Miksi uusi Mitsubishi Electric ei pysty antamaan lämpöä 24 asteeseen asennettuna kuin vajaa 20 astetta pienellä pakkasella? HI
Ilmalämpöpumpun hyöty
6
219
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on uusi niin takuu on voimassa. Ilmoita myyjälle että ei pelaa.
- Anonyymi
Kylmäaine vuotanut.
Tiedät siitä, jos laitat sen puhaltamaan kylmää ja sieltä tuleevain huoneen lämpöistä.
- Anonyymi
Miksi tällainen kysymys pitää tänne tehdä ?
Palstan aktivoimisen takiako ?- Anonyymi
Millaisia kysymyksiä saa esittää, ja kuka antaa siihen luvan?
- Anonyymi
Kerran asennettu uudestaan ja lisätty kylmäainetta eikä toimi. Maahantuoja ei ole ottanut kantaa muutamaan enää. Täytyy yrittää uudestaan niin että saan tedon kuinka toimitaan. Myyjän toiminnassa ainakin vakavia virheitä.
- Anonyymi
Tietty tuossa pitäisi tietää paljonko tehoa tarvitaan, jotta tila saadaan 24 asteeseen pikkupakkasella. Se voi olla enemmän kuin kuin mitä kyseinen lämpöpumppu pystyy tuottaamaan.
Tämä voi olla niitä samoja ihmettelyjä kun kuulee silloin kun 120 m2 alalle esitteen mukaan riittävä jäähdytyslaite ei saa 20 m2 tietokonehuonetta viilennettyä alle 24 asteen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837