Pensa asemat "ryysii kymmenen sentiä enemmän litralta kuin naapuri kunnat,mikä on kylläkin ollut vuosikymmeniä sama tyyli.Kannattaa suunnata napuri pitäjiin ostosreissunsa ja viedä niihin euronsa jo senkin takia että saa ystävällistä palvelua ja hinnat täsmäävät.
Viitasaaren yrittäjät.
13
441
Vastaukset
- Anonyymi
Köyhyys ei vaivaa Viitasaarella!
- Anonyymi
Siitähän sen näkee kun kaikki yritykset on lopettaneen toimintansa niin sanotun keskustan alueella,ikkunoissa laput myydään tai vuokrataan kiinteistö.Yrittäjien lähestymistapa asiakkaisiin ei toimi hintoja korottamalla joten myynti laskee ja näköalat paranee kun näyteikkunoista sisään kurkkaa tyhjiin liiketiloihin.
- Anonyymi
Kuoleva paikkakunta on tämä Viitasaari. Hähhähhää!
- Anonyymi
Onhan siellä kolme kerrostaloa joihin eläkeläiset sijoitetaan valvonnan alle kun muut pois muuttaa.
- Anonyymi
Luuleeko huoltikset että poltto aineiden myynti lisääntyy kun pitää hinnat korkealla niin ihmisillä ei on varaa ajella edullisemman bensan perässä naapurikuntaan ostoksille,olisi jo aika kartelli poistaa tästä käpykylästä ja seurata naapureiden hinnoittelua.Väki vähenee ja vanhentuu niin ei muutaman vuoden kuluttua ole nestettä myydä mitä tankkiin laitteisi.
- Anonyymi
Hintakartelli jatkuu,hyvä sopuisia yrittäjiä kun neste maksaa tankkailet millä asemalla vain ja putinistit seuraa mitä muut tekee.
- Anonyymi
Kylläpä tuli suuri lovi Bensan myyjien piikkiin kun kaksi päivää oli asiallisempaa hintaa asemilla ,ei eilen ollut kuin 18 centtiä litralla lähimmän naapurikylän aseman hintaan.
- Anonyymi
Ihannoin aina Viitasaaen kaupungintaloa, joka esimerkkinä tavan yrityksille taitaa työllistää muutaman sataa henkilöä, joita ei taida olla koskaan lomautettu? Onneksi urhoolliset, nerot ja ahkerat virkamiestytöt niinkuin pojatkin kukitetaan ja kehutaan asianmukaisesti tilinpäätöskokouksissa. Ehdotan, että seuraavassa valtuustossa puheenjohtaja nousisi keittiöjakkaralle laulaen urotekoja laulaen ylistämään.
- Anonyymi
Aivan kaj laulamaan Nissan ojassa.
- Anonyymi
Taitaa olla sen ikäsii ja kuntosii noi valtuuton puhheenjohtajat et taitaap olla viisainta pysyy maajalas ja olla nousematta keittiöjakkaroil.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kaj laulamaan Nissan ojassa.
Se on loistava laulu. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla sen ikäsii ja kuntosii noi valtuuton puhheenjohtajat et taitaap olla viisainta pysyy maajalas ja olla nousematta keittiöjakkaroil.
Onhan siellä joku urho joka korkealle tähyää ja tuulimyllyt kaataa tahtoo.
- Anonyymi
Onhan teillä siellä. Viitasaaren maskotti poju teukka ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185141Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 352651
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302438Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221710- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101580Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101188- 961187