Aisurin ihana osa

Anonyymi-ap

Ollaan yli kuuskymppinen pariskunta ja seksiä harvoin. Olen ehdotellut vaimolle että alkaisi käymään vieraissa ja antaisi minun tulla sen jälkeen liukkaille, ei ole ajatukselle lämmennyt. Vaimo rehevä ja riettaan näköinen, uhkea rubens-koon blondi, upeat isot vähän roikkuvat utareet, vatsaa, ja iso läskiperse. Vitulla isot roikkuvat häpyhuulet, aina märkänä iästä huolimatta, on koko ajan kiimassa isokyrpäisiin vieraisiin miehiin.
Siksi olen yrittänyt suostutella että panettaisi itseään nuoremmilla isokyrvillä, tiedän että halukkaita löytyisi.

Vaimo käy muutamia kertoja kuukaudessa siskonsa kanssa baarissa, ja aika reippaasti ottavat aina kuppia, vaimo tulee yleensä kahden aikoihin yöllä tukevassa humalassa kotiin, ja ei välitä sänkyyn rojahdettuaa että olen heti nuuskimassa haaroista pikkareita, hän vaan nauraa ja sanoo että haistelehan nyt pikkukalu miltä kiimainen nainen tuoksuu. Ja tuoksuuhan siellä.

Runkatessani ja haistellessani vaimon pyykkikopasta noutamia pikkareita unelmoin että pikkareissa on kuivunutta spermaa, vaimoni olisi siis kuitenkin antanut pilluaan muille miehille. Nuolisin pikkareista tätä kuivunutta sperma- ja vitunmehutahraa kiimaisena roiskien siemenet vieraan miehen spermajälkien päälle pikku kalullani, ajatellen että vaimo olisi saanut vittunsa täyteen erittäin isoa kyrpää joka olisi tuntunut kohdun suulla saakka, ja vaimoni olisi saanut monia orgasmeja vieraan miehen käsittelyssä.

Unelmana olisi myös että jälleen vaimon saavuttua kännissä baari-illan jälkeen kotiin, syöksyisin hameen alle haistelemaan vittua, ja huomaisin että pikkarit ja alapää olisi vielä vieraan miehen spermasta märkinä. Nuolisin pikkuhousuja, raottaisin niitä ja pillusta vuotaisi vieraan miehen spermaa. Tässä vaiheessa olisin jo pieni kullinei kovana puskemassa vieraan spermojen sekaan liukkaille ja vaimo huokailisi; nylkytä sinne pikkikulli mieheni, ison kyrvän jatkoksi, sain sonnilta niin monta orgasmia ja siemennystä, tuntui että iso kyrpä tunkeutuisin kohtuun saakka. Olisi niin ihanaa pökkiä pienellä nysällä vieraan miehen liukastamassa kiimavitussa ja laueta toisen spermojen sekaan.

7

2565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa ottaa iso kyrpäinen mies mukaan seksiin. Me löysimme vaimolle aikanaan ilmoituksella naapurikylästä 20cm ja paksulla kyrvällä varustetun miesystävän, jonka lempinimeksi muotoutui myöhemmin siementäjä. Muutaman viikon välein hän tulee meille kylään. Ensimmäisen kerran jälkeen vaimoni sanoi, että minulla ei ole enää asiaa laueta hänen sisälleen. Saan toki naida, mutta ulos on vedettävä.
      Katson yleensä vieressä kun siementäjä nai vaimolleni orkut. Itse en ole pystynyt siihen aikoihin. Melkoinen näky kun isot tissit ja vatsa liikahtelee työntöjen tahtiin milloin missäkin asennossa. Lopulta vaimoni on kontillaan leveä perse pystyssä kun siementäjä voimakkain työnnöin painaa kyrpää ahnaaseen vittuun. Tässä kohtaa tehtäväni on levittää paksuperseisen vaimoni pakaroita, jotta siementää pääsee pohjaan saakka. Lopuksi hän pumppaa spermansa kiimavittuun kyrvän ollessa koko mitaltaan sisässä. Voimakas on siemensyöksy vaimoni mukaan. Pääsen sitten itse nylkyttämään lähes puolet pienemmällä kalulllani vaimoni spermattua vittua lähetyssaarnaajassa. Hetken kuluttua vedän ulos ja lasken satsini vaimoni vatsalle.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä! Kiihottavaa ois kattoo kun tuommonen rouva saa isoo kunnon kyrpää

• Anonyymi

Aisurina voisin neuvoa sua! Kerro vaimollesi aidosti tykkäät kun vieras yhtyy kanssasi, vaimos alkaa etsiä tietoa mistä aisuri nauttii. Itse kerroin vaimolle jo seurustelu vaiheessa, yhdynnässä juttelin kuvittele saat vierasta. Jonkun ajan päästä vaimo alkoi kiihottuu jutuista, laukesi huohottaen ihanaa haluun vierasta. Kihloissa ollessa sai ekaa vierasta josta lähti meidän seksi uudelle uralle. Laskimme viime kesäänä kun 30 vuotta yhteis eloa takana, montako vierasta nauttinut vaimosta, yllätyimme itsekkin yli 80 miestä ja moni useempia kertoja. Tiedetään sovi isolle osalle pareista mutta tuhansia harrastaa samoin meidän tapaan. T. Pari 50+

• Anonyymi

Hyviä vinkkejä kiitos. Miten te muut aisurit koette, mistä aisurina olosta nauttiminen kumpuaa? Itse olen ajatellut että siinä täytyy olla vahva bi-seksuaalinen lataus koska miellän itseni bi-seksualiseksi vaikka en sitä käytännössä toteuta. Nautin ajatuksesta että koska olen pienikaluinen (13-14cm) niin isokyrpäinen sonni astuisi vaimoni siittoreiän täyteen paksua kalua ja vaimo nauttisi ja saisi elämänsä orgasmin. Samalla sonni vaimoni kanssa nöyryyttäsivät ja ikäänkuin kuvaannollisesti sonni astuisi myös minut. Ehkä ajattelen tämän nyt turhan monimutkaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä vinkkejä kiitos. Miten te muut aisurit koette, mistä aisurina olosta nauttiminen kumpuaa? Itse olen ajatellut että siinä täytyy olla vahva bi-seksuaalinen lataus koska miellän itseni bi-seksualiseksi vaikka en sitä käytännössä toteuta. Nautin ajatuksesta että koska olen pienikaluinen (13-14cm) niin isokyrpäinen sonni astuisi vaimoni siittoreiän täyteen paksua kalua ja vaimo nauttisi ja saisi elämänsä orgasmin. Samalla sonni vaimoni kanssa nöyryyttäsivät ja ikäänkuin kuvaannollisesti sonni astuisi myös minut. Ehkä ajattelen tämän nyt turhan monimutkaisesti.

Ehkä se noin on, mä en oo asiaa noin syvällisesti miettiny. Nautin vaan kun kiimainen vaimoni saa nuorta kyrpää katsellessani. Ollaan vanhempi pariskunta, itse jo yli seitsemänkymmentä, mutta vaimo 12 vuotta nuorempi, ja halukkuus yhdyntään aivan erilainen kuin minulla. Itse nautin masturboimisesta ja varsinkin kun saa vieressä masturboida kun vaimo saa kyytiä isokaluiselta mieheltä ja ulvoo orgasmeja.
        Toki silloin osallistun myös riippuen siitä miten nussiva mies siihen suhtautuu.
        Jotkut antaa ohjata kyrpää vaimon emättimeen ja hieroa takapäin kiveksia kun astutus on meneillään, jotkut antaa vaan runkata vierellä.
        Mutta vaimo haluaa aina siitoksen jälkeen että tulen vieraan sperman päälle liukkaille laukaisemaan myös oman kyrpäni, sanonut nauttivansa kun tuntee että spermaiseen pilluun roiskitaan vielä oman miehen siemenet sekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se noin on, mä en oo asiaa noin syvällisesti miettiny. Nautin vaan kun kiimainen vaimoni saa nuorta kyrpää katsellessani. Ollaan vanhempi pariskunta, itse jo yli seitsemänkymmentä, mutta vaimo 12 vuotta nuorempi, ja halukkuus yhdyntään aivan erilainen kuin minulla. Itse nautin masturboimisesta ja varsinkin kun saa vieressä masturboida kun vaimo saa kyytiä isokaluiselta mieheltä ja ulvoo orgasmeja.
        Toki silloin osallistun myös riippuen siitä miten nussiva mies siihen suhtautuu.
        Jotkut antaa ohjata kyrpää vaimon emättimeen ja hieroa takapäin kiveksia kun astutus on meneillään, jotkut antaa vaan runkata vierellä.
        Mutta vaimo haluaa aina siitoksen jälkeen että tulen vieraan sperman päälle liukkaille laukaisemaan myös oman kyrpäni, sanonut nauttivansa kun tuntee että spermaiseen pilluun roiskitaan vielä oman miehen siemenet sekaan.

sama kuin edellinen jatkaa.. kaikki alkoi muutama vuosi sitten etelänmatkalla kun oltiin, jo vuosia oon huomannu että nois etelän kohteis vaimo ollut niin kiimaisen levottomana, ja syyksi tiedän ne etelän komeet miehet joita niin kiinnostaa vaaleat naiset.
        Ja siis siellähän nuoremmatkin miehet aina katseleet kovin halukkaana kypsää rehevää blondia, vaimo ei oo koskaan peitellyt runsaita rintojaan ja muotojaan.

Kanarialla meillä oli sitten kaks kerroksinen apartementos, nukuttiin pohjakerroksessa ja yläkerrassa oli keittiö, olkkari ja saniteettitilat. Sit yks yö heräsin kun vaimo nousi ylös ja sanoi että käy ylhäällä tekemäs voileivän että jatka unias vaan, ja niin tein. Mut heräsin jonkin ajan kulutta ja katoin kelloon että vaimo ei ollut vieläkään tullut sänkyyn, ihmettelin vähän mutta ajattelin alata uudelleen nukkumaan, mutta kuulin jotain pientä ääntä yläkerrasta, lähin portaisiin mutta tajusin että ylhäällä on kaksi ihmistä, sit hiivinkin jo hiljenpää portaita ylös ja näin vaimoni nojatuolissa täysin alasti jalat ylhäällä leveällä ja haarojen välissä tummatukkaisen noin kolmekymppisen miehen pään. Vaimo voihki hiljaa kiimoissaa englanniksi että ihanaa rakas, anna jo sitä ihanaa isoa kyrpääsi.. nussi multa taju kankaalle.. ja muuta rietasta vaimo hoki.
        Mies nousi, riisui vaatteensa ja housuista ponnahti iso kaareva kyrpä, mulkku oli kuin banaani, suippo vähän piikkkimäinen terska, kalu paksuni juureenpäin mentäessä, oli aika oudon mutta kiihottavan näköinen, pituutta varmaan 17-19 senttiä.
        Samalla tunnistinkin miehen, sama kaveri oli allasbaarilla baarimikkona. Päivällä ihmettelin kun oltiin altaalla ja vaimo kävi hakemassa juomat ja huomasin että heillä oli lyhyet mutta ilmeisesti hauskat jutut kun vaimo kikatteli tiskillä posket henkuen. Tajusin että olivat siis sopineet että kaveri tulee yöllä kylään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sama kuin edellinen jatkaa.. kaikki alkoi muutama vuosi sitten etelänmatkalla kun oltiin, jo vuosia oon huomannu että nois etelän kohteis vaimo ollut niin kiimaisen levottomana, ja syyksi tiedän ne etelän komeet miehet joita niin kiinnostaa vaaleat naiset.
        Ja siis siellähän nuoremmatkin miehet aina katseleet kovin halukkaana kypsää rehevää blondia, vaimo ei oo koskaan peitellyt runsaita rintojaan ja muotojaan.

Kanarialla meillä oli sitten kaks kerroksinen apartementos, nukuttiin pohjakerroksessa ja yläkerrassa oli keittiö, olkkari ja saniteettitilat. Sit yks yö heräsin kun vaimo nousi ylös ja sanoi että käy ylhäällä tekemäs voileivän että jatka unias vaan, ja niin tein. Mut heräsin jonkin ajan kulutta ja katoin kelloon että vaimo ei ollut vieläkään tullut sänkyyn, ihmettelin vähän mutta ajattelin alata uudelleen nukkumaan, mutta kuulin jotain pientä ääntä yläkerrasta, lähin portaisiin mutta tajusin että ylhäällä on kaksi ihmistä, sit hiivinkin jo hiljenpää portaita ylös ja näin vaimoni nojatuolissa täysin alasti jalat ylhäällä leveällä ja haarojen välissä tummatukkaisen noin kolmekymppisen miehen pään. Vaimo voihki hiljaa kiimoissaa englanniksi että ihanaa rakas, anna jo sitä ihanaa isoa kyrpääsi.. nussi multa taju kankaalle.. ja muuta rietasta vaimo hoki.
        Mies nousi, riisui vaatteensa ja housuista ponnahti iso kaareva kyrpä, mulkku oli kuin banaani, suippo vähän piikkkimäinen terska, kalu paksuni juureenpäin mentäessä, oli aika oudon mutta kiihottavan näköinen, pituutta varmaan 17-19 senttiä.
        Samalla tunnistinkin miehen, sama kaveri oli allasbaarilla baarimikkona. Päivällä ihmettelin kun oltiin altaalla ja vaimo kävi hakemassa juomat ja huomasin että heillä oli lyhyet mutta ilmeisesti hauskat jutut kun vaimo kikatteli tiskillä posket henkuen. Tajusin että olivat siis sopineet että kaveri tulee yöllä kylään..

Etelässä käymme myös yhdessä vaimon kanssa, vaimo myös hyvän ystävättären kanssa kahdestaan. Baari mikot varmoja tapauksia varmaan suurin osa matkailijoista tietääkin. Joka reissulla eka mies vaimolla baari mikko, tosi taitavia sänkyssä kun harrastavat seksiä usein. Viime reissulla kaveri viikon jokaisena päivänä yhtyi päivällä vaimon kanssa. T. Pari 50

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109