Miten Windows 11:ssa voi piilottaa päivitykset jotka ovat virhepäivityksiä, jotka eivät asennu, tai poistaa. Kiitos neuvoista etukäteen!
Virhepäivitysten poistaminen Windows 11
12
243
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoita virhepäivityksillä? MS päivityspalvelin ei pitäisi tarjota sellaisia päivityksiä jotka ei sopisi koneelle. Tiedän että jotkut ei asennu joskus, mutta odota, ne yleensä asentuu jonkin ajan jälkeen. Windows päivityksessä on pieni virhe, että se asentelee niitä lataus järjestyksestä. silloin se voi yrittää asentaa päivitystä joka vaatii alle toisen, joka kuitenkin latautu hitaammin!
- Anonyymi
Linuxista huokuu ultimaattinen toimivuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ubuntu ainakin toimii loistavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUOLEMA KÄÄPIÖ ZELENKYILLE!
- Anonyymi
Myös HP koneissa paljon w ongelmia.
- Anonyymi
Tulostin ja Windows 10 ja Windows 11 -kannettavat?
Olen onnistunut asentamaan W10 kannettavalle tulostimen ajurit ym. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
KUOLEMA KÄÄPIÖ ZELENKYILLE!
Windows pörinäää..
W10 on täys paska!!!! Saatanan vähän toimivia pelejä ja nekin harvat täyttä paskaa ja todella antiikkinen systeemi, koko ajan saa säätää järjestelmaa ja asennella ajureita uudestaan, tuossahan menee mielenterveys ja pää sekaisin kun tuommoisella yrittää jotakin tehdä.
Haittaohjelmien häätäminen saa ihan raivon partaalle, kun se ei tunnu onnistuvan millään.
Pelatessa kaatuilee jatkuvasti ja vidokuvakin nykii 4 sekunnin välein.
Äänet on tajuttoman surkeat.
Hyytävä vakoilu vie kaikki juttusi ja kuuntelee ja katselee sua.
- Anonyymi
Tai siis asennusvirhe siinä Tuommoinen päivitys Dolby - SoftwareComponent - 3.30702.720.0
- Anonyymi
Jotain kolmansien kakkaa taas.
- Anonyymi
Asensin Linuxin!
- Anonyymi
En mene Windowskoneella pankkisivuille.
- AnonyymiUUSI
En mene Windowskoneella pankkisivuille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2297653
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455110- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301910- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1491386