Kolme perillistä sopivat jakavansa perinnön niin, että kaikki jaetaan tasan osakkaiden kesken. Omaisuutena asunto-osake ja talletuksia.
Miten asunto-osakkeen kohta/jakaminen merkitään jakokirjaan? Hinta-arvio ollut 150.000 e.
Perinnönjako
Anonyymi-ap
4
250
Vastaukset
- Anonyymi
1/3 ja 50 000€.
- Anonyymi
Olisi helpompi jakaa vasta kun asunto on myyty ja rahat tilillä. Selvää rahaa on selvempi jakaa.
- Anonyymi
Jakaessa ei kannata jakaa asunnon arvoa rahallisena arvona jos joku ei halua lunastaa sitä tiettyyn sovittuun hintaan itselle.
Asunnon jaoksi riittää 1/3, myynnin jälkeen ja myyntipalkkioiden ja ilmoituskulujen yms. jälkeen sitten tietää paljonko osuus on euroina.- Anonyymi
Niin vielä, kun asunto myydään niin kaupassa voidaan ensin vähentää kulut ja tilittää jokaiselle heidän jako-osuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772