nyt ihmiset herätkää !!
ihan liikaa on ollut hihnan päässä se vika eikä koirassa..
en yleistä... mutta nyt on toimittava että olisi järkevä tulevaisuus karvakamuilla ja heidän maine myös että olisi ihmisen eka käytävä pakollinen jatkossa koirakurssi semmoisille kellään ei ole ollut ensimmäistäkään koiraa... rodusta riippuu että on ominaisuudet perillä että ei enää kiitos koirille jäisi kouluttaminen vähälle.. tarkoitan hyvää tällä viestillä pliis ihmiset... nyt pitää toimia ❤ minä pyydän mahdollistamaan tämä niin moni ihminen huomaa että koulutus on tärkeää
koira kurssi pakolliseksi!!!
Anonyymi-ap
1
51
Vastaukset
- Anonyymi
Olet oikeassa, koulutus koiralle on tärkeää myös koiran itsensä kannalta. Kunnon ulkoilut ja aktiviteetit nuorelle koiralle,vanhana se voi ottaa leppoisammin. Miksi ottaa koira jos ei viitsi sen kanssa käydä kunnon lenkeillä,ei opettaa edes perusjuttuja. Kerrostalon pihalle kusettaminen 5metrin kävelyllä on eläinrääkkäystä. Koirapuistot on monessa paikassa,viekää koirakamut sinne juoksemaan,ei oo vaikeeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415