Aviorikos

Anonyymi-ap

Aviorikos merkitsee avioliitossa elävän henkilön harjoittamaa sukupuoliyhteyttäselvennä muun kuin oman aviopuolisonsa kanssa. Raamatullisessa ja vanhahtavassa kielessä aviorikosta kutsutaan myös huorinteoksi. Suomessa tämä oli rikoslain alainen rikos vuoteen 1948. Vuoden 1929 avioliittolaki tunsi aviorikoksen vielä avioeron perusteena.[1]

12

728

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten se toimii näissä kaaleiden kulissiliitoissa?

• Anonyymi

En onneksi tiedä.

• Anonyymi

Toimii siten, että miesten kohdalla käsitettä ”aviorikos” ei tunneta, koska kaikki on sallittua. Naisten kohdalla jo pelkkä silmän vilkutus toiselle miehelle käsitetään aviorikokseksi ja siitä seuraa vähintään turpiin tulo, hiusten leikkuu, pahimmassa tapauksessa hengen lähtö, mot. Kaksinaismoraalia törkeimmillään. 👎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimii siten, että miesten kohdalla käsitettä ”aviorikos” ei tunneta, koska kaikki on sallittua. Naisten kohdalla jo pelkkä silmän vilkutus toiselle miehelle käsitetään aviorikokseksi ja siitä seuraa vähintään turpiin tulo, hiusten leikkuu, pahimmassa tapauksessa hengen lähtö, mot. Kaksinaismoraalia törkeimmillään. 👎

Saako mies olla miehen kanssa?

• Anonyymi

Aikaansa seuraavissa romaneissakin on nykyään jo muunsukupuolisia. Miten romanit suhtautuvat muunsukupuolisiin? Saavatko romanit esimerkiksi mennä avioon sellaisten kanssa vai pitääkö asustella yhdessä ns susiparina?

• Anonyymi

Pride month!

• UUSI

No varmaan tiedät itsekin etteivät saa. Mun yks tuttu mustalaispoika mietti mitä millainen myrsky nousee jos ne saa tietää että alkaa oleen pojan kans. Sanoin että eihän sitä tarvi kertoa kellekään, ku korkeintaan äidille jos on ymmärtävää sorttia.

• Anonyymi

Teatteriharjoituksissa ei ole näkijöitä todistamassa harrastuksia. Vai kuinka.

• Anonyymi

Aviorikos ei vaadi sukupuoliyhteyttä.
      Ilman toisen luottamusta ja kunnioitusta rikkoo yhtä kymmenestä käskystä jo hiimoitsemalla toisen aviopuolisoa.

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3027
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1483
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe