Vanha, hyvää ruisleipää leiponut Viipurilainen Kotileipomo
lopettaa kokonaisen leivän leipomisen.
Alkaa olla huono löytää hapanleipää, Siis hapatettua ruisleipää.
Ilman hiivaa ja sokeria.
Nuo viipaleita ja palaleipiä leipovat ovat lähi aikoina muuttaneet vanhaa reseptiänsä, ja onko kaikki mennyt paremmaksi?
Mitä mieltä kaupan leivästä, vaaleaa tai tummaa, kaikki ovat uusineet tuotteitaan ja leipähyllyt täynnä, mutta onko niissä makua?
Uistintehtaan tiloissa palaleipää
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Leipomo muuttaa Rapalan uistintehtaan tiloihin Vääksyyn.
- AnonyymiUUSI
Hiivaleipä harvinaista.
Myy kyllä😊 .mutta sen verran vähän isot leipomot ei tee sitä. Pikkuleipomot tekee, vaihtelevasti kaupoissa.
Mulla oli pöndellä luottoleipomo senleipää sai hyvin paikallisista kaupposta. Np, leipomo paloi muutama vuos sitten. Sen jälkeen kunnon hiivaleipää ollut hankala löytää.
Savilaakso.
Mutta iloinen juttu leipärintamalla. Lidl myy pari kertaa kuukaudessa kalakukloja . Puolenkilon kukko kympin. Just menossa lohikukko. Snadisti kuivakad, mutta maistuu kalalle. Ruiskuori luitenkin min mielestä kerrassaan erinomainen.
Mulla ei siis kontakteja savoon, pidän vain kalakukosta.
Mutta, jos haluu jotain leipää. Jos sitä ei myydä kaupassa, voi tehdä ite. Kukkoja en ole ite tehnyt hiivaleipää kyllä.
Siis, mikä se aloituksen kysymys olikaan....
..=DW= - AnonyymiUUSI
Ruisleivän ystävä ja rakastaja.
Hapan ruisleipä on helppoa leipoa, mutta kun käytössä on vain pieni hellan sähköuuni, ei se kovin mielekästä ole.
Hiivaleivän nyt leipasee vaikka joka päivä ja vaikka joka aterialle, saa mieleistään.
Pikallisia leipomoita ei joka kulmalla ole, tiedän mistä saisi, mutta ei kaupat tilaa yhden asiakkaan mielileipää.
Hapatettua haluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663