Aiotko osallistua ? Kuka on esiintyjänä ?
Ruisinki 2025
21
2577
Vastaukset
- Anonyymi
Karstula on yksi perkeleen ruisrinki. Ulostekylä.
- Anonyymi
Grönin Eikka
- Anonyymi
Karstulan "lautakasan"laulajat öriläät,ääntä lähtee ja bassolla.jee ,jee
- Anonyymi
Entä jos nostaa matalaäänisimmät laulajat kuuskaistan kaapelikelojen päälle hoilaamaan niin nouseeko sävel muutamalla oktaavilla?
- Anonyymi
Ruisingin järjestäjä siellä ovelana mainostaa tapahtumaansa.
- Anonyymi
Oveluus, tuo juonikkuuden ilmentymä.
- Anonyymi
En osallistu. Typerä jo aikansa elänyt tapahtuma. Keksikää jo jotain ihan uutta, kiitos.
- Anonyymi
En myöskään osallistu, ruisinkia keskustassa kesät talvet riittämiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En myöskään osallistu, ruisinkia keskustassa kesät talvet riittämiin.
Höpö höpö ... Täälä ihmiset on aikansa eläneitä ku joka asiasta valitetaan...
Antaa nuorison eees elää😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö ... Täälä ihmiset on aikansa eläneitä ku joka asiasta valitetaan...
Antaa nuorison eees elää😁Nuoriso saa elää mutta tuo tarpeeton kumin poltto ja kova ääninen pärinä. Se kun kuuluu kilometrien päähän kirkonkylästä.
- Anonyymi
Räikkönen ja Rovanperä ja myös Selänne....
Nämä kun saatais tai ainakin joku näistä, auomiehiä jokainen. - Anonyymi
Kouluja käyneitä miehiä, onneksi jo muilla mailla vierahilla.
- Anonyymi
Kokoomuksen vapaamuurari ja pari muuta napamiestä- ja naista lavalle ja kansa tykkää. Bändin nimi: jokainen on oman onnensa seppä, paitsi jos perintöjä sattuu saamaan, esiintyy päälavalla.
- Anonyymi
Mitä se teki siellä
- Anonyymi
Ympärivuotista ja -vuorokautista ruisailua ja kumin vinguttamusta on jo ihan riittämiin. Tekisivät kunnan vapaa-ajanjohtajien kanssa jotain jatkuvan rallaamisen vähentämiseksi keskustassa. Nyt kruisinki vaan innostaa kollit huudattamaan mopojaan ja volvojaan kylän keskustassa.
- Anonyymi
Ulinaturpa mätäpää siinä narisee ja sönkkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulinaturpa mätäpää siinä narisee ja sönkkää.
Hei sinä täällä taas, mukavaa kesää !
- Anonyymi
Nöyrä ja sukkapoika
- Anonyymi00022
Joko tämän vuotinen kruisinki on alkanut vai mikä siellä kirkolla paukkuu?
- Anonyymi00023UUSI
Ei kai sitä tule kun ei ole mitään siitä ilmoitettu. Keski kesä jo menossa..
- Anonyymi00024UUSI
Krusingista on tehty 24/7 tapahtuma. Mukaan vaan. Parhain pärisijä palkitaan joulukuussa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99871
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 76661
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460