Uuden sukupolven RAV4 esitellään ke 21.5.25! Ohessa jo kuvia...

Anonyymi-ap

24

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hitto. Tilasin itse reilu kk sitten uuden Rav4 plug in -mallina. Myyjä kertoi että uusi malli tulee vasta ensi vuonna. Nyt sitten saa vanhan mallin jonka arvo romahtaa heti.

• Anonyymi

Ensi vuonna tulee ehkä myyntiin, ei sen aiemmin. Toisaalta viimeisiä olisit saanut pilkka hinnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensi vuonna tulee ehkä myyntiin, ei sen aiemmin. Toisaalta viimeisiä olisit saanut pilkka hinnalla.

Höpsis, jos kerran ensiesittely on 21.5.25 niin kyllä sen ennakkohinnat ja -tilausjutut alkaa viimeistään syksyllä! Maahantuoja varmaan kieltänyt myyjiä kertomasta totuutta eli että esitelläänkin jo näin nopeasti. Moni meni halpaan ja tilasi nyt, saa esihistoriallisen mallin alleen.

• Anonyymi

Toyota on hyvä. Dacia on vielä parempi. Ostakee siis Dacia. Kiitos. Turo

• Anonyymi

Dacia Duster kaiken lisäksi pieksee ravin huippunopeudessa eli kulkee 200 ja ravi vain 180 siinä olen nauranut monet kerrat kun plugari ravi on mennyt ekana ohi motarilla niin jonkin ajan päästä vedän Dacialla ohi 😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dacia Duster kaiken lisäksi pieksee ravin huippunopeudessa eli kulkee 200 ja ravi vain 180 siinä olen nauranut monet kerrat kun plugari ravi on mennyt ekana ohi motarilla niin jonkin ajan päästä vedän Dacialla ohi 😂😂😂😂

kerro vielä missä ja koska uudelleen ohitat

kamerat kuntoon ja siviiliautot valmiiksi-lopiisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kerro vielä missä ja koska uudelleen ohitat

kamerat kuntoon ja siviiliautot valmiiksi-lopiisi

Olet vaan kateellinen ravurimies eikä tiedä olenko ohittanut sinutkin Dusterilla motarilla.😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet vaan kateellinen ravurimies eikä tiedä olenko ohittanut sinutkin Dusterilla motarilla.😂😂😂😂😂😂😂

Veikkaan että sun ohitukset jää tänne nettiin.
        Muualla et ohi pääse.

En keksi mitään nolompaa kuin Duster kuskin mikä kehuu ohittaneesa Toyotan räminälaatikon.

• Anonyymi

Fossiilisten polto jatkuu ja jatkuu...

• Anonyymi

Toyotan kuvien kanssa vessaan...

• Anonyymi

Niihin kuviin on huono pyyhkiä perseensä. Minä suosin pehmeämpää paperia siihen hommaan.

• Anonyymi

Onpa ruman näköinen koelauta näytön ottas pois luulis ladan koelauaksi ei mullamuuta.

• Anonyymi

Koelauta? Vttu se autossa mikään KOElauta ole vaan kojelauta. Mene ensin ala-asteen ekalle luokalle opettelemaan suomenkieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koelauta? Vttu se autossa mikään KOElauta ole vaan kojelauta. Mene ensin ala-asteen ekalle luokalle opettelemaan suomenkieltä.

Ala-aste-termi on vanhentunut ja sitä ei käytettä enää virallisesti peruskoulu koostuu nyt yhdeksästä vuosiluokasta eikä sitä enää jaeta ala-ja yläasteeksi.Oisko sinun mentävä apukouluun pelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ala-aste-termi on vanhentunut ja sitä ei käytettä enää virallisesti peruskoulu koostuu nyt yhdeksästä vuosiluokasta eikä sitä enää jaeta ala-ja yläasteeksi.Oisko sinun mentävä apukouluun pelle.

apukoulua ei enää ole torvi

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mikä sitten on vaihtoehto mikä on samaan hintaa joka suhteessa parempi?

VW:llä ei ole nelivetoista
        Volvo ei ola sähköllä nelivetoinen
        jne...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sitten on vaihtoehto mikä on samaan hintaa joka suhteessa parempi?

VW:llä ei ole nelivetoista
        Volvo ei ola sähköllä nelivetoinen
        jne...

Tojon sähköinen neliveto on todettu monta kertaa surkeaksi. Liittimetkin hapettuvat romuksi parissa vuodessa ö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tojon sähköinen neliveto on todettu monta kertaa surkeaksi. Liittimetkin hapettuvat romuksi parissa vuodessa ö.

Et kertonut sitä parempaa vaihtoehtoa.

• Anonyymi

Vai ihan kuvia! Ei ainakaan valokuvia. Sanoisin tietokoneella tehdyiksi.

• Anonyymi

Bränikkä Honda crv on takuuvarmasti
      luotettavampi
      ja paremmin kasattu nelikko.

• Anonyymi

Mikä malli on Bränikkä?

• Anonyymi

Honda on pätevä peli mutta ei plugarina sen parempi ja paljon vaikeampi myytävä käytettynä kuin Toyota. Lisäksi Toyotassa plussaa 5v hybriditkeniikan takuu ja 10v isojen komponenttien Turva (takuu).
        Toisekseen kun on Raviplugarin suorituskykyyn ohituksissa tottunut, Honta ei ihan ole vastaava.

• Anonyymi

Tässä uusimmat Toyota Europen tänään julkaisemat uudet tiiserikuvat uudesta Rav4-mallista:

https://newsroom.toyota.eu/unveiling-the-all-new-toyota-rav4-on-may-21/

Nykyisen Rav4:n omistajana en kuvien perusteella oikein tiedä, onko uusi sukupolvi parempi vai ei. Tuntuu että ulkonäkö ainakin menee rumempaan suuntaan. Uusin
      C-HR:kin on rumempi kuin edellismalli.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe