Pride harmonia päivitys MITÄ VITTUA

Anonyymi-ap

TÖRKEÄÄ! Apple törkeää! Mitä kirotun pridejä tyrkytätte munun puhelimern RAIVOAN OLEN RAIVOISSANI ! Nyt heti päivitys jonka voin ladata! Pride ahdistelijat ladatkoon itselleen mutta ei saakeli tungeta pride sontaa minun henkilökohtaiseen puhelimeen! Tämä on loukkaus itsenäisyyttäni kohtaan! Tungette minun tilaani! Ahdistatte ja loukkaatte! Pride niille kelle on kotoudas äläkkä jumalautts normaaleille ihmisille tunkeko! Apple korjatkaa heti tämä virhe! En voi päivittää iphoneani!

6

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä puhu mitään normaaleista ihmisistä kun et ilmeisesti niistä mitään tiedä. Normaalit ihmiset ei ole noin ahdasmielisiä ja tiukkapipoisia. Normaali ihminen ei myöskään kokisi mitenkään tarpeellisesksi tommosta vuodatusta kirjottaa.

• Anonyymi

Ensinäkin iPhonesi ei ole sinun henkilökohtainen puhelin. Se on Applen puhelin johon sinulla on käyttöoikeus koska maksoit siitä. Toisekseen olet ihan itse omin silmin lukenut käyttöehdot jossa kerrotaan että Apple voi työntää puhelimeesi mitä ne ikinä haluavatkaan sekä poistaa sieltä mitä lystäävät ja sinä olet nämä käyttöehdot hyväksynyt. Jos ei miellytä niin hanki Google Pixel puhelin ja asenna siihen GrapheneOS.

• Anonyymi

ihan odotettua, eikös joku johdosta ollut gay

• Anonyymi

Taitaapi olla ihan pääjohtaja Cook

• Anonyymi

Juuri näin. Päivitys jää tekemättä. Tuo pride on juurikin semmonen joka pitäisi oikeasti poistaa markkinoilta. Ovat mitä ovat, mutta olkoon ihan oma ryhmansä eikä kokoaikaista rummutusta asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 155
      3901
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      91
      3306
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      89
      2687
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      278
      2510
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2266
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      105
      1938
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      1029
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      998
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      889
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      830
    Aihe