KP/Paikallisuutiset
Hilla Group Oyj:n toimitusjohtaja vaihtuu
Hilla Groupin toimitusjohtaja Mikko Luoma jättää tehtävänsä yhteisellä sopimuksella.
– Haluan kiittää Mikko Luomaa hänen pitkäaikaisesta panoksestaan ja työurastaan Hilla Groupissa, ensin hallituksen jäsenenä ja puheenjohtajana ja viimeksi toimitusjohtajana, hallituksen puheenjohtaja Vesa Kaunisto sanoo yhtiön tiedotteessa.
Hilla Group Oyj:n toimitusjohtaja vaihtuu
5
155
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miten kokkolan kaupunki ja keskipohjanmaan liitto?
- AnonyymiUUSI
Seuraavaksi koko hallitus uusiksi, muuten ei mikään muutu.
- AnonyymiUUSI
Hirveitä tappioita on firmalle tullut tämän johtjan aikana.Mutta hänellä ei taida olla mitään vastuuvelvoitetta niistä. Saaneeko vielä suuret erorahat palkkioksi?
- AnonyymiUUSI
Uudella toimarilla kova savotta kun yrittää siivota edellisen virhehankinnat mitkä aiheuttaneet ja aiheuttavat edelleen suuria tappioita.
- AnonyymiUUSI
Sekä Hillassa että maakuntaliitossa kannattaa katse kohdistaa hallituksiin. Molemmissa puulaakeissa hallitukset on antaneet epäterveen menon jatkua aivan liian kauan. Muutaman täsmä kysymyksen vois esittää niin Hillan Kaunistolle kuin liiton Pärkälle. Pärkkä yrittää pelastaa nahkaansa nyt kun kulissit on kaatunut mutta toivottavasti ymmärtävät valita uuden puheenjohtajan Halsuan miehen tilalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2109083
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265648- 544710
- 924619
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703360Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432641