SE KUN miehiä on 1/4 osaa tanssijoista ja loput naisia Seinäruusuja 3/4 osaa.
ONGALMA TANSSEISSA ON
9
124
Vastaukset
- Anonyymi
Tanssiliput ovat liian halpoja. Kunnon hinnankorotus saisi 3/4 naisesta jäämään kotiin tai menemään jonnekin muualle, jolloinka paritasapaino kohentuisi. Ehdotan, että tanssilipun minimihinnaksi sovitaan tanssinjärjestäjien kesken 75€.
- Anonyymi
Tarkemmin ajateltuna niin olisihan tämä pitänyt jo sanomattakin huomata, että jos pienipalkkaisilla naisilla kerran on aina ollut varoja tuollaisissa määrin tanssilippuihin, niin onhan niitten hinnoittelu tosiaankin aina ollut päin persettä eli huomattavasti alakanttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkemmin ajateltuna niin olisihan tämä pitänyt jo sanomattakin huomata, että jos pienipalkkaisilla naisilla kerran on aina ollut varoja tuollaisissa määrin tanssilippuihin, niin onhan niitten hinnoittelu tosiaankin aina ollut päin persettä eli huomattavasti alakanttiin.
Perinteisestihän sähköyhtiöt ovat tunnustelleet ja asistineet asiakkaitaan siten, että olisikohan heillä ehkä kumminkin jossain salaisissa kätköissään vielä joitain varoja, jotka he voisivat käyttää sähkötariffien hinnankorotuksiin. Sähköyhtiö toimii ympäristösyistä näin, koska se ei halua, että sen kylmänviileästi yksipuolisesti ilmoittaman tariffikorotuksen seurauksena maksukyvyttömät asiakkaat kuolisuvat seuraavilla pakkasilla hypothermiaan. Eihän sähköyhtiökään ainakaan nykylainsäädännön nojalla pysty kuolleita asiakkaitaan enää lypsämään.
Ehdotankin, että tanssilippujen tuottoisista hinnoittelukäytännöistä kiinnostuneet konsultoisivat sähköyhtiöitään. - Anonyymi
(plus narikka 13,50 €)
- Anonyymi
Naiset samat käy viikossa monta iltaa tanssimassa, minä vaan 1 tai 2 kertaa joskus.
- AnonyymiUUSI
Herrasmiehet voisivat ilmoitella somessa, että etsitään naista tanssiseuraksi pääsyliput (+narikka) maksetaan. Ystävälliset yhteydenotot omalla fotolla. Jolloinka voisi valita pienituloisista naisista kauneimmat päältä, koska paritasapaino tavoitteena.
- Anonyymi
Harva mies maksaa 75 euroa tanssimisesta. Keksin kyllä muutakin tekemistä.
- Anonyymi
Yhtä harva mies maksaa jo tällä hetkellä 22 € (+narikka 2,50 €), joten tilanne ei muutu. Nyt on kysymys tasapainosta sukupuolien jakaumassa, joka saavutetaan siis kurittamalla tuhlailuun taipuvaisia, mutta pienituloisia naisia.
- AnonyymiUUSI
Silloin, tällöin on iltoja kun miehiä ja naisia on tasaparit. Ei tämä naisten tansseista poisjääminen mikään ennenkuulumaton asia ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189292
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266088- 1044966
- 614868
- 863970
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753510- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592941Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432711