Tuulipuistoon on tulossa hieno taideteos, jonka kustannusarvio on yli 50 000 euroa. Tuon taideteoksen teko on aloitettu, mutta se on pahasti kesken. Lehtijuttujen mukaan sen piti olla valmis jo vuonna 2023 ja viimeistään vuonna 2024.
Onko rahat loppuneet myllyfirma Neoenilta vai oliko tämä Kannuksen kaupungin hankinta?
Miksi Mutkalammin tuulipuiston taideteos on yhä pahasti keskeneräinen?
12
569
Vastaukset
- Anonyymi
On se niin hirveän näköinen, Kannattaisko purkaa.
- Anonyymi
Minusta se on hieno suunnitelma. Ja onhan sitä jo pätkä valmiina. Kehikko on jo valmiina, mutta suurin osa puista vielä puuttuu. Miksi sen valmistaminen on jäänyt kesken? Eikö siitä ole mitään tietoa?
- Anonyymi
Sen voi siirtää eskolaan.
- Anonyymi
Alueella on nähty useasti isoja nostureita joilla voidaan vaihtaa koneikkoja myllyyn, sekä niiden siipiä.
Myllyt ovat ikäkautensa prototyyyppejä joiden kehitys taitaa tapahtua korjausten kautta.- Anonyymi
Siipien vaihto on osa määräaikaishuoltoa. Niillä on käyttöikä.
Prototyyppejä ne ei ole vaan yleisimpiä vestaksen valmistamia laitoksia
- Anonyymi
Lisää vain myllyjä tilaa riittää kun sivukylät tyhjenee.
- Anonyymi
Ååkke tai mikä nyt olikaan joka itkee Kirkkonummelta käsin Kannusryhmässä milloin mistäkin voisi palauttaa hakemansa klapit
- Anonyymi
Siipien vaihtoa ootellessa
- Anonyymi
Vieläkö Mutkalmmin sydänmailta ilikiää ensi syksynä poimia marjoja vai ovatko niin mikromuovin kyllästämiä, että ne on parempi jättää mätänemään metsään.
- Anonyymi
Poimijat on tulossa Thaimaasta
- Anonyymi
Siivistä irtuaa elohopiaa ja öljyä valuu ko toni ampuu moottoriin reikiä...
- Anonyymi
Vai Joonas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904