Joka on julkaistu jossain sanomalehdessä nimimerkillä ? Olen ottanut aina myös kuvaajan tiedot ja julkaisu päivän muistiin. Riittääkö se? Periaattessahan jonkun
kuvaa on käytetty luvatta.
Mitä teen, jos joku sanoo, että taulu on maalattu hänen valokuvastaan
4
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
kännykkiä vastaan taisteleminen on kuin yksin lähtisi sotaan kiinan armeijaa vastaan
varsinkaan kun suomen poliisikaan kiellä valokuvaamista- AnonyymiUUSI
NAISTEN YLIPÄÄTÄÄN TURHAA VÄITTÄÄ, ETTÄ KUVAAMINEN KIELLETTY, KUN NAISET HUVIN VUOKSI KUVAAVAT AIVAN KAIKEN
VARMUUDEN VUOKSI KAIKKI OUTO TALLENNETAAN KÄNNYYN VARMUUDEN VUOKSI
SIKSI NAISIA KUN KUVAA KOKO AJAN, NIIN EI TEE MITÄÄN VÄÄRIN, PÄINVASTOIN, SE MYÖTÄILEE HEIDÄN IDEOLOGIANSA - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
NAISTEN YLIPÄÄTÄÄN TURHAA VÄITTÄÄ, ETTÄ KUVAAMINEN KIELLETTY, KUN NAISET HUVIN VUOKSI KUVAAVAT AIVAN KAIKEN
SIKSI NAISIA KUN KUVAA KOKO AJAN, NIIN EI TEE MITÄÄN VÄÄRIN, PÄINVASTOIN, SE MYÖTÄILEE HEIDÄN IDEOLOGIANSAnaiset ulkoistavat kaiken
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SIKSI NAISIA KUN KUVAA KOKO AJAN, NIIN EI TEE MITÄÄN VÄÄRIN, PÄINVASTOIN, SE MYÖTÄILEE HEIDÄN IDEOLOGIANSAKyse on maisema kuvasta joka on julkaistu jonkin sanomalehden lukijan
kuvissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115065
- 644939
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592981- 432731
- 152257
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441804- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588