ja saatko siitä mitään vastinetta ja mielihyvää???
Haetko 40v mummoja tanssimaan
27
490
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan nelikymppisenä ole mummo. Moni odottaa vielä iltatähteään. Toiset pitävät hauskaa kun lapset lähtivät opiskelemaan.
- Anonyymi
Kyllä niitä nelikymppisiäkin mummoja on, itse tunnen yhden 39v mummon joka ei tosin tanssi.
- Anonyymi
Mun äiti oli mummo aika nuorena, taisi olla alle 40v. Sikiävää sukua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä nelikymppisiäkin mummoja on, itse tunnen yhden 39v mummon joka ei tosin tanssi.
Olin 4 lapsi ja äitini oli vasta 24v sinä vuonna.
- Anonyymi
Kyllä on paljonkin naisia jotka jo nelikymppisenä mummoja ja jotkut heistä uivat syvälle mummorooliin pukeutumista ja käytöstä myöten.
- Anonyymi
Äidiksi tuleminen on oleellisempaa, mummoksi tuleminen ei aiheuta muutoksia.
- Anonyymi
Aiheuttaa se aikataulumuutoksia: sä joudut kaitsee lastes lapsia sillä aikaa kune lapses käy bailaa eli justiinsa samaan aikaan kun sulla itelläskin olis tanssit. Ja sit sä joudut pistää lapsilles rahat bailausten päösylippuihin ja juomiin sekä takseihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiheuttaa se aikataulumuutoksia: sä joudut kaitsee lastes lapsia sillä aikaa kune lapses käy bailaa eli justiinsa samaan aikaan kun sulla itelläskin olis tanssit. Ja sit sä joudut pistää lapsilles rahat bailausten päösylippuihin ja juomiin sekä takseihin.
Olen aina ihmetellyt noita iltapäivätansseja, miksi tuohon aikaan. Nyt selvis.
Kummaksi on mennyt maailma kun häntä heiluttaa koiraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpön höpön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpön höpön
Jossä kuvittelet, että sun lapses lakkaa kusemasta sua toiseenkin silmään ihan vasn sen takii, etse synnyttää tai siittää sulle lapsenlapsii niinsä jiko erehdyt raskaasti tai dit sä vaan annoit niitten jatkaa sun molempiin silmiis kuseskelua ja suostuit niitten ladtenhoitajaks ja vielä maksoitkin siitä niille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossä kuvittelet, että sun lapses lakkaa kusemasta sua toiseenkin silmään ihan vasn sen takii, etse synnyttää tai siittää sulle lapsenlapsii niinsä jiko erehdyt raskaasti tai dit sä vaan annoit niitten jatkaa sun molempiin silmiis kuseskelua ja suostuit niitten ladtenhoitajaks ja vielä maksoitkin siitä niille.
Sun ei sitten kannata lisääntyä. Ne geenit ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpön höpön.......opettele edes kirjoittamaan.....on kuin jonkun teinin sössötystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpön höpön.......opettele edes kirjoittamaan.....on kuin jonkun teinin sössötystä
Minkä takia esmes minun pitäisi opetella kirjoittamaan, kun itse uhkasit lastesi opettajaa oikeustoimilla, mikäli hän vielä kerrankin yrittäisi opettaa lapsiasi esmes lukemaan tai kirjoittamaan? Suosittelen, että menet lastesi ja lastenlastesi kanssa piehtaroimaan sinne kouluun vanhempainillassa lakimiehesi kanssa tilaamille psygedeelisen värisille kiukkupillerimatoille. Tiesitkö, että kiukkupillerimaton kaveriksi on saatavissa kiukkupilleripöytä? Se on täydellisen pallon muotoinen, minkä takia sen päällä ei opetusmateriaali kestä, jolloinka opettakin joutuu syyttämään lastesi ja lastenlastesi siijaan yhteistyöhaluttomudesta sitä pilleripöytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia esmes minun pitäisi opetella kirjoittamaan, kun itse uhkasit lastesi opettajaa oikeustoimilla, mikäli hän vielä kerrankin yrittäisi opettaa lapsiasi esmes lukemaan tai kirjoittamaan? Suosittelen, että menet lastesi ja lastenlastesi kanssa piehtaroimaan sinne kouluun vanhempainillassa lakimiehesi kanssa tilaamille psygedeelisen värisille kiukkupillerimatoille. Tiesitkö, että kiukkupillerimaton kaveriksi on saatavissa kiukkupilleripöytä? Se on täydellisen pallon muotoinen, minkä takia sen päällä ei opetusmateriaali kestä, jolloinka opettakin joutuu syyttämään lastesi ja lastenlastesi siijaan yhteistyöhaluttomudesta sitä pilleripöytää.
Ja sössötys senkun jatkuu ilman mitään todellisuuspohjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että sinä olet ajautunut kauhean pahasti erilleen sinuakin jokapuolelta kutenesimerkiksi ylä- ja alapuolelta sekä edestä ja takaa ympäröineestä todellisuudesta.
https://yle.fi/a/74-20156342
Trevetuloa takaisin niin pian kuin mahdollista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että sinä olet ajautunut kauhean pahasti erilleen sinuakin jokapuolelta kutenesimerkiksi ylä- ja alapuolelta sekä edestä ja takaa ympäröineestä todellisuudesta.
https://yle.fi/a/74-20156342
Trevetuloa takaisin niin pian kuin mahdollista.edelleen sössötys jatkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
edelleen sössötys jatkuu
Totta vai tarua?
