Ja sitä me työläiset äänestetään. Ja sitä ei vasemmisto kestä!
Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue
15
185
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan pimeetä on duunarin äänestää puoluetta joka ajaa vain ison rahan etua.
- Anonyymi
*
***********************************************************************************
_______________ - Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen - ! _______________
_______________________ - KYLLÄ - PERUS - ON - PARAS - _________________________
************************************************************************************
*
- Anonyymi
Vaalien jälkeen Suomen pienin puolue kaikilla aloilla.
- Anonyymi
Näköjään ette äänestä, koska persujen kannatus vain kutistuu ja kutistuu ja demareiden kannatus vain kasvaa ja kasvaa.
- Anonyymi
Miten selität työväenpuolue demareiden kannatuksen nousun?
Suurin puolue ylivoimaisesti yli10% enemmän kannatusta kuin persuilla.- Anonyymi
Eläkeläisten määrä on noussut ja ne uskoo demareiden paska puheita kuten vappusatanen. Oikeat duunarit menee 2027 uurnille ja äänestää työväenpuolue Perussuomalaiset suureen vaalivoittoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläisten määrä on noussut ja ne uskoo demareiden paska puheita kuten vappusatanen. Oikeat duunarit menee 2027 uurnille ja äänestää työväenpuolue Perussuomalaiset suureen vaalivoittoon.
Työttömiä tullut lisää, vaikka luvattiin ihan muuta.
- Anonyymi
Olen toisella töissä 52000€/vuosi että en taatusti ole populistien tai oikeiston äänestäjä.
- Anonyymi
Persaukinen pöljä olet.
- Anonyymi
Aloituksen kellonajasta päätellen kyseisellä persulla ei työt paina. Joutaa värkkäämään älyttömiä viestejä.
- Anonyymi
Tämän palstan persukiimassa sekoilijoita tuskin painaa työt tai edes se 4 työpaikkaa kuukaudessa työnhakuvelvoite. Minimi työkyvytömyyseläke ja toimeentulotuki riittää kiihkoiluun päivästä toiseen.
- Anonyymi
Perssuolinkaiset on suurin tunaripuolue.
- Anonyymi
Työläiset, liittykää punakaartiin, saatte kaalisoppaa ja propagandaa
- Anonyymi
Parempi punakaarti kuin persukaarti.
- Anonyymi
Persutolliskot on mennyttä kamaa ja hyvä niin Suomelle ja sen rehellisille kansalaisille .
Ei Suomi tarvitse näitä Persujen Juoppolalleja pilaamaan Suomea ja sen kansalaisia missään muodossa ,nämä Juopot on nähty ja huonoksi koettu.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997