Onko muilla ollut ongelmia, ettei radioplayn kanavat kuulu netistä heidän omalta kotisivultaan, esim radiopori? Syytä en ole saanut paikallistettua omasta softasta. Toisten sivustojen kautta saan kyllä kuunneltua heidän kanavia, mutta en heidän viralliselta sivustolta.
Radioplay ei kuulu netistä
27
292
Vastaukset
- AnonyymiTuossa hyvä esimerkki, että miksi kyseistä sovellusta ei kannata käyttää, kun on toimivia tarjolla. Ja joissa on muutkin radiot kuunneltavissa. - AnonyymiLive taajuus on ehdoton 1! 👍 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Live taajuus on ehdoton 1! 👍 MyTuner on minulla asennettuna televisiota myöten. Selaimella näkyy myös soiva kappale. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Live taajuus on ehdoton 1! 👍 No ei todellakaan ole. Suomen kuunnelluin kaupallinen radio ja paljon muuta puuttuu. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No ei todellakaan ole. Suomen kuunnelluin kaupallinen radio ja paljon muuta puuttuu. Ehkä niitä ei tarvita siellä, jos en itse ole edes huomannut tällaista seikkaa. Minulle kuunnelluin on se mitä itse kuuntelen eniten. Massoille ihan sama. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No ei todellakaan ole. Suomen kuunnelluin kaupallinen radio ja paljon muuta puuttuu. Sivuston omistaja saa itse päättää mitä sivustolla julkaisee. Jos Nova ei täytä laatuvaatimuksia niin turhaan häntä syyllistetään siitä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ehkä niitä ei tarvita siellä, jos en itse ole edes huomannut tällaista seikkaa. Minulle kuunnelluin on se mitä itse kuuntelen eniten. Massoille ihan sama. Se että sinä "et ole huomannut" ei liity yhtään mihinkään. Nova ja muut Bauer Median radiot puuttuu. Massat käyttääkin täten parempia palveluja kuin joku tuhnuinen livetaajuus. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sivuston omistaja saa itse päättää mitä sivustolla julkaisee. Jos Nova ei täytä laatuvaatimuksia niin turhaan häntä syyllistetään siitä. Huutista noille sun jutuillesi 🤣 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No ei todellakaan ole. Suomen kuunnelluin kaupallinen radio ja paljon muuta puuttuu. Radio Nova ♥️ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Radio Nova ♥️ Nova, ei jatkooon. Tekoälyuutisille terveisiä sinne paueriin <3 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Live taajuus on ehdoton 1! 👍 Helvetin hyvä palvelu, kun valtakunnan tykeimmät kaupalliset radioasemat suorastaan loistavat poissaolollaan