Lastesi ja lastesi lasten lukutaidottomuussyistä kuuntelemiin äänikirjoihin onn piilotettu limbisille alueille vaikuttavia viestejä.
Totta nimittäin juurikin niitten piiloviestien takia heistä tuli ja tulee kräk-huoria snadiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyykö tämä otsikko sinne?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d465136b-7f79-4335-a48a-c6768534fd86
Jos tuo otsikko näkyy sinne, niin mene siihen suuntaan nimittäin siellä on ympäröivä todellisuus, jonka ulkopuolelle olet lipsahtanut. Äläkä ole näkevinäsi otsikoita, jotka vakuuttelevat, että lavatansseilla menee nyt tosi hyvin nimittäin jos otat yhdenkin lyhyenkin askeleen niitten suuntaan, ajaudut ympäröivästä todellisuudesta entistä pahemmin erilleen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo otsikko näkyy sinne, niin mene siihen suuntaan nimittäin siellä on ympäröivä todellisuus, jonka ulkopuolelle olet lipsahtanut. Äläkä ole näkevinäsi otsikoita, jotka vakuuttelevat, että lavatansseilla menee nyt tosi hyvin nimittäin jos otat yhdenkin lyhyenkin askeleen niitten suuntaan, ajaudut ympäröivästä todellisuudesta entistä pahemmin erilleen!Ympäröivästä todellisuudesta kaikkein pahiten erilleen ajautuneet kuuluvat olevan kaikkein haluttomimpia palautumaan ympäröivään todellisuuteen takaisin, koska ympäröivässä todellisuudessa oli niin raskasta olla ja elää sekä harrastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo otsikko näkyy sinne, niin mene siihen suuntaan nimittäin siellä on ympäröivä todellisuus, jonka ulkopuolelle olet lipsahtanut. Äläkä ole näkevinäsi otsikoita, jotka vakuuttelevat, että lavatansseilla menee nyt tosi hyvin nimittäin jos otat yhdenkin lyhyenkin askeleen niitten suuntaan, ajaudut ympäröivästä todellisuudesta entistä pahemmin erilleen!jessus mitä lässytystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jessus mitä lässytystä
Ympäröivässä todellisuudessa voi kumminkin joutua vieraalle paikkakunnalle ja antamaan apua hätään joutuneille. Tällöin häkeen soittaessasi sinulta aivan ensimmäiseksi tiedustellaan, missä sinä olet? Jossinä siihen vastaat, että olen vieraalla paikkakunnalla, niin häke toteaa, että tuo sijaintitieto ei vielä riitä ja kysyy sinulta, mitä ympäristössäsi näkyy? Ja silloin sinä huomaat maamerkin, jonka kuvailet häkelle ja kerrot, kummallako puolella maamerkkiä olet. Silloin häke toteaa, että selvä lähetä.me sinne ambulansseja ja paloautoja sekä poliiseja.
Tämän vuoksi kysyin sinulta, näkyykö se otsikko sinne? Ympäröivässä todellisuudessa toimitaan näin hätätilanteissa, joissa avuntarvitsijan sijaintia ei tunneta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo otsikko näkyy sinne, niin mene siihen suuntaan nimittäin siellä on ympäröivä todellisuus, jonka ulkopuolelle olet lipsahtanut. Äläkä ole näkevinäsi otsikoita, jotka vakuuttelevat, että lavatansseilla menee nyt tosi hyvin nimittäin jos otat yhdenkin lyhyenkin askeleen niitten suuntaan, ajaudut ympäröivästä todellisuudesta entistä pahemmin erilleen!Entäs tämä otsikko?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/50348e40-c726-4893-bb6d-306734873f41
Jos tuo otsikko näkyy sinne, niin älä herrantähden mene siihen suuntaan, sillä siellä on pusikot täynnään luku- ja kirjoitustaidottomia...junkkareitten alkuja!
- Anonyymi
Lesbonaiset pysyvät hehkeinä ja ennen kaikkea nuorekkaina nelikymppisinäkin.
- Anonyymi
Mitenkä ne sitten tanssimiestä arvostaa? Pelkkänä tanssikoneena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä ne sitten tanssimiestä arvostaa? Pelkkänä tanssikoneena.
Mummossa on vara parempi?
- Anonyymi
Mummous on usein enemmän henkinen asia kuin fyysinen. Moni nelikymppinen alkaa käyttäytyä ikäihmisen tavoin, "ei tässä enää jaksa valvoa eikä mitään erikoista tehdä". Mummoutuu ja ukkoutuu ihan kesken elämän.
- Anonyymi
Jakunei sitten jaksa pestä niitä hampaitakaan, niin tulee huonohampaiseksikin. Tosin huonohampaisuus on yleensä elämäntapa eli ei niitä ole oikeastaan sitä ennenkään pesty kertaakaan. Etenkin nuorilta miehiltä tiedusteltaessa, milloin viimeksi olette pesseet hampaanne, vastauksena on melko varmasti, että intissä ohjatussa hampaidenpesussa ehkä. Sivarilla edellisestä hampaidenpesusta saattaa olla vielä enemmän aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615045- 794699
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?744637- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293442Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82948- 492530
- 392478
- 2122321