Oliko tarpeen Cat Cat-yhtyeeltä tepastella Ylen Aamuun pelkissä bodyissä ? Sunnuntain perhelähetykseen. Haloo. Antaahan se yhtyeestä ala-arvoisen kuvan ihan samoinkuin jostakin keski_ikäisestä tantasta Erika Vikmanistakin, vaikka Vikmanilla olisikin mitä tuoda esiin pursuavastikin alusvaatteissaan.
Kun ei vaan osata käyttäytyä
Anonyymi-ap
4
206
Vastaukset
- Anonyymi
No jos tarkkaan katsotaan Vikmanin kroppaa jota kerran tarjottimella äijille tyrkytetään, Vikman on tasapaksu, ei muodokas sinänsä. Makkaratkin saa näyttämään jo uunissa käyneiltä kun likistetään tiukkaan suoleen. Yöäk.
- Anonyymi
Hih hih. Joopa joo. Sairaus se on itsensä paljastelukin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/erika-vikman-ravaytti-viisutapahtumassa-se-oli-vahinko/9153096
- Anonyymi
Miksi Euroviisujen selostaja Mikko Silvennoinen on jakanut tempauksesta videon Instagramiin ? Kiihottiko ?
- Anonyymi
Ich kommen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1781825
- 1241520
- 351006
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16961- 78873
- 85856
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78832- 45797
- 4778