Miksi tehdä nettisivut itse? Koska tuon tekeminen on lapsellisen helppoa nykyään ja turhaa maksaa 1000€-5000€ toiselle.
Rahaa tehdään netissä nykyään enemmän kuin koskaan ja kaikkien pitäisi jo peruskoulussa oppia tämä taito. Maailma muuttuu ja jos ei muutu mukana jää jalkoihin. Perus duunari voi tehdä helposti tuhansia euroja lisätuloja, kun vain opettelee nettisivujen tekemisen taidon ja SEO:n perusteet.
Kurkkaa täältä helpot ja selkeät ohjeet: https://nettisivut.net/
Nettisivujen tekeminen itse 2025
2
752
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka jaksaa jotain kämysiä nettisivuja selata? Se juna meni jo 1990-luvulla.
- Anonyymi00003
Varmasti joillekin toimii itse tekeminen hyvin, mutta yritin tehdä yritykselle itse verkkosivut ja kun 5h oli mennyt hukkaan hylkäsin sen hankkeen, koska lopputulos oli juuri itse tehdyn näköinen. Sitten kokeilin paria tekoälygeneraattoria joista tuli hyvän näköisiä mutta lopuksi ilmeni kuukausimaksu joka oli yli satasen molemmissa.
Lopulta otin ammattilaiset asialle ja niin olisi alusta asti kannattanut tehdä niin en olisi aikaani hukannut. Ainakin omalla kokemuksella siis ei kannata aloittaa verkkosivujen tekemisen opettelua jos vain yhdet sivut omalle yritykselleen aikoo tehdä.
Jos joku etsii hyvää niin suosittelen verkkotakomo.fi . Näitäkin vertailin ja suurimmalla osalla hintaa ei löytänyt mistään ja toisilla kuukausimaksut. Tuolla minkä valitsin oli selkeä hinta (590e) ja kuukausimaksuja ei ollenkaan ekaan vuoteen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743