Kartasta peruskartta 1956 ei mitään merkintää eikä siitäkään eteen päin asuminen lopetettu 1980 kun siiryttiin rivitaloon asumaan sen jälkeen käytetty kastelu vetenä ja pesuvetenä .Toiminta loppunut kokonaan sähkövirta lopetettu ei otettu vettä enään ,puut ,eläimet,kasvit käyttävät vettä vain enään joskus 1980 olen sinne katsonut hiekka pohja poreet nousi pohjalta .Nyt luonnon tilassa roskittunut syvä 1,5 m x1,5m leveä ISOJA PUITA ympärillä kasvaa koivu 50 cm,kuuset 50 cm halkaisijaltaan haapoja 40 cm halk,noim 11 vuotta taaksepäin oli joku kuiva kesä sekin oli kuiva,sitten oli märkä kesä se tuli 30 m säteellä 30cm vettä joku ISO puu kaatui .Jännä juttu 5 m päässä 2 m syvä pellon oja tuossa on tuollainen pulputtaja ,tontilla myös muita ISOJA PUITA ollut hiesakoivu 64 cm halk kaadettu sieni tuli ,kanto vielä jäljellä myös toinen koivu 40 cm halk + kuuseja 40-60 cm halk kallion päällä vesisuoni ,lähellä pellonojaa tulee pintaan 🔘 vesi on kylmää juoksee ei mitenkään kovalla paineella ,pitää märkänä aluetta jotkut puut mätänevät pystöön ,harmi naapuri tontilla on ei mitään merkintää kartassa ole ,vesi ei juomakelpoista sinkityt pellit sulaneet sinne ja hirretkin jo lahot olemaan .Pitäs käydä kysymässä maan omistajalta asiasta muttei vielä en ole isäntä vielä virallinen maan omistaja vielä elossa.🤔.
Luonnon lähdekö 1960 hirretetty 1970 kaivettu putki ja pumppulla otettu juomavesi talon sisälle
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luonnon lähdekö 1960 lyhennetty= Katselin vanhoja karttoja uudestaan peitto 50% löytyi jotakin 2006 pellon oja oli merkitty isoksi lammeksi seuraava kuva 2010 pellon oja perkattu lamikko poistunut pellon oja maita 1,5 m korkea kasa ei tuli vesi pelolle enään ,mutta oja rupeaa olemaan kohta tukossa 50 cm syvää ja leveää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1042210En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222201- 482053
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 301376
- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201056- 261026