Moro
Ostin joku aika sitten Yamaha Dt50 (2007) jollon mittari toimi vielä melkeempä moitteettomasti.
Talvisäilöstä kun tuli niin koko mittari melkeen pimeenä, vilkuttaa vaan ”endr/motrd”.
Vieressä palaa myös oranssi moottorivalo. Muuta ei näytä. Ite mietin onko akussa vikaa kun välillä on ongelmia myös etuvalon kanssa, mutta itellä ei hirveesti oo tietoa mopoista ku en oo kauaa niihin perehtyny.
Etuvalo välillä hiipuu, ja sit syttyy taas. Moottorin käynnistämisen jälkeen etuvalo palaa vaan kun tankoa kääntää, jonka jälkeen yleensä syttyy kunnolla.
Missä olis vika? Onko maskin takana olevissa johdoissa vai akussa yms.
Kiitos paljon jo etukäteen
DT mittaristo ei toimi
Anonyymi-ap
5
723
Vastaukset
- Anonyymi
vika saattaa selvitä kun yleismittarilla vähän mittailet tai voidaan sitä mahdollista vika kohtaa arvailla.oma arvaus on et vika on johdoissa.
- Anonyymi
Ok, kiitos!
- Anonyymi
Kytkennät tarkistetaan savun hälvennettyä.🧑🚒
Selvisikö syy? Minulla Yamaha DT50 vuosimallia 2008. Toimi pari viikkoa sitten ihan ok. Nyt akku oli tyhjä ja kun olin ladannut akun niin näkyy tuo sama teksti koko ajan näytön alareunassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663302Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201829Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811334
- 1371038
- 81984
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86746Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61677Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626