Niin tuo otsikon tuote, tehotipat, niiden sanotaan häivyttävän ihon pinnallisia verisuonia. Kannattaakohan mun kokeilla sitä, kun silmien lähellä ja ohimoilla on sinertäviä verisuonia harmillisen pinnassa? Muuta apua siihen ei oikein ole tarjottu kuin peitevoiteet, mutten oikeastaan tykkää käyttää meikkiä. Silmänympärysvoide auttaa kyllä tummuteen, mutta ei vähennä suonten näkyvyyttä. Jos joku osaisi neuvoa tai on kokemuksia aiheesta, niin kiitokset etukäteen.
Detria Arbutin Pigment Whitening?
5
1641
Vastaukset
- dixie
Mulla Arbutin auttanut ainakin maksaläiskiin kasvoissa, paljon tasaisempi ihonväri
- Mia
Ensinnäkin tuote on kallis ja toiseksi aine on ruskeaa ja tuntuu tahmealta iholla. En huomannut mitään muutosta.
- kans
Kävin just kattoo luontaistuotekaupasta ja se pikku puteli makso 42 euroa! Jäi hyllyyn...
- lallati
Helsingissä kauneuskeskuksessa, nimeä en muista mainostavat laseria, jolla voi poistaa verisuonia ihosta, kiinteyttää ihoa, poistaa ensiryppyjä, lopettaa karvankasvu.
Varma en ole oliko kyseessä laser, mutta niin muistelisin? Kannattaa alkaa tiedustelemaan sillä tuo kuulostaa varmalta vaihtoehdolta. Tuskin hoito on edes kivulias? Kallis ainakin. - jospa auttaisi
Hei onko kukaan tietoinen mistä saa ostettua televisiossa mainostettua tehokkaanpaa arbutinia täytyy kokeilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711218
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472576- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta331332Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014