Aisurin ihana osa

Anonyymi-ap

Ollaan yli kuuskymppinen pariskunta ja seksiä harvoin. Olen ehdotellut vaimolle että alkaisi käymään vieraissa ja antaisi minun tulla sen jälkeen liukkaille, ei ole ajatukselle lämmennyt. Vaimo rehevä ja riettaan näköinen, uhkea rubens-koon blondi, upeat isot vähän roikkuvat utareet, vatsaa, ja iso läskiperse. Vitulla isot roikkuvat häpyhuulet, aina märkänä iästä huolimatta, on koko ajan kiimassa isokyrpäisiin vieraisiin miehiin.
Siksi olen yrittänyt suostutella että panettaisi itseään nuoremmilla isokyrvillä, tiedän että halukkaita löytyisi.

Vaimo käy muutamia kertoja kuukaudessa siskonsa kanssa baarissa, ja aika reippaasti ottavat aina kuppia, vaimo tulee yleensä kahden aikoihin yöllä tukevassa humalassa kotiin, ja ei välitä sänkyyn rojahdettuaa että olen heti nuuskimassa haaroista pikkareita, hän vaan nauraa ja sanoo että haistelehan nyt pikkukalu miltä kiimainen nainen tuoksuu. Ja tuoksuuhan siellä.

Runkatessani ja haistellessani vaimon pyykkikopasta noutamia pikkareita unelmoin että pikkareissa on kuivunutta spermaa, vaimoni olisi siis kuitenkin antanut pilluaan muille miehille. Nuolisin pikkareista tätä kuivunutta sperma- ja vitunmehutahraa kiimaisena roiskien siemenet vieraan miehen spermajälkien päälle pikku kalullani, ajatellen että vaimo olisi saanut vittunsa täyteen erittäin isoa kyrpää joka olisi tuntunut kohdun suulla saakka, ja vaimoni olisi saanut monia orgasmeja vieraan miehen käsittelyssä.

Unelmana olisi myös että jälleen vaimon saavuttua kännissä baari-illan jälkeen kotiin, syöksyisin hameen alle haistelemaan vittua, ja huomaisin että pikkarit ja alapää olisi vielä vieraan miehen spermasta märkinä. Nuolisin pikkuhousuja, raottaisin niitä ja pillusta vuotaisi vieraan miehen spermaa. Tässä vaiheessa olisin jo pieni kullinei kovana puskemassa vieraan spermojen sekaan liukkaille ja vaimo huokailisi; nylkytä sinne pikkikulli mieheni, ison kyrvän jatkoksi, sain sonnilta niin monta orgasmia ja siemennystä, tuntui että iso kyrpä tunkeutuisin kohtuun saakka. Olisi niin ihanaa pökkiä pienellä nysällä vieraan miehen liukastamassa kiimavitussa ja laueta toisen spermojen sekaan.

3

1155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa ottaa iso kyrpäinen mies mukaan seksiin. Me löysimme vaimolle aikanaan ilmoituksella naapurikylästä 20cm ja paksulla kyrvällä varustetun miesystävän, jonka lempinimeksi muotoutui myöhemmin siementäjä. Muutaman viikon välein hän tulee meille kylään. Ensimmäisen kerran jälkeen vaimoni sanoi, että minulla ei ole enää asiaa laueta hänen sisälleen. Saan toki naida, mutta ulos on vedettävä.
      Katson yleensä vieressä kun siementäjä nai vaimolleni orkut. Itse en ole pystynyt siihen aikoihin. Melkoinen näky kun isot tissit ja vatsa liikahtelee työntöjen tahtiin milloin missäkin asennossa. Lopulta vaimoni on kontillaan leveä perse pystyssä kun siementäjä voimakkain työnnöin painaa kyrpää ahnaaseen vittuun. Tässä kohtaa tehtäväni on levittää paksuperseisen vaimoni pakaroita, jotta siementää pääsee pohjaan saakka. Lopuksi hän pumppaa spermansa kiimavittuun kyrvän ollessa koko mitaltaan sisässä. Voimakas on siemensyöksy vaimoni mukaan. Pääsen sitten itse nylkyttämään lähes puolet pienemmällä kalulllani vaimoni spermattua vittua lähetyssaarnaajassa. Hetken kuluttua vedän ulos ja lasken satsini vaimoni vatsalle.

• Anonyymi

Aisurina voisin neuvoa sua! Kerro vaimollesi aidosti tykkäät kun vieras yhtyy kanssasi, vaimos alkaa etsiä tietoa mistä aisuri nauttii. Itse kerroin vaimolle jo seurustelu vaiheessa, yhdynnässä juttelin kuvittele saat vierasta. Jonkun ajan päästä vaimo alkoi kiihottuu jutuista, laukesi huohottaen ihanaa haluun vierasta. Kihloissa ollessa sai ekaa vierasta josta lähti meidän seksi uudelle uralle. Laskimme viime kesäänä kun 30 vuotta yhteis eloa takana, montako vierasta nauttinut vaimosta, yllätyimme itsekkin yli 80 miestä ja moni useempia kertoja. Tiedetään sovi isolle osalle pareista mutta tuhansia harrastaa samoin meidän tapaan. T. Pari 50+

• Anonyymi

Hyviä vinkkejä kiitos. Miten te muut aisurit koette, mistä aisurina olosta nauttiminen kumpuaa? Itse olen ajatellut että siinä täytyy olla vahva bi-seksuaalinen lataus koska miellän itseni bi-seksualiseksi vaikka en sitä käytännössä toteuta. Nautin ajatuksesta että koska olen pienikaluinen (13-14cm) niin isokyrpäinen sonni astuisi vaimoni siittoreiän täyteen paksua kalua ja vaimo nauttisi ja saisi elämänsä orgasmin. Samalla sonni vaimoni kanssa nöyryyttäsivät ja ikäänkuin kuvaannollisesti sonni astuisi myös minut. Ehkä ajattelen tämän nyt turhan monimutkaisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5134
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4308
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2451
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1237
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1164
    Aihe