Koira on ekologinen katastrofi:
https://yle.fi/a/3-5978744
Lainaus: "Katumaasturi juo paljon bensaa, mutta koira syö paljon lihaa. Uusiseelantilaisen professoripariskunnan provokatiivisessa kirjassa Time To Eat The Dog todistellaan, että keskikokoisenkin koiran ekologinen jalanjälki vastaa kahta katumaasturia."
YLE: Koira on katumaasturia suurempi ympäristökuormittaja
6
153
Vastaukset
- Anonyymi
Eli kaikki mahdolliset lemmikit pois siinä on hyvä alku.
Sen jälkeen kaikki katumaasturit / SUV:t pois ja korvataan ne pienillä autoilla. - Anonyymi
Tuohon päälle sitten vielä meluhäiriöt, ulosteet, virtsa, hyökkäykset jne jne.
- Anonyymi
Löysit sitten 13v vanhan artikkelin. Olitko jo lukennu kaikki uudemmat ja liittänny ne tänne.
- Anonyymi
Onko asia jotenkin muuttunut 13 vuodessa ja koirat ovat nykyään kasvissyöjiä? Vai minkälainen ajatus sinulla oli tässä taustalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko asia jotenkin muuttunut 13 vuodessa ja koirat ovat nykyään kasvissyöjiä? Vai minkälainen ajatus sinulla oli tässä taustalla?
Oot oikein perehtynny asiaan. Kaikki nämä vuodet. Oletko itse autoton kasvissyöjä? Joka ei koskaan heitä luontoon mitään ylimääräistä, istutat puita hyvää hyvyyttäsi ja peseydyt vain kylmällä vedellä avannossa, suojelet maailmaa kaikelta pahalta.
Lopetatko ihan itse tämän sodankin, se kun ei yhtään saastuta. Keksit lentokoneen, joka toimii biojätteellä. Istut netissä ja parannat maailmaa pelkällä olemassa olollasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirani syö mustasotilaskärpäsen toukkaa ja villikalaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222824- 1121778
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue2121441- 191410
Laita lyhyt tunniste kaivatullesi
Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗851368- 2451338
Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh271229En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25982Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67973Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏16947