Radioplay ei kuulu netistä

Anonyymi-ap

Onko muilla ollut ongelmia, ettei radioplayn kanavat kuulu netistä heidän omalta kotisivultaan, esim radiopori? Syytä en ole saanut paikallistettua omasta softasta. Toisten sivustojen kautta saan kyllä kuunneltua heidän kanavia, mutta en heidän viralliselta sivustolta.

27

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuossa hyvä esimerkki, että miksi kyseistä sovellusta ei kannata käyttää, kun on toimivia tarjolla. Ja joissa on muutkin radiot kuunneltavissa.

• Anonyymi

Live taajuus on ehdoton 1! 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MyTuner on minulla asennettuna televisiota myöten. Selaimella näkyy myös soiva kappale.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan ole. Suomen kuunnelluin kaupallinen radio ja paljon muuta puuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan ole. Suomen kuunnelluin kaupallinen radio ja paljon muuta puuttuu.

Ehkä niitä ei tarvita siellä, jos en itse ole edes huomannut tällaista seikkaa. Minulle kuunnelluin on se mitä itse kuuntelen eniten. Massoille ihan sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivuston omistaja saa itse päättää mitä sivustolla julkaisee. Jos Nova ei täytä laatuvaatimuksia niin turhaan häntä syyllistetään siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä niitä ei tarvita siellä, jos en itse ole edes huomannut tällaista seikkaa. Minulle kuunnelluin on se mitä itse kuuntelen eniten. Massoille ihan sama.

Se että sinä "et ole huomannut" ei liity yhtään mihinkään. Nova ja muut Bauer Median radiot puuttuu. Massat käyttääkin täten parempia palveluja kuin joku tuhnuinen livetaajuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivuston omistaja saa itse päättää mitä sivustolla julkaisee. Jos Nova ei täytä laatuvaatimuksia niin turhaan häntä syyllistetään siitä.

Huutista noille sun jutuillesi 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Radio Nova ♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Radio Nova ♥️

Nova, ei jatkooon. Tekoälyuutisille terveisiä sinne paueriin <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetin hyvä palvelu, kun valtakunnan tykeimmät kaupalliset radioasemat suorastaan loistavat poissaolollaan👎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että sinä "et ole huomannut" ei liity yhtään mihinkään. Nova ja muut Bauer Median radiot puuttuu. Massat käyttääkin täten parempia palveluja kuin joku tuhnuinen livetaajuus.

Bauer Median radioiden viikkotavoittavuus on lähes 2,3 miljoonaa korvaparia. Se on paljon ilman livetaajuuksiakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bauer Median radioiden viikkotavoittavuus on lähes 2,3 miljoonaa korvaparia. Se on paljon ilman livetaajuuksiakin

Lähde Finnpanel 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetin hyvä palvelu, kun valtakunnan tykeimmät kaupalliset radioasemat suorastaan loistavat poissaolollaan👎

Kuten kirjoitin: omistajalla on oikeus päättää, mitä palvelussa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lässyn lässyn. Älä larppaa. Noloa tuollainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos radiokanavan "omistaja" päättää että radiokanavia ei jossakin palvelussa julkaista, niin niitä ei julkaista. Näin se menee. Radioplayer on ihan hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Radioplayer on ehdoton 1! 👍

• Anonyymi

Radioplayer on paras ja järkevin vaihtoehto. Siellä on kaikki olennainen Suomen radiosta. Ei mainoksia sivustolla. Siellä on suorat soittolinkit radioille. Sisältöä ylläpidetään joten ei ole toimimattomia asemia.

• Anonyymi

Kaikki riippumattomat ja hyvät radiot puuttuvat sieltä. Ei jatkoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki riippumattomat ja hyvät radiot puuttuvat sieltä. Ei jatkoon!

tarpeettomat radiot tuntuvat olevan sieltä pois, joten jatkoon :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarpeettomat radiot tuntuvat olevan sieltä pois, joten jatkoon :)

Mielipiteinesi olet hyvin pienessä vähemmistössä. Finnpanel sen kertoo mitä jengi tykkää kuunnella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipiteinesi olet hyvin pienessä vähemmistössä. Finnpanel sen kertoo mitä jengi tykkää kuunnella.

Onko se taas se Pooki, jonka kuuntelu kuitenkin laskee jatkuvasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se taas se Pooki, jonka kuuntelu kuitenkin laskee jatkuvasti?

Älä viitsi spämmätä pookia joka ketjuun

• Anonyymi

Ääni radioplayerille 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ääni radioplayerille 👍

Sieltä olen Porin paikallisradiota kuunnellutkin, koska toi virallinen sivu ei soita minulle sitä jostain syystä.

• Anonyymi

Hyvinhän tuo tuntuu kuuluvan kun testailin

• Anonyymi

Ok, itselläni se jostain syystä jää vain lataamaan, eikä ala soittamaan radio Porin kanavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      72
      7337
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      84
      5684
    3. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      39
      3816
    4. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      15
      3106
    5. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      111
      2945
    6. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      96
      2785
    7. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      42
      2760
    8. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      13
      2101
    9. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1826
    10. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      243
      1703
    Aihe