Saisi lkankitietä solukämpän, mikälainen paikka on kankitie asua. Onko rsuhalista seutua?
Milainen paika on kankitie
Anonyymi-ap
6
395
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle tarjottiin sieltä kämppää oon entinen addikti mut pikku hiljaa kuntoutumassa haluisin elää normielämää olen muuttamassa uudelle paikkakunnalle jkl siis terv 18v tyttö.
- Anonyymi
Kankitie on asvaltoitu paikallistie Jyväskylässä. Tiessä on kaksi ajokaistaa ja ojat tien molemmilla puolilla.
- Anonyymi
Se lähtee Kuormaajantieltä luoteeseen, kääntyäkseen sitten koilliseen ja pohjoiseen. Se kuuluu suurempaan työkaluteiden sarjaan lähistöllä.
- Anonyymi
Hyvä paikka asua , onhan siellä useitakin pitkään asuneita
- Anonyymi
Kankitie ROCKS!!
- Anonyymi
Eikös se ole joku alkoholistiparantola-juttu
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996