Kun alvia korotetaan, mutta työn verotusta lasketaan, sillä yrittäjät ostavat tukusta tavaransa, ja ilman alvia. Työn verotuksessa taas yrittäjien ei tarvitse maksaa niin korkeata oheiskustannusta, koska verotus pienenee.
Orpon hallituksen tulonsiirto duunareilta yrittäjille, ja etenkin suuryrityksille on erittäin ovelaa.
Kaksinkertainen hyöty oikeistolle kun alvia nostetaan ja työn verotusta lasketaan
18
238
Vastaukset
- Anonyymi
Orpo laski ruuan verotusta, koska sitä saa tukusta vain suurina erinä, eikä yrittäjien ole kannattavaa ostaa sellaisia.
- Anonyymi
Orpon oikeistohallitus tekee rahan siirtoa köyhiltä ja duunareilta suuromistajille, eikä välitä kansasta muuna kuin kulueränä, ja ehkä hyödyllisenä työntekijänä. Ja persut komppaavat mukana, mutta eivät ymmärrä sen vähentävän kannatusta, koska he haluaisivat kuristaa kansaa vielä enemmän ja orjuuttaa ihmiset oman tahtonsa alle.
- Anonyymi
Petteri: Lisää velkaa, yksityistetään! Hyvät veljet haluavat lisää rahaa!
- Anonyymi
Mene sinäkin töihin...kannattaa
Kyllä yrittäjä maksaa alv:n kaikesta itse käyttämästään mutta sitä ei joka portaassa lisätä myytävään tuotteeseen, vaan vasta kun asiakas ostaa sen. Muutoinhan hinnat todella nousisivat koska alvistakin maksettaisiin alvia!
- Anonyymi
Yrittäjät saavat tavaransa tukusta ilman alvia, joten alvin nosto ei koskenut yrittäjiä niin paljoa. Ja ruuan alvin lasku taas auttaa myös yrittäjiä, koska ruoka on tukussa tietenkin tukkupakkauksissa, eikä niitä kannata ostaa, koska ne ehtivät pahentua ennen käyttöä.
Oikeisto on valveutunut näissä asioissa, jossa he maksattavat duunareilla kaikki Valtion ottamat verot. Anonyymi kirjoitti:
Yrittäjät saavat tavaransa tukusta ilman alvia, joten alvin nosto ei koskenut yrittäjiä niin paljoa. Ja ruuan alvin lasku taas auttaa myös yrittäjiä, koska ruoka on tukussa tietenkin tukkupakkauksissa, eikä niitä kannata ostaa, koska ne ehtivät pahentua ennen käyttöä.
Oikeisto on valveutunut näissä asioissa, jossa he maksattavat duunareilla kaikki Valtion ottamat verot.Jos alv perittäisiin joka portaassa niin se nostaisi loppuhintaa koska silloin sille alvillekin pitäisi saada alvin lisäksi kate! Se olisi veroa veron päälle! Onko ajatuskoneesi vallan lakossa kun et moista tajua?
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Jos alv perittäisiin joka portaassa niin se nostaisi loppuhintaa koska silloin sille alvillekin pitäisi saada alvin lisäksi kate! Se olisi veroa veron päälle! Onko ajatuskoneesi vallan lakossa kun et moista tajua?
Heh!
Kokoomus ja Suomen yhteiskunnan tuho kunniaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeisto on valveutunut näissä asioissa, jossa he maksattavat duunareilla kaikki Valtion ottamat verot.Tukussa ruoka myydään tukkupakkauksissa, koska ruoan kulutus sitä tukusta ostavissa yrityksissä on ihan eri luokkaa kuin kotikokilla.
Kommentissasi on niin paljon sisäistä ristiriitaa, että olet varmasti demari. - Anonyymi
Voi lapset! Setä kertoo miten asiat ovat oikeasti.
Tukusta saa aivan samaa tavaraa mitä jokainen meistä voi ostaa lähikaupasta. Tukkupakkauksina ja yksittäin.
Tukusta ostettaessa hintaan lisätään tai siihen sisältyy alv aivan samalla tavoin kuin lähikaupan hintoihin. Erona se, että kauppias vähentää maksamansa alvin asiakkailtaan perimästä alvista. Erotus tilitetään verottajalle kuukausittain.
Alv ei kumuloidu tuotteen tai palvelun hintaan paitsi niiltä osin, kuin ketjussa on mukana ei-alv-velvollinen toimija.
- Anonyymi
Orpon ruuan alv alennus koskee vain rikkaita, koska köyhillä ei ole varaa syödä.
- Anonyymi
Vasemmiston ajattelussa kansassa on vain rikkaita ja köyhiä. Ilmeisesti kapasiteettia ei ole yhtään laajempaan ajatteluun. Onko tämä omasta mielestäsi perustelu myös sille, miksi osa ihmisistä on köyhiä?
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmiston ajattelussa kansassa on vain rikkaita ja köyhiä. Ilmeisesti kapasiteettia ei ole yhtään laajempaan ajatteluun. Onko tämä omasta mielestäsi perustelu myös sille, miksi osa ihmisistä on köyhiä?
Vasemmisto pomot ja ay rosvot eivät halua ajatella koska se olisi vahingollista heidän maailmassaan. He myös opettavat orjilleen jotta ajattelu voi tuoda "vääriä" ajatuksia joten on parasta uskoa heidän valheensa.
Rikas ja köyhä ovat perin suhteellisia arvoja. Yksikään noiden sanojen köyttäjä ei kykene kertomaan mitä heidän köyhänsä todella ovat eivätkä mitä rikas oikeasti tarkoittaa. Pitääkö rikkaalla olla hallussaan satanen, satatuhatta vai satamiljoonaa? Vai onko hän vain henkilö joka osaa hoitaa asiansa niillä tuloilla, jotka kykenee ansaitsemaan?- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Vasemmisto pomot ja ay rosvot eivät halua ajatella koska se olisi vahingollista heidän maailmassaan. He myös opettavat orjilleen jotta ajattelu voi tuoda "vääriä" ajatuksia joten on parasta uskoa heidän valheensa.
Rikas ja köyhä ovat perin suhteellisia arvoja. Yksikään noiden sanojen köyttäjä ei kykene kertomaan mitä heidän köyhänsä todella ovat eivätkä mitä rikas oikeasti tarkoittaa. Pitääkö rikkaalla olla hallussaan satanen, satatuhatta vai satamiljoonaa? Vai onko hän vain henkilö joka osaa hoitaa asiansa niillä tuloilla, jotka kykenee ansaitsemaan?"ay rosvot"
Mitä nuo on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ay rosvot"
Mitä nuo on?No ne on niitä jotka ajaa kansaa ja työntekijöiden etuja. EK ja Kokoomus mafia vihaa niitä kun itse haluavat orjuuden maahan.
- Anonyymi
Yritykset ostavat tavaraa tukusta, eivät yrittäjät omaan käyttöön.
Yrittäjät joutuvat sen ALV:n tilittämään myydessä omaa tuotettaan.
Jostain syystä vasemmistolla on usein vaatimuksena, että yritykset eivät saisi ostaa tavaraa ilman ALV:ta, vaan ALV pitäisi maksaa joka välissä ja kerryttää sitä näin tuotteen loppuhintaan. Tällä saataisiin kyllä kieltämättä työllisyyttä, verotuloja ja yrityksiä vähennettyä. - Anonyymi
Orpon oikeistohallitus on näyttänyt mitä sen hallitus tekee: Tulonsiirtoa köyhiltä, duunareilta ja pienyrittäjiltä suursijoittajille ja suuripalkkaisille. ✂️✂️✂️✂️✂️
- Anonyymi
Demarit eivät vieläkään tiedä, mitä tulonsiirto tarkoittaa. Ei ihme, että tyhmemmälle osalle kansansta tällainen propaganda menee läpi.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161