https://www.iltalehti.fi/testi/a/f018eb36-17db-434a-a6a1-1594ce6ddcdc
Jotta semmoisihan nämä linuksit tahtoo vähän niiku olla....
Linuks manjaro kaurapuuroa!
12
120
Vastaukset
- Anonyymi
Iltalehti ei ole Linux-asiantuntija. Kannattaa ennemminkin käydä vaikka Manjaron sivuilta katsomassa mihin sitä on käytetty - varsinkin kun linkkisi on maksumuurin takana!
- Anonyymi
Jaahans, siellä otettiin näköjään linuks top-8 selityksistä se numero seitsemän eli jos ei uutista voi kiistää, pitää kyseeenalaistaa sen tekijä!
Semmoistahan se on tubtuinpojilla ollut ennenkin, mutta turhaa kaikki tyynni. Kaurapuuroa mikä kaurapuuroa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahans, siellä otettiin näköjään linuks top-8 selityksistä se numero seitsemän eli jos ei uutista voi kiistää, pitää kyseeenalaistaa sen tekijä!
Semmoistahan se on tubtuinpojilla ollut ennenkin, mutta turhaa kaikki tyynni. Kaurapuuroa mikä kaurapuuroa!Ei se ole Linuxin vika jos yksi jakelu on suolesta! Turhaa syyllistää kaikkia jakeluita ja Linux-ydintä sen takia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole Linuxin vika jos yksi jakelu on suolesta! Turhaa syyllistää kaikkia jakeluita ja Linux-ydintä sen takia!
Näinhän se on, jotta linuks on kaurapuuroa, Windows kuin kaviaaria!
- linuks kaurapuuro - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoistahan se on tubtuinpojilla ollut ennenkin, mutta turhaa kaikki tyynni. Kaurapuuroa mikä kaurapuuroa!Kyseessä on selitys numero 9. Tässä uusi linuks-selitysten lista!
Linukskäyttäjien selitys TOP-9 lista:
- Vaihda puheenaihetta
- Valehtele mahdollisimman paljon
- Syytä aina käyttäjää eri toimimattomuuksista, joita linuksissa on
- Kiistä kaikki joka tapauksessa
- Nosta mieluisia viestiketjuja mahdollisimman usein palstan
ensimmäisiksi, niin ikävimmät jää alemmaksi
- Väitä aina tilaisuuden tullen, että kyllä sinulla toimii se ja se -
vaikkei toimisikaan
- Jos mitään edellä mainituista ohjeista et voi käyttää, vähättele
ongelmaa
- tee ilmianto epämieluisista viesteistä
- jos jotakin linkkiä ei voi kiistää, kyseenalaista sen tekijät - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä on selitys numero 9. Tässä uusi linuks-selitysten lista!
Linukskäyttäjien selitys TOP-9 lista:
- Vaihda puheenaihetta
- Valehtele mahdollisimman paljon
- Syytä aina käyttäjää eri toimimattomuuksista, joita linuksissa on
- Kiistä kaikki joka tapauksessa
- Nosta mieluisia viestiketjuja mahdollisimman usein palstan
ensimmäisiksi, niin ikävimmät jää alemmaksi
- Väitä aina tilaisuuden tullen, että kyllä sinulla toimii se ja se -
vaikkei toimisikaan
- Jos mitään edellä mainituista ohjeista et voi käyttää, vähättele
ongelmaa
- tee ilmianto epämieluisista viesteistä
- jos jotakin linkkiä ei voi kiistää, kyseenalaista sen tekijätLopeta se valheiden suoltaminen vaikka se teille windowsnisteille onkin kovin vaikeaa!!
- Anonyymi
Manjaro tunnetusti hankala, Valitse Ubuntu.
- Anonyymi
Mulla ollut pitempään käytössä RebornOS. Olen ollut tyytyväinen. Toimii kyllä hyvin vanhemmassa läppärissä.
- Anonyymi
Saksassa pidätettiin Ukrainalaisia agentteja terrotieon suunittelusta.
Sellainen Ukraiana! - Anonyymi
Siis mitä tossa jutussa kerrotaan? Ei näy, kun on maksumuurin takana!
- Anonyymi
Siellä kerrotaan linuks-kaurapuurosta, koska semmoisiahan ne linuksit tahtoo olla. Ymmärrän kyllä köyhyytesi, enkä lähde edes arvailemaan mikä käyttis sinulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä kerrotaan linuks-kaurapuurosta, koska semmoisiahan ne linuksit tahtoo olla. Ymmärrän kyllä köyhyytesi, enkä lähde edes arvailemaan mikä käyttis sinulla on.
Linuxit ei yleisesti ole kaurapuuroa vaikka ehkä yksi ainoa jakelu voisi sitä ollakin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423