Nainen etsii sperman luovuttajaa

Hei!
Olen 36 -vuotta täyttänyt työelämässä oleva nainen, jolla haaveissa perheen perustaminen yksin. Minulla ei ole kumppania, joten olen jo käynyt klinikalla terveystutkimuksissa ja psykologin keskustelussa. Kaikki on minun osaltani kunnossa. Seuraan ovulaatioitani ja tiedän milloin on toiminnan aika. Spermatilanne julkisella puolella on kuitenkin erittäin huono ja jonot heidän mukaansa voivat venyä jopa vuoden päähän. En tahtoisi odottaa tässä iässä enää vuotta enkä elää epävarmuudessa siitä, onnistuuko enää sitten hamassa tulevaisuudessa. Niinpä aloin etsiä vaihtoehtoisia ratkaisuja ja löysin tämän foorumin.

Toiveissa on inseminaatio muki&ruisku -menetelmällä anonyymisti. En siis saa tietää henkilöllisyyttäsi, enkä odota sinulta mitään vastapalveluksia tai vastuuta mahdollisesta lapsesta. Voimme myös molempien anonymiteetin säilyttämiseksi järjestää tapaamiset toisessa kaupungissa, esimerkiksi hotellissa. Toivoisin että olet terve, huumeeton ja henkisesti tasapainoinen.

Minuun voi olla yhteydessä discordin kautta: silkkifin
Email: silkkifin [a] gmail . com

3

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei toivon että saat lapsen olet varmasti hyvä äiti olisi ihana jos kertoisit oletko onnistunut

• Hei! Kiitos kovasti ihanista sanoistasi! <3
        Ilmoittelen!

• silkkifin kirjoitti:

Hei! Kiitos kovasti ihanista sanoistasi! <3
        Ilmoittelen!

Kiitos sinulle toivon että saat lapsen minulla ei ole lapsia lapset suuri lahja kuitenkin onnea sinulle toivon

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      205
      6538
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      277
      4465
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      142
      3585
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      110
      3393
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      57
      3382
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2866
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      248
      2502
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      75
      2427
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1941
    Aihe