Miten hanskaan nämä ilmoitukset? Johtuuko se siitä, että nettiyhteyteni IP-osoite vaihtuu aina silloin tällöin?
"Tiliäsi on käytetty kirjautumaan palveluun uudelta laitteelta. Jos se olit sinä, voit jättää tämän sähköpostiviestin huomioimatta."
Siis jätän vain huomioimatta?
Gmail herjaa "havaittu kirjautuminen uudelta laitteelta"
21
255
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et kirjautunut silloin äskettäin uudella laitteella sisään, tilisi on kaapattu. Toimi annettujen ohjeiden mukaan, mitä kehoitetaan, kun klikkaat kohtaa "En ollut minä" tai vastaavanlainen virke.
- Anonyymi
Lopetin gmailin käytön, kun noita ilmoituksia alkoi tulla viikottain - yleensä venäjältä tai lähi-idästä oli yritetty.
- Anonyymi
Mene hoitoo Trolli!
- Anonyymi
Nääthän sinä sieltä millä laiteella olet kirjautunut.
- Anonyymi
Älykkäitä kommentteja.
"Nääthän sinä sieltä millä laiteella olet kirjautunut."
Ei minulla ole montaa konetta, vaan siltä yhdeltä ja samalta koneelta aina käyn postit lukemassa.
"Toimi annettujen ohjeiden mukaan, mitä kehoitetaan, kun klikkaat kohtaa "En ollut minä" tai vastaavanlainen virke."
Kattos nääs kun se olin minä ja samalle tilille samalla koneella kirjaudun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykkäitä kommentteja.
Ei minulla ole montaa konetta, vaan siltä yhdeltä ja samalta koneelta aina käyn postit lukemassa.
"Toimi annettujen ohjeiden mukaan, mitä kehoitetaan, kun klikkaat kohtaa "En ollut minä" tai vastaavanlainen virke."
Kattos nääs kun se olin minä ja samalle tilille samalla koneella kirjaudun.Sitten tuo voi johtua Google-tilisi asetuksista, jossa tulee ilmoitus jokaisesta sisäänkirjautumisesta. Tämä on osa mahdollisesti käytössä olevan kaksivaiheisen tunnistautumisen toimintaa. Jos tunnistat laitteen, jolla kirjautuminen on suoritettu, niin siitä ei tarvitse välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten tuo voi johtua Google-tilisi asetuksista, jossa tulee ilmoitus jokaisesta sisäänkirjautumisesta. Tämä on osa mahdollisesti käytössä olevan kaksivaiheisen tunnistautumisen toimintaa. Jos tunnistat laitteen, jolla kirjautuminen on suoritettu, niin siitä ei tarvitse välittää.
Miksi käyttää Googlea? Vaihtoehtoja on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi käyttää Googlea? Vaihtoehtoja on.
= Sama hemmo, joka Elisan tai muiden tilien kyseessä ollessa suositteli vaihtamista Googleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykkäitä kommentteja.
Kattos nääs kun se olin minä ja samalle tilille samalla koneella kirjaudun.NO SIITÄHÄN SEN NÄET. EI SE IP:TÄ KERRO, VAAN KONEEN TIEDOT!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NO SIITÄHÄN SEN NÄET. EI SE IP:TÄ KERRO, VAAN KONEEN TIEDOT!
Sama kuin Facebook, Se kertoo käyttiksen ja koneesta tietoja mm prosessoriytimien määrän.
- Anonyymi
Jos luuri jossa sama tunnus ja kone on samlla aueella. Nää on tyytyväisiä.
Mutta jos luuris on kuopiossa ja koneesi paikantaa Ukrainaan, ilmoitus tulee heti! - Anonyymi
Kuittaat vain, ei muuta, jos olit sinä. Mutta miten tuon saman viestin ilmestyminen kerralla jokaiseen viiteen eri laitteeseeni estetään? Se hyppää ruudulle muiden sovellusten päälle (esim akkumonitorin) ja vaatii käynnin laitteella.
- Anonyymi
Google-tilin asetuksista. Sieltä varmaan tietoturva > Kirjautuminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Google-tilin asetuksista. Sieltä varmaan tietoturva > Kirjautuminen.
Kiitos, mutta löydän sieltä vain tämän:
"Jos haluat laittaa laitteen Google-kehotteet pois päältä, kirjaudu ulos Google-tililtäsi kyseisellä laitteella."
Enkä halua kirjautua ulos noilta laitteilta.
- Anonyymi
Tuollaisia ilmoituksia tulee jatkuvasti monistakin sivustoilta. Nykyiset nettiliittymät kun ovat langattomia, jos ei kuitua ole taloon.
Hölmöt ohjelmistot kuvittelevat tietoverkkojen fyysisiä solmupisteitä käyttäjän maantieteelliseksi sijainniksi.
Minullakin facebook älähtää heti jos avaan sen mökillä, tai sitten kotona, että nyt tilillesi on kirjauduttu Oulussa tai sitten jossain Helsingissä, vaikka kumpikaan paikkakunta ei ole lähimaillakaan kumpaakaan todellista sijaintia.- Anonyymi
Netissäkin monet sivustot kinuavat saada käyttäjän sijainnin tietoonsa. Mitä ihmettä ne luulevat tekevänsä jollan puhelinverkon liityntäpisteen sijainnilla, joka ei ole mailla eikä halmeilla käyttäjän todelliseen sijaintiin verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netissäkin monet sivustot kinuavat saada käyttäjän sijainnin tietoonsa. Mitä ihmettä ne luulevat tekevänsä jollan puhelinverkon liityntäpisteen sijainnilla, joka ei ole mailla eikä halmeilla käyttäjän todelliseen sijaintiin verrattuna.
IP:llä ne paikallistaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IP:llä ne paikallistaa!
Siksi VPN on ongelma!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti hätäkeskus ei paikallista samoin kuin facebook, voisi hälytysajoneuvo päätyä vähän harhaan. 😂
- Anonyymi
Paskat tule! Itselleni ei ole tullut moniin vuosiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti hätäkeskus ei paikallista samoin kuin facebook, voisi hälytysajoneuvo päätyä vähän harhaan. 😂
Niin! Sun tapauksessa varmaan Pietariin Lappeenrannan sijasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa401933Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4041633Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc491593Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1101301Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen81265Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p56901Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224885- 60842
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘32807En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37648