Kalevalantien haravointi

Anonyymi-ap

Kalevalantien haravointi , Milloin kunnan puistotyöntekijät aloittaa työt haravoinissa?

68

3080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kasvaa se nurmi hiekankin alta, kun malttaa oottaa.

      • Anonyymi

        Meneekö kuinka kauan kun olet noin tietoviisas


      • Anonyymi

        Ei kasva sillä jos on roskaa ja lehtiä päällä, jos touvat multaa niin silloin vois kasvaa, mutta silloin työt lisääntyy joutuu leikkaamaan nurmikko useammin, mutta minun mielipiteeni on jos leikkaauseammin siihen ei mene aikaa monta minuuttia, ja onhan se varmaan turistin mielestä silmälle kaunis hoidetu nurmikko.


    • Anonyymi

      Kunnasta kysymällä saat vastauksen.

    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa Touvat multaa.

      • Anonyymi

        Kalja putki kun on päällä jollain niin alkaa puhe sammaltaa touvat multaa tai kaljaa tai diapamia.


    • Anonyymi

      Kunnan pitäisi palkata nuorempaa työvoimaa. Suurin osa taitaa yli 60-vuotiaita käppänöitä olla. Ei se työtahti ole sama kun nuoremmilla. Mutta kun aina sama ikääntyvä porukka palkataan.

      • Anonyymi

        Eläkeläisillä vain tehtävä kaikki työt. Nuo käpse hommat kerkiää vaikka vanhukset tekemään eikä vielä hiki tule. Kunnan hommiin ala ikärajaks 75 vuotta.


      • Anonyymi

        Nuorempaa ja nuorempaa. Laiskoja vetelyksiä, jotka ei ole tottuneet työntekoon. Lautanen vaan joka kesä töihin, niin työt sujuu. Kovakuntoisin ja ahkerin työntekijä kunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorempaa ja nuorempaa. Laiskoja vetelyksiä, jotka ei ole tottuneet työntekoon. Lautanen vaan joka kesä töihin, niin työt sujuu. Kovakuntoisin ja ahkerin työntekijä kunnassa.

        Näin on. Vastaa kymmentä työllistettyy ja vaki miehetkin mitkä on kaikkein laiskimpii. Tuommosii miehii pitäs vain ottaa kuntaan töihin. Tulis paljon säästöö kun ei venkuloille tarviis kovaa palkkaa maksaa.


    • Anonyymi

      Haravat käteen jos noin on mukavaa

    • Anonyymi

      Jalkakäytävät tekee arskan kone.en tiedä vaikka olisi jo tehnyt.hyvin hoitaa hommansa

      • Anonyymi

        Mitenkäs tien ja kevyenliikenteen väliset viheralueet. Niiden haravointia ja siistimistä ei arskan kone hoida, vaan kunta. Jos hoitaa. Nykyään ei siisteydestä välitetä pätkääkään, olkoon hiekat, viime syksyn lehdet ja paskat nurmikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs tien ja kevyenliikenteen väliset viheralueet. Niiden haravointia ja siistimistä ei arskan kone hoida, vaan kunta. Jos hoitaa. Nykyään ei siisteydestä välitetä pätkääkään, olkoon hiekat, viime syksyn lehdet ja paskat nurmikolla.

        Ihan törkyiset on eikö ne kuulu kunnan puistotyöntekijöille , On erittäin huonosti hoidettu vaikka siellä on monenmielestä sellin " mies" joka hoitaa kaikki hommat, mutta, nyt on varmaan keskittynyt Per;;;;;;;; nuolentaan,, Ei olepuistopenkejäkään laitettu


      • Anonyymi

        Hautuumaalle päin mentäessä jalkakäytävät vielä täynnä hiekkaa,en tiiä kelle sitten kuuluu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan törkyiset on eikö ne kuulu kunnan puistotyöntekijöille , On erittäin huonosti hoidettu vaikka siellä on monenmielestä sellin " mies" joka hoitaa kaikki hommat, mutta, nyt on varmaan keskittynyt Per;;;;;;;; nuolentaan,, Ei olepuistopenkejäkään laitettu

        Välttää tämmöselle tuppu kylälle. Vesi sade huuhteloo minkä tarvihtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan törkyiset on eikö ne kuulu kunnan puistotyöntekijöille , On erittäin huonosti hoidettu vaikka siellä on monenmielestä sellin " mies" joka hoitaa kaikki hommat, mutta, nyt on varmaan keskittynyt Per;;;;;;;; nuolentaan,, Ei olepuistopenkejäkään laitettu

        Sellin mies? Onko se istunut sellissä?


    • Anonyymi

      Kunta kohta ulkoistaa kaikki työt kun ei työ maistu.päiväkodin kiinteistön hoitaa martiskainen.

