Alueella polttoaineiden hinnat,vaihtuvat useasti? Onkohan kartelli toimintaa???
Polttoaineet
14
481
Vastaukset
- Anonyymi
Polttoaineiden hinnat uivat sykleissä. Kysynnän mukaan hinnat nousevat tai laskevat. Seuraamalla hintoja pääset sykliin kiinni ja tiedät milloinka on halvinta tankata. Kysymys onko kartellia vai ei onkin mielenkiintoinen. Tietynlainen jakelijoiden hiljainen sopimus hinnoista voi olla totta.. Mutta ainahan voi kilpailuttaa ihan itse esim Teboililla on usein halvinta ja abc:llä kalleinta.
- Anonyymi
Ei oo kartellia, vaan BARRELI⛽
- Anonyymi00004
Ruottis paljon halvempaa, vaikka se iranin kriisi ulottuu sinnekin, eli miksi suomes maksaa ain eniten?
- Anonyymi00005
Energiakriisi on jo täällä.
- Anonyymi00006
Golbaalit kriisit, vaikuttaa ain vaan suomeen. ei esim, muihin maihin. joissa hinnat maltilliset. mistä johtunee?
- Anonyymi00007
S-ryhmä, Kepu, MTK.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
S-ryhmä, Kepu, MTK.
Elämis kulut nousee. polttoaaineiten hinnat nostaa akikkia hintoja. ei hyvä.
- Anonyymi00008
Odotetaan toukokuun loppuun. Hinnat menevät katosta läpi ja pysyvät korkealla. Millä lämmitetään ensi talvena? Meillä on samaan aikaan elintarvike-, sähkö- ja öljykriisit päällä.
- Anonyymi00010
Mulla sellanen farkkutakki.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mulla sellanen farkkutakki.
on sexy vaate
- Anonyymi00009
Ei ole. Kaikki kulungit elävät maitopurkista lähtien.
- Anonyymi00011
Kaik hinnat nousee se varma.
- Anonyymi00012
Ärsyttää kun dieseli on hintaisaa.
- Anonyymi00014
Polttoaineiden hinnat ovat liian alhaalla maailmanmarkkinoihin nähden. Silti hirvittää tuo mainittu dieselin hinta jos ajaakin pitää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663302Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201829Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811334
- 1371038
- 81984
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86746Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61677Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626