Onko muilla ollut ongelmia, ettei radioplayn kanavat kuulu netistä heidän omalta kotisivultaan, esim radiopori? Syytä en ole saanut paikallistettua omasta softasta. Toisten sivustojen kautta saan kyllä kuunneltua heidän kanavia, mutta en heidän viralliselta sivustolta.
Radioplay ei kuulu netistä
39
974
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa hyvä esimerkki, että miksi kyseistä sovellusta ei kannata käyttää, kun on toimivia tarjolla. Ja joissa on muutkin radiot kuunneltavissa.
- Anonyymi
Live taajuus on ehdoton 1! 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MyTuner on minulla asennettuna televisiota myöten. Selaimella näkyy myös soiva kappale.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Suomen kuunnelluin kaupallinen radio ja paljon muuta puuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Suomen kuunnelluin kaupallinen radio ja paljon muuta puuttuu.
Ehkä niitä ei tarvita siellä, jos en itse ole edes huomannut tällaista seikkaa. Minulle kuunnelluin on se mitä itse kuuntelen eniten. Massoille ihan sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivuston omistaja saa itse päättää mitä sivustolla julkaisee. Jos Nova ei täytä laatuvaatimuksia niin turhaan häntä syyllistetään siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä niitä ei tarvita siellä, jos en itse ole edes huomannut tällaista seikkaa. Minulle kuunnelluin on se mitä itse kuuntelen eniten. Massoille ihan sama.
Se että sinä "et ole huomannut" ei liity yhtään mihinkään. Nova ja muut Bauer Median radiot puuttuu. Massat käyttääkin täten parempia palveluja kuin joku tuhnuinen livetaajuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivuston omistaja saa itse päättää mitä sivustolla julkaisee. Jos Nova ei täytä laatuvaatimuksia niin turhaan häntä syyllistetään siitä.
Huutista noille sun jutuillesi 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radio Nova ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radio Nova ♥️
Nova, ei jatkooon. Tekoälyuutisille terveisiä sinne paueriin <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetin hyvä palvelu, kun valtakunnan tykeimmät kaupalliset radioasemat suorastaan loistavat poissaolollaan👎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että sinä "et ole huomannut" ei liity yhtään mihinkään. Nova ja muut Bauer Median radiot puuttuu. Massat käyttääkin täten parempia palveluja kuin joku tuhnuinen livetaajuus.
Bauer Median radioiden viikkotavoittavuus on lähes 2,3 miljoonaa korvaparia. Se on paljon ilman livetaajuuksiakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bauer Median radioiden viikkotavoittavuus on lähes 2,3 miljoonaa korvaparia. Se on paljon ilman livetaajuuksiakin
Lähde Finnpanel 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetin hyvä palvelu, kun valtakunnan tykeimmät kaupalliset radioasemat suorastaan loistavat poissaolollaan👎
Kuten kirjoitin: omistajalla on oikeus päättää, mitä palvelussa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lässyn lässyn. Älä larppaa. Noloa tuollainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos radiokanavan "omistaja" päättää että radiokanavia ei jossakin palvelussa julkaista, niin niitä ei julkaista. Näin se menee. Radioplayer on ihan hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radioplayer on ehdoton 1! 👍
- Anonyymi
Radioplayer on paras ja järkevin vaihtoehto. Siellä on kaikki olennainen Suomen radiosta. Ei mainoksia sivustolla. Siellä on suorat soittolinkit radioille. Sisältöä ylläpidetään joten ei ole toimimattomia asemia.
- Anonyymi
Kaikki riippumattomat ja hyvät radiot puuttuvat sieltä. Ei jatkoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki riippumattomat ja hyvät radiot puuttuvat sieltä. Ei jatkoon!
tarpeettomat radiot tuntuvat olevan sieltä pois, joten jatkoon :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarpeettomat radiot tuntuvat olevan sieltä pois, joten jatkoon :)
Mielipiteinesi olet hyvin pienessä vähemmistössä. Finnpanel sen kertoo mitä jengi tykkää kuunnella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteinesi olet hyvin pienessä vähemmistössä. Finnpanel sen kertoo mitä jengi tykkää kuunnella.
Onko se taas se Pooki, jonka kuuntelu kuitenkin laskee jatkuvasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se taas se Pooki, jonka kuuntelu kuitenkin laskee jatkuvasti?
Älä viitsi spämmätä pookia joka ketjuun
- Anonyymi
Ääni radioplayerille 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääni radioplayerille 👍
Sieltä olen Porin paikallisradiota kuunnellutkin, koska toi virallinen sivu ei soita minulle sitä jostain syystä.
- Anonyymi
Hyvinhän tuo tuntuu kuuluvan kun testailin
- Anonyymi
Ok, itselläni se jostain syystä jää vain lataamaan, eikä ala soittamaan radio Porin kanavaa.
- Anonyymi00029
Minun olikohan enne joulua kun ostin soittimen jossa on nettiradio kun ei oikein muu täsä kuulu, niin nyt hävis nova ja ilmeiseti kaikki bauermedian kanavat hienoa millä mä nyt kuuntelen kun ei toimi. Pitääkö niitä rukata niin että ei toimi tavallisilla laitteila, ei ole varaa ostaaa uutta kun vasta äsen ostin. Alku kuusta vielä toimi nyt ei. Ylen kanavat toimii mut kun en niitä kuuntele. Vittu mitä touhua!!!!!!!!!!
- Anonyymi00030
Siksi on Sea FM ❤️
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Siksi on Sea FM ❤️
Runkkareille toki.
- Anonyymi00032
Nähtäväksi jää, päättivätkö lopettaa tuen laitekuuntelulle. Mitään asiasta tiedottamatta. Haluavat pakottaa nettikuuntelun radioplay ja radioplayer kurapalveluihin, joita itse ainakaan en missään tapauksessa suostu käyttämään. Bauer Median kuuntelu loppuu meillä. Ala-arvoista toimintaa. Ei tämä sinänsä yllättäisi, Britanniassa vastaavanlainen temppu tehtiin muutama vuosi sitten. Bauerilla on pari radioasemaa, joita mielellään olisi kuunnellut. Vaikkakin taso kanavilla on laskenut, isolta osin valtavan mainosmäärän takia. Bauer media pitäköön tunkkinsa!
- Anonyymi00033
Kerrotko tarkemmin millainen soitin sulla on?
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Nähtäväksi jää, päättivätkö lopettaa tuen laitekuuntelulle. Mitään asiasta tiedottamatta. Haluavat pakottaa nettikuuntelun radioplay ja radioplayer kurapalveluihin, joita itse ainakaan en missään tapauksessa suostu käyttämään. Bauer Median kuuntelu loppuu meillä. Ala-arvoista toimintaa. Ei tämä sinänsä yllättäisi, Britanniassa vastaavanlainen temppu tehtiin muutama vuosi sitten. Bauerilla on pari radioasemaa, joita mielellään olisi kuunnellut. Vaikkakin taso kanavilla on laskenut, isolta osin valtavan mainosmäärän takia. Bauer media pitäköön tunkkinsa!
Hyvin toimii yhä. Kuuntelu jatkukoon.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut kaupallisesta, mainosmyyntiin perustuvasta radiotoiminnasta?
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut kaupallisesta, mainosmyyntiin perustuvasta radiotoiminnasta?
Olen. Mitä sitten?
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Liika mainosmäärä karkottaa kuuntelijat. Liika on liikaa. Puhun kokemuksesta. Mua vituttaa jo se, kun laitat bauerin radion päälle nettiradiosta, on kuunneltava useampi mainos ennen kuin asema alkaa kuulua
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Liika mainosmäärä karkottaa kuuntelijat. Liika on liikaa. Puhun kokemuksesta. Mua vituttaa jo se, kun laitat bauerin radion päälle nettiradiosta, on kuunneltava useampi mainos ennen kuin asema alkaa kuulua
Onneksi on Sea FM. Siellä ei ole mainoksia kuin yksi tunnissa.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tämä selittää miksi se on pelkkä jukeboksi
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ihmettelen että SEA FM on ylipäätään enää pystyssä kun mainoksia on noin vähän, ei mikään asema yleensä toimi noin vähillä mainosrahoilla!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45947