Tässä on sinulle asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen huomaavainen, aika puhelias,mukava.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Minä voin kylvettää sinua jos haluat.
Minä etsin tosissaan seuraa aidosta neitosesta.
Tapaaminen voidaan sopia niin ettei sinulla ole silloin muita kiireitä.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA NEITOA JOKA KAIPAA MUKAVAA SETÄÄ JONKA KAA VOI ALKAA HARRASTAMAA SEKSIÄ
22
174
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei kiitti ku oot eläkkeellä oleva vajakki.
Siru15 - AnonyymiUUSI
Miksi sinä Heinolan pöpi setä et saa naisseuraa? Ei kukaan aito neitonen ole sinusta kiinnostunut, kun sinä olet tuollainen yksinkertainen pökiö, joka piipittää samaa asia jo toistakymmentä vuotta.
- AnonyymiUUSI
Ei aloittajalla taida olla muita harrastuksia kuin runkkaaminen.
- AnonyymiUUSI
Pystytkö edes runkkaamaan sitä olematonta munaasi?
- AnonyymiUUSI
Onhan meitä, mutta mistä saataisiin seuraa sulle?
- AnonyymiUUSI
RANE setä sammuitko jo ? Olis mieli tehnyt vanhemman ukon munaa.t. Eija 18v
- AnonyymiUUSI
48VUOTIASRANEHETERORANE kirjoitti:
Eiköhän tossa tullu tarvittavat jutut esii mitä jo odotinkin
No sittenhän sinä Heinolan Rauno olet päässyt tavoitteesesi, kun olet saanut tarvittavat jutut. Miksi vielä piipität täällä? Vai etkö ken ties olekaan viisas?
Anonyymi kirjoitti:
No sittenhän sinä Heinolan Rauno olet päässyt tavoitteesesi, kun olet saanut tarvittavat jutut. Miksi vielä piipität täällä? Vai etkö ken ties olekaan viisas?
TUHAT KERTAA VIISAAMPI KU TOI LAHESSA ASUVA HOMO JA TOI PENTTI HIRVONEN JOTKA PIIPITTÄÄ SELLASTA PASKAA MIK EI OLE EDES TOTTA
- AnonyymiUUSI
Eija 19 v
Hyvä että sain tietää sen minkä halusinkinMitä sait tietää ? Eija
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sait tietää ? Eija
Sen että säkin PIIPITÄT paskaa ja että mä muka asun jossain vitun laitoksessa ja joudun muka nukkumaan kello 22:00
Toinen juttu on että mä mä satun tietämään että millaiset ukot sulle kelpaa- AnonyymiUUSI
Sen että säkin PIIPITÄT paskaa ja että mä muka asun jossain vitun laitoksessa ja joudun muka nukkumaan kello 22:00
Toinen juttu on että mä mä satun tietämään että millaiset ukot sulle kelpaaMilloin olen noin puhunut ? Ryypätään huomenna ? Voin tuoda pari väkevää ja laatikon kaljaa. Eija
Anonyymi kirjoitti:
Milloin olen noin puhunut ? Ryypätään huomenna ? Voin tuoda pari väkevää ja laatikon kaljaa. Eija
Mitä se mulle kuuluu jos ryyppäät huomenna
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin olen noin puhunut ? Ryypätään huomenna ? Voin tuoda pari väkevää ja laatikon kaljaa. Eija
Voidaan ryypätä.t. Vesa , RANEN veli
- AnonyymiUUSI
Kuuluu ryypätään porukassa, saat nussia minua. Eija
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu ryypätään porukassa, saat nussia minua. Eija
Hyvä etten rupee juoppojen Kaa yhtään mihinkää
- AnonyymiUUSI
Aha , ai olen juoppo jos yhtenä päivänä viikonloppu otan ? Eija
Olen viikolla töissä - AnonyymiUUSI
Kyllähän sä rupeat. Muutama pilleri huuleen ja kaljaa päälle, niin pääset oikeaan fiilikseen. Tulenko siinä klo 18 pintaan? Eija
- AnonyymiUUSI
Näin homo-Tero alias Heinolan setä jälleen lyö jarrut pohjaan ettei vaan joudu tapaamaan ketään naispuolisia 😁😁😁😁
Setä joutuu just myös nukkumaan 😁😁😁😁
Taas on sedällä päivän päätteeksi rahapussi tyhjä ja pienet kivespussit täynnä 😁😁😁😁
Kohta pöljä setä jo kuorsaa niin että koko hoitolaitos tärisee 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA
- AnonyymiUUSI
Lue trolli sulle voi käydä samoin!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/990348c4-549d-462e-9fb0-22440978aa1a __🤡👹☠️
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859