      • Anonyymi

        Niin pitääkin ulkoistaa. Kunnan työllistetyt vain torille sketsi hahmoiksi. Turisteille naurun aiheeksi. Näkisivät harvinaisen laiskoja ja huvittavan näkösiä työmiehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitääkin ulkoistaa. Kunnan työllistetyt vain torille sketsi hahmoiksi. Turisteille naurun aiheeksi. Näkisivät harvinaisen laiskoja ja huvittavan näkösiä työmiehiä.

        Eikös ne siellä taukoloilla olleet puheitten perusteella jatkuvaan?
        Hyvä, että valittu joku jolta hommat hoituu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ne siellä taukoloilla olleet puheitten perusteella jatkuvaan?
        Hyvä, että valittu joku jolta hommat hoituu.

        Puheet on puheita ja juorut juoruja. Ei pidä kaikkea paskaa uskoa, mitä kyliltä kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puheet on puheita ja juorut juoruja. Ei pidä kaikkea paskaa uskoa, mitä kyliltä kuuluu.

        Kaikki on totta mikä koskee kunnan työ miehiä vai mitä sketsi hahmoja ne nyt olikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puheet on puheita ja juorut juoruja. Ei pidä kaikkea paskaa uskoa, mitä kyliltä kuuluu.

        Entäpä jos on omin silmin nähnyt ja todistanut tämän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos on omin silmin nähnyt ja todistanut tämän?

        Mäneppä sille sivulle mikä sulle tehtiin. On nähty kun haistelet aina penkkijä kun ajellaan kahju.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitääkin ulkoistaa. Kunnan työllistetyt vain torille sketsi hahmoiksi. Turisteille naurun aiheeksi. Näkisivät harvinaisen laiskoja ja huvittavan näkösiä työmiehiä.

        Myös kunnan työntekijät joutaa torille. Lupa-asiatkin on ulkoistettu itsepalveluksi nettiin. Ei viranomaisilla ole mitään virkaa enää, istuvat vaan lukkojen takana ties mitä tekevät siellä päivät pitkät ja palkka juoksee.


    • Anonyymi

      lautanen on ylivoimainen ykkönen.

      • Anonyymi

        Älä puhu paskaa vedä Lautasta kakkoseen. Kun olet noin Lautasen hurmiossa


      • Lautanen ja Lautanen ei aja autoa ei ruohonleikkuri, miks se on sinunmielestä ykkönen, jos on ykkönen niin on kunnantyökijöiden työtaso mennyt suuresti alaspäin


      • Anonyymi

        Eipä ole pitkilleen ollut keskusta näin siistinä.


    • Anonyymi

      Minkälaiset haravat on asfaltille, kun Kalevalantietä haravoijjaan??

      • Anonyymi

        Jos ei ole haravaa niin katuharjaa voi silloin käyttää, mutta pitää olla peräkärri auton tai polkupyrän perässä johon voi roskat laittaa ei niinkuin viimevuonna nurmikolle


    • Anonyymi

      lautanen on siitä huolimatta kunnan duunareista ylivoimainen ykkönen, vastaa viittä normaali ukkoa.

      • Anonyymi

        Älä puhu paskaa ei ainakaa työllistetty, mutta vakituinen osaa työnsä on ammattimies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa ei ainakaa työllistetty, mutta vakituinen osaa työnsä on ammattimies

        Ei kunnassa ole työllistettyjä enää.


      • Anonyymi

        Miksi sitten palkataan toisia jos hän vastaa viittä ukkoa , varmaan paskanpumisessa, jalat kädet heiluu, voisi siitä tehdä tuulivoimalan parpeinvaaralle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten palkataan toisia jos hän vastaa viittä ukkoa , varmaan paskanpumisessa, jalat kädet heiluu, voisi siitä tehdä tuulivoimalan parpeinvaaralle

        🤣😂 "tuulivoimalan parppeinvaaralle" 🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣😂 "tuulivoimalan parppeinvaaralle" 🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂

        Kunnantalolle tuulivoimala; talo täynnä tuulella käyvää porukkaa...


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Muut kesätyöntekijät sais potkii pois, lautanen vain jättee ahkerin kun on. Jaksaa raivata pusikot, kympin mies on ja auttavainen.


      • Anonyymi

        Sais olla joka kesä tämä mies töissä. Palkkaisivat ensi kesäksikin, niin ei rehota tien varret koiranputkea ja takiaista. Kyllä kelpaa karhufestari vieraiden tulla siistiin taajamaan.


    • Anonyymi

      Toivottavasti hankkivat lisää lehtipuhaltimia kuntaan, ihan vain, että ihmisiä ärsyttäisi hieman lisää.

      • Anonyymi

        Ei oo rahhoo.


    • Anonyymi

      Lautanen ykkönen .pikku pomo on kaukana hänestä.lautanen.pomoksi.

      • Anonyymi

        Näin on. Vastaa montaa työntekijää. Kaikki muut kesätyöläiset potkasta pois ja pikkupomo kanssa.


