleisöä riitti joen molemmin puolin.


    • Anonyymi

      Jos se neukku aikainen Leninin patsas ostettaisiin Narvan linnalta Hämeenlinnaan saataisiin varmasti turisteja. Lenin seisomaan siihen Hämeenlinnan vanajanveden puoleiselle rinteelle. Lenin kuin katselisi rantareittiä ja vanajanvettä olisi kaupunkimme kuin maapallo isä Leninin vatsassa. Oi Kesä, Lenin ja Hämeenlinna, toivota matkailijat maailman syliisi!

      Poltinahon tovereiden perinneyhdistys

      • Anonyymi

        Ota vanhus jo unilääkkeesi.


    • Anonyymi

      Päättääkö jotkut toisten matkailusta? Toki Hämeenlinnassa on menty pee edellä puuhun aina. Ensin pitää olla aina pysäköintitalo että kukaan voi tulla koska jos ei voi pysähtyä mihinkään on pakko ajaa pois muualle.

      • Anonyymi

        Hämeen linnan ja Aulangon näkötornin parkkipaikat pitää laittaa maksulliseksi koska ilmaista ei vaan ole. Jos on varaa ajella Hämeenlinnaan on myös varaa maksaa pieni maksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeen linnan ja Aulangon näkötornin parkkipaikat pitää laittaa maksulliseksi koska ilmaista ei vaan ole. Jos on varaa ajella Hämeenlinnaan on myös varaa maksaa pieni maksu.

        Etkö ole kuullut matkailuverosta? On kuule Euroopassa käytössä monessa kylässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole kuullut matkailuverosta? On kuule Euroopassa käytössä monessa kylässä.

        Hölmölässä tämäkin uppoaa


    • Anonyymi

      Tulijoita olisi mutta ei ole hostellia.

    • Anonyymi

      Miksi linnassa tulisi käydä?

      • Anonyymi

        Niinpä. Autokin hajoo kun ei ole asfaltoitu ihan kauheat tiet. Ja linnan piha tosi v*******mainen kävellä samoin.


    • Anonyymi

      Aikas hiljaista oli omalla Rakveren linna käynnillä.
      Ehkä se sonni vetää vähäsen väkeä mäelle.
      Viereinen kylpylä on ihan hyvä, kuhan muistaa ettei koske altaassa palliin.

      • Anonyymi

        Jos palleja kutittaa niin eikö voi veden alla varovasti rapsuttaa?


    • Anonyymi

      Rautio ja kumppanit edistivät taannoin matkailua lakkauttamalla leirintäalueen

      • Anonyymi

        Matkamessuilukin ajanhukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkamessuilukin ajanhukkaa.

        Seksimessut ovat kohta, voitaisiko kaupunkisamme tuoda esiin mielummin siellä? Rautio ja kumppanit hox hox!


    • Anonyymi

      Juu totta ei linnan suunnittelija sitä miksikään museoksi suunnitellut. Aloittaja on vanha ja viisas.

    • Anonyymi

      Engel suunnitteli sen vankilaksi. Kyllähän sakemannit keskitysleirit osaa suunnitella. Sai punikkiongelman ratkaisemisesta jopa oman nimikkorannan Hämeenlinnaan.

      • Anonyymi

        Tämän historian salailu on todella iso moka. Jos punaisten vankileiri olisi entisöity hehkuttaen uhrilukuja ja paikan kauhuja kävijöitä riittäisi ulkomailta asti. Tälläiset kiinnostaa ihmisiä. Mutta tämäkin siis mokattu huolella.


      • Anonyymi

        ..Ja parhaat uunit saksalaiset tekee!


    • Anonyymi

      Mielestäni Hämeenlinna täytyy purkaa turhana natsiajan symbolina. Tilalleoisi tehä vaikka ulkoliikuntapaikan.

      • Anonyymi

        Asuntoja saisi hyvälle paikalle. Linna vie turhaan kaupungin parasta tonttimaata. Tuohon saisi luxusasuntoalueen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuntoja saisi hyvälle paikalle. Linna vie turhaan kaupungin parasta tonttimaata. Tuohon saisi luxusasuntoalueen.

        Pitäisi nostaa pystyyn kansanliike näiden hyödyttömien ja kalliiksi tulevien muinaismuistojen purkamiseksi pois. Linna, lyseo, näkötorni. Näkötorni toki voidaan uusia mutta nykyaikaisella tavalla joka ei vaadi jatkuvaa remontointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi nostaa pystyyn kansanliike näiden hyödyttömien ja kalliiksi tulevien muinaismuistojen purkamiseksi pois. Linna, lyseo, näkötorni. Näkötorni toki voidaan uusia mutta nykyaikaisella tavalla joka ei vaadi jatkuvaa remontointia.

        Kaupungin nimeksi Flowpark.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti myös kirkot puretaan ja goodman. Jäähän meille jokolan lintukoto ja kauppakeskus linna.

      • Anonyymi

        Jokolan terveyskeskuskin jää tyhjäksi puretaan se Lintukoto sitten samalla pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokolan terveyskeskuskin jää tyhjäksi puretaan se Lintukoto sitten samalla pois.

        Kylläpäs vanhuksia ituttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs vanhuksia ituttaa.

        Eritoten sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eritoten sinua.

        Käkönen kukkuu konsulenttina.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe