Vielä vuosi sitten virkeä oli meno mökkiläisen näkökulmasta ja nyt tuntuu ettei tapahdu enään mitään. Kaikki tiedotukset, viestit ym ym ovat vähentyneet merkittävästi...Mitä tapahtuu paljakassa, mitä tapahtuu yrityksissä, mitä tapahtuu kesällä
Tapahtuuko puolangalla enään mitään
6
426
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tapahtuu, valittaja ja Tiltu huutaa pää punaisena, että Paljakkaan pitää rakentaa korkeita myllyjä!
- Anonyymi
Kyseiset herrat vaatii, että rakas pormestari tulee jatkaa seuraavan kauden.
- Anonyymi
Ei kait kunnassa enään ole omaa somehenkilöä. Tehdään kai oman työn ohella ja sen näkee ettei tiedoitusta ole.
- Anonyymi
eikö ne vuoden alussa palkanneet uuden henkilön? mitäköhän tekee kun ei näy mitään missään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eikö ne vuoden alussa palkanneet uuden henkilön? mitäköhän tekee kun ei näy mitään missään?
Ainakin aiemman aikana kunta oli aktiivisesti esillä someissa facebookista TikTokiin. Nyt ei juuri mitään. Tiktok toi Puolankaa humoristisessa valossa esille suomessa, nythän moni tietää puolangasta jotain tiktokin avulla.
- AnonyymiUUSI
Kyllä tapahtuu paikallisessa viikon loppuna hyvän näköiset naiset tosi kuumina ja heitä riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008950
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265498- 534651
- 904470
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663283Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621