Hei!
Olen 36 -vuotta täyttänyt työelämässä oleva nainen, jolla haaveissa perheen perustaminen yksin. Minulla ei ole kumppania, joten olen jo käynyt klinikalla terveystutkimuksissa ja psykologin keskustelussa. Kaikki on minun osaltani kunnossa. Seuraan ovulaatioitani ja tiedän milloin on toiminnan aika. Spermatilanne julkisella puolella on kuitenkin erittäin huono ja jonot heidän mukaansa voivat venyä jopa vuoden päähän. En tahtoisi odottaa tässä iässä enää vuotta enkä elää epävarmuudessa siitä, onnistuuko enää sitten hamassa tulevaisuudessa. Niinpä aloin etsiä vaihtoehtoisia ratkaisuja ja löysin tämän foorumin.
Toiveissa on inseminaatio muki&ruisku -menetelmällä anonyymisti. En siis saa tietää henkilöllisyyttäsi, enkä odota sinulta mitään vastapalveluksia tai vastuuta mahdollisesta lapsesta. Voimme myös molempien anonymiteetin säilyttämiseksi järjestää tapaamiset toisessa kaupungissa, esimerkiksi hotellissa. Toivoisin että olet terve, huumeeton ja henkisesti tasapainoinen.
Minuun voi olla yhteydessä discordin kautta: silkkifin
Email: silkkifin [a] gmail . com
Nainen etsii sperman luovuttajaa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086