8-luokan koululääkäri

Anonyymi-ap

8-luokan koulu tarkastus tulossa voisitteko kertoa kokemuksia ja mitä siellä tehdään?

5

1016

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata ainakaan uskoa kaikkea mitä noista tarkastuksista kerrotaan. Joskus on pelottelu tarinoita liikkeellä...

• Anonyymi

Riippuu oletko tyttö vai poika. Mulla oli ihan vaan perus, eli näkö, kuulo, sydän, keuhkot ja vatsan painelu. Lopuks se lääkäri vaan pyys laskee housut ja kokeili kivekset ja esarin.

• Anonyymi00004

Ensin kysyi perus tietoja ovatko ajantasalla ja olenko ollut terve viime aikoina, jonka jälkeen tarkistettiin näkö ja kuulo
      Sitten käski riisua kaikki vaatteet paitsi bokserit, jonka jälkeen otettiin paino.
      Tämän jälkeen sai istua, kyseli murrosiästä.
      Seuraava käski nousta ylös ja piti nostaa käsiä ylös, et näki onko karvoja kainaloissa. Sen jälkeen piti mennä makaamaan tutkimus pöydälle ja tunnusteli vatsaa. Seuraava käski laskea bokserit ja sanoin että tarkistetaan onko alapäässä kaikki ok. Tunnusteli kivekset ja sanoi että karvoitus on hyvin kehittynyt. Lopuksi kysyi vielä voinko vetää esinahan taakse. Kaikki oli ok, sain pukeutua ja lääkäri kirjasi loput tiedot ylös.

• Anonyymi00005

mulla oli muuten aika sama mut ei pitäny vetää esinahkaa taakse

• Anonyymi00006

Oon tyttö ja samaa kun edellisellä, ei se multa mitään tunnustellut:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 118
      1470
    2. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1454
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      201
      975
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      331
      895
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      235
      847
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      743
    7. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      233
      707
    8. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      681
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      630
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      611
    Aihe