https://www.youtube.com/watch?v=2cBH8zWVfsg - hakuja riittää.
Mun tyyli tanssia
8
139
Vastaukset
- Anonyymi
Sut on sitten helppo tunnistaa muiden seasta.
Tilaakin ihan kiitettävästi ettei tönitä muita.- Anonyymi
Opin tanssimaan 15 vuotiaana. dt
- Anonyymi
Rahastuskursseja en ole käynyt, kun muutama kerran. huh huh
- Anonyymi
Kyllä standardi-kuvioilla lajinmukaisessa tanssiasennossa ja lajinomaisessa vientiseurannassa tanssiminen on sievoisten summien arvoinen satsaus sekä itsensä että muitten siihen mennessä saavuttaman tanssitunnelman entisestäänedistämismielessä.
- Anonyymi
Kyllä nuo pro tanssijat aina huomataan joukosta.
Erottuvat taidollisesti muista erittäin selvästi. Toki daamiltakin jo vaaditaan osaamista kuten tuosta videosta ilmeni.
Vaikka tässä muutama vuosi on jo kierretty lavoja niin enpä ole törmännyt pro tanssijoihin. No, ehkä sitten tänä kesänä.- Anonyymi
Tuo pitää kyllä paikkansa nimittäin vaikka itse olen ollut poissa melkeinpä kaikista parinkolmenvuoden tansseista erään toisen minulle hyvin rakkaan harrastuksen, joka ajoittuu iltasyönnille eli samaan aikaan kuin tanssit, takia, niin siitä huolimatta kaupungilla liikkuessani tai nakkikioskilla asioidessani joku aina huutaa kamuilleen, että: hei kattokaa kaikki tuolla menee tuo hyvä tanssija!
- Anonyymi
Juuri niin, katson tarkkaan kenet haen tanssimaan ja naisten haku on myrkkyä. dt
- Anonyymi
Minä katson hyvin tarkkaan kuka tulee hakemaan ja tuollaiset saa rukkaset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191692
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37973Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38851Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730