    • Anonyymi

      Kaikki joutaa potkasta kunnasta poikkeen. Kiinteistö firmalle vain työt niin loppuu kateus kun laiskat työllistetyt laitettas vaikka eläkkeelle.

      • Anonyymi

        Muut paitsi lautanen joutaa männä. Kiinteistöfirmalle ruohonleikkuut ja muut.


    • Anonyymi

      Kuuma oli Kalevantien asfaltti tänään kun paljain jaloin kävelin. Voisko kunnan työn sankarit kylymää vettä kantoo sankoloilla asfaltille ettei palas jalat?

      • Anonyymi

        Tämän vuoksi vois vaikka maksaa veroja muutenki kuin kaljaverossa


      • Anonyymi

        Oot harvinaisen typerä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot harvinaisen typerä.

        Koiran jalkoihin sattuu kuuma asfaltti. Kyl siihen kunta vois ainaki kymmene tonttua laittoo, kyll mie oon sen vertoo juonu jo


    • Anonyymi

      Auraus kepit olisi nyt hyvä sulan aikana laittaa?

      • Anonyymi

        Vastahan nuo kesäkuussa edellisvuotiset keräsivät pois. Sama ois ollu jättee paikalleen, niin vähemmän olis työtä niissä.


    • Anonyymi

      Iiian lyhyeksi leikkasivat nurmikot palo kaikki. Nyt kunnan venkula työmiehet kastelukannuin kanssa vain kastelemaan. Tai kaupasta vain kaljaa ja kuseksimaan tien varsii. Ei se näin kuumalla piähän nouse. Nuilta miehilta on järki lähteenä kyllä jo muutennii.

      • Anonyymi

        Kastellaanko samalla tiet? Koiranulkoiluttajana kyselen


      • Anonyymi

        Mittään venkuloloita ei kunnan tarvihtis veronmaksajiin rahoilla palkata. Siellä on yks oikee työmies joka vastovaa monen venkulan työpanosta.


    • Anonyymi

      Katsopa peiliin. Siellä näkyy harvinaisen tyhmä Ihminen.

      • Anonyymi

        Katsoppas itse peiliin, Mitä siellä näkyy voishan pyöräteiltä ja lankkupolun klevalantien puoleisesta päästä puhaltaa roskat pois, Olis paljon viihtyisämpi, Mutta jos taito tai rahat menee nurmikoidenleikkaukseen, Mutta ei kannata leikata vaan kastella,


    • Anonyymi

      Yhteiskunnan elättejä. Ei ole näistä minkään tekijäksi muuta kuin valittamaan. Ota lääkkeesi ja käy nukkumaan.

    • Anonyymi

      Hyvin tekevät työnsä.nyt ei tarvitse leikata nurmikkoa pitkään aikaan kun helteillä leikattiin matalas.kuivuivat ruskeaksi.

      • Anonyymi

        Ruman näköistä kun nurmikot palaneet ruskeeksi. Pitääkö niitä jyrsiä multaa myöten. Luulis ruohonleikkuun sijaan muutakin työtä löytyvän välillä, vaikka suojatien maalausta tiettyihin paikkoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruman näköistä kun nurmikot palaneet ruskeeksi. Pitääkö niitä jyrsiä multaa myöten. Luulis ruohonleikkuun sijaan muutakin työtä löytyvän välillä, vaikka suojatien maalausta tiettyihin paikkoihin.

        Eikö ne nurmikot ollu kylvetty joskus tsauseskun aikoihin?


      • Anonyymi

        Vähissä on kunnan työt teknisellä, kun yks työntekijä hinkkaa samoja alueita päivästä toiseen. Keksikää nyt muutakin työtä, ettei ihan muumioidu kärryn kyydissä kököttäessä.


    • Anonyymi

      Mielenterveys poliklinikalle lähtee kohta ilmoitus näistä kirjoittelusta. Hoidon tarve selkeä.

    • Anonyymi

      Niin.kyllä suojatie pitää maalata.voi kun olisi vielä kunnon paihola niin.ois meillä mukavaa.

    • Anonyymi

      Kirkko tiellä on niin korkee suojatie että vähän kovemmin jos ajaa vanhoilta miehiltä tippuu tekohampaat auton lattiille. Sinne on kuulema rakennus vaiheessa jiännä alle muutama kunnan laiska työllistetty. Kypärineen ja hakkuineen ja lapioineen päivineen sen tautta jääny niin korkeeks. Sitä ei tarvii maalata.

    • Anonyymi

      Puolikas - BIISONIMAFIA

    • Anonyymi00074

      Jatkakaa kahjut tätä erittäin järkevää keskustelua.

    • Anonyymi00076

      Huonosti on kyllä tiet haravoitu. Pahoitin mieleni. Yks mies riittäs haravoimaan. Miks kaikki on niin laiskoja.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe