Riikka Purra on luvannut täydellisen suunnan muutoksen perussuomalaisten politiikkaan, jos hän saa jatkaa puolueen johdossa Lahden puoluekokouksen jälkeenkin. Hän on luvannut irroittautua kokoomuksen ja Petteri Orpon talutusnuorasta ja palauttaa ps-puolueen alkuperäiselle vähäosaisia puolustavalle linjalle ja jopa sillä uhalla, että hallitus hajoaa ja tulee uudet eduskuntavaalit.
Perussuomalaiset nousee - Purra luvannut täydellisen suunnan muutoksen!
39
289
Vastaukset
- Anonyymi
No tuohan on täysin persiestä, miten nyt yhtäkkiä vanhat arvokkaina pidetyt asiat ja teemat viskataan vitelikkoon? Taitaapi oma ura olla tärkeämpi.
- Anonyymi
Missäköhän Purra on tuollaisia lausunut.Puoluejohto
Viestitti tänään Tv:ssä Että Entisellä mallilla mennään eikä Heidän Politiikassa ole muussako Epäonnistuttu Viestinnässä . Eli täysin Sokeita on tämä johto ,kun kansalaisista reilusti yli 50 % pitää tätä Hallitusta Kelvottomana hoitamaan maan asioita.!!!- AnonyymiUUSI
"Riikka Purra on luvannut täydellisen suunnan muutoksen perussuomalaisten politiikkaan"
Juu, ei ole tuollaista kuulunut. Päinvastoin, linja pitää. Ihan kuin kaikkein mustin oikeisto laskee, että suurituloisten ja suurpääoman verohelpotukset tulevat talouskasvuna ennen pitkää myös perseaukisten hyväksi. .Köyhän on oltava nöyrä. Kyllä se päivä paistaa joskus risukasaankin.
- Anonyymi
Ai jaa?
minä kun luulen, että Purra ei missään nimessä edes harkitse uusia vaaleja tällä kannatuksella sillä se tietää sitä, että puolet puolueen edustajista ei uusisi paikkaansa.
Tyhmiä voi ajatella mutta ei ihan tyhmiä.
Purra tulee viemään hallitusohjelman loppuun asti ja sitten nähdään miten kävi?
Syy tähän on se, että ei ole muuta vaihtoehtoa. - Anonyymi
Jos perussuomalaiset voittavat vuoden 2027 eduskuntavaalit niin kaikki nämä kokoomuksen linjaamat vähäosaisia sortavat lait kumotaan ja muutetaan heikompiosaisia ja köyhiä tukeviksi.
- Anonyymi
Perussuomalaidet ei enää nouse tuosta alamäestä joka on täysin itse aiheitettu tämmöisellä politiikalla jossa vain hybäosaiset hyötyy ja huonompiosaisia vaan huononnetaan monella tavoin.,
- Anonyymi
Lisää tulee kyllä Purra löytää terävämmät sakset, Konna mikä Konna.
- Anonyymi
Yhtään vähäosaisia sortavia lakeja ei ole tällä vaalikaudella tehty. O
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtään vähäosaisia sortavia lakeja ei ole tällä vaalikaudella tehty. O
Lueppa tarkemmin keneen ne sote ja työttömyys leikkaukset ovat kohdistuneet?
- AnonyymiUUSI
Lueppa tarkemmin miten ne kaikki lait on tehty?
niitä ei pysty seuraavat hallitukset poistamaan jos et satu sitä tietämään.
- Anonyymi
Lupasi myös että köyhiltä ja eläkeläisiltä ei leikata.
Mukavaa varmaan vaan lupailla kivoja asioita kuin pikku kakarat.- Anonyymi
Eikä ole leikattukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole leikattukaan.
Juu, ei minunkaan tietooni ole tullut. Taitaa olla vasemmiston trollitoimiston uutisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole leikattukaan.
Asumistuki pois,,,,,noin esimerkiksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole leikattukaan.
Miten kävi eläkeläisten asumistuen kanssa???????????????????????????????
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten kävi vappusatasen kanssa? Käykää hakemassa se demarien puoluetoimistolta, siellä on rahaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuinkaan käynyt .
- Anonyymi
Jos Purra tekee politiikaansa täydellisen muutoksen silloinhan kääntyy vasemmistolaiseksi.
Turha sitä enään on suuntaa muuttaa Kokoomus on saanut jo melkein kaikki työelämän heikennykset Purran avustuksella. Samoi työmarkkina jäsenmaksujen verovähennysten poisto.
Kyllä Kokoomus on Purrasta hyödyt ottanut, hankala sieltä on nousta. kyllä ihmiset ovat huomanneet mikä PETTURI on kyseessä. - Anonyymi
Rotsi kääntyy. Kuulostaa tutulta, eli seuraavaksi painetaan paniikkinappulaa.
- Anonyymi
Eihän ole luvannut. Katsoin useasta tv-lähetyksestä hänen haastattelunsa. Mitään pakittamista ja perumista ei tule. Piste.
- Anonyymi
Sitä kaikki muut ihmettelevät miksi syöksykierteellä päin seinää tekemättä yhtään mitään suunnan muutosta???????
- Anonyymi
Purran lupaukset ovat samanarvoisia kuin hevosen veteen sontiminen.
- Anonyymi
Miksi poti pilaa koko puolue. Pilalla.
- Anonyymi
Mitäs seuraavaksi, kun tämä persujen tilanne menee alaspäin, ajetaanko homma vähin äänin alas ja putkautetaan uusi trendikkäänpi puolue suoraan politiikan huipulle ? Vai tyydytäänkö jatkossakin sekoomuksen nuolentaan vai yritetäänkö yksin raivaa tietä eteenpäin ? Nuo maahanmuutto ja polttoaineesta vänkääminen ei vain enää riitä miellyttämään suomen kansaa. Ja miellyttää on pakko jotta saa ääniä. Nyt nähty politiikka vain vie ne loputkin kannattajat muualle.
- Anonyymi
Kokoomushan ei yksin olisi saanut näin valtavaa työmarkkina uudistusta, ja ammattiliittojen jäsenmaksujen verovähennysten poistoja ilman Perussuomalaisten apua. Siksi kansa on suuttunut tälle PETTURI puolueelle. Purra oli susi lampaiden vaatteissa. Siksi rangaistus on ihan oikea.
Nämä lakimuutokset ovat pysyviä jotka ovat tehti oikeiston ylivoimalla.
- Anonyymi
Hyysikän rinkan alta on persuilla vaikeaa nousta.
Paskan hajusta menee tyrmään, tikapuitakin on vaikeaa käyttää.
Purran saksistakaan ei taida olla apua?
Mistä apu?
Tuleeko Orpo lillumaan ja auttamaan ylös?
Tuskinpa.
Ainoastaan katselee rinkasta alas, jos sitäkään. - AnonyymiUUSI
Riikka poloinen on itse kohta työtön ja pian ruikuttaa MOT ohjelmassa kuin entinen työttömien kyykyttäjä jari lindström, kun joutui itse työttömäksi niin itki että hänen oli pakko kyykyttää työttömiä ja keksiä ihan turhia aktiivimalleja joilla ei saatu luotua yhtään uutta työpaikkaa.Yritti kiillottaa kilpeään ja uhriutua kun itsellä oli köntsät housussa, näin käy purrallekkin, riepu petteri pelastuu kuin rotat uppuavasta laivasta ja tippuu kuin kissa pilvenpiirtäjän katolta aina tassuilleen kun hyvävelijärjestelmä pitää rosmoveljistään huolen.
- AnonyymiUUSI
Kyllä sille purriaiselle on paikka jo petattuna EK:n leipiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sille purriaiselle on paikka jo petattuna EK:n leipiin.
Samaa mieltä olen, Riikka Purra on tehnyt ison työn EK hyväksi, jota on odotettu vuosikymmeniä.
Kokoomus ja RKP ei ole riittänyt työlaisäännösten muuttamiseen, Keskustapuolue ei ole lähtenyt Kokoomuksen käsikassaraksi. Kun Persut pääsivät hallitukseen alkoi työläisten nuijiminen.
Purra nostetaan EK toimesta vihreälle oksalle muiden poliittisten broilereiden joukkoon jotka ovat hyvissä pesteissä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä olen, Riikka Purra on tehnyt ison työn EK hyväksi, jota on odotettu vuosikymmeniä.
Kokoomus ja RKP ei ole riittänyt työlaisäännösten muuttamiseen, Keskustapuolue ei ole lähtenyt Kokoomuksen käsikassaraksi. Kun Persut pääsivät hallitukseen alkoi työläisten nuijiminen.
Purra nostetaan EK toimesta vihreälle oksalle muiden poliittisten broilereiden joukkoon jotka ovat hyvissä pesteissä.Työläisten reaaliansiot ja ostovoima lähtivät nousuun Sannan jälkeen. Kiitos Riikka ja Petteri. Lähde veronmaksajat.fi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Työläisten reaaliansiot ja ostovoima lähtivät nousuun Sannan jälkeen. Kiitos Riikka ja Petteri. Lähde veronmaksajat.fi
Samaa jauhat joka viikko. olisiko aika vaihtaa levyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Työläisten reaaliansiot ja ostovoima lähtivät nousuun Sannan jälkeen. Kiitos Riikka ja Petteri. Lähde veronmaksajat.fi
Niin mutta siihen veromaksajien laskelmaan ei ole otettu mukaan vielä syksyllä tulevaa työeläke maksun korotusta joka tietyssä palkka luokassa vesittää kerralla veron alennukset.
Erittäin hyvä jos ei mene miinuksen puolelle 3000-4000€ /kk ansaitsevilla.
- AnonyymiUUSI
Elä lässytä tuota pask hajoaa koko puolue, olet jauhanut tuota samaa hallituksen alusta asti.
- AnonyymiUUSI
Joo jos suunnan muutos on siinä, että aletaan sisäinen puhdistus kertoo se siitä, että syynä kaikkeen ei olekaan muut kuin oma pesä.
- AnonyymiUUSI
Perussuomalaiset nousee - Purra luvannut täydellisen suunnan muutoksen!
Aloittakin totesi näin, tunnusti Persujen olleen väärässä, ja nyt tehdään täydellinen suunnan muutos.
Tarkoittaako että Persujen suuntautua vasemmistolaiseen politiikkaan?
- AnonyymiUUSI
Purra lupaa nousua oppositioon.
- AnonyymiUUSI
Perussuomalaiset on SUURIN DUUNARIPUOLUE.
- AnonyymiUUSI
Mitenkä 6-7% .Kannatuksen omaava rupusakki ois Suomen Suurin Tällä hekellä menee kaikki ohi
Lukuunottamatta Kokoomusta ,Ruottalaisia ja Kristillisiä. Tämä on totuus ja Persut on näyttänyt ÄärioikeistolIset temppunsa ja on puolueena tuhoon tuomittu.
- AnonyymiUUSI
Hänhän on aiemminkin pitänyt lupauksensa🤔
Ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119108
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265748- 544730
- 964696
- 593649
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.723379- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502762- 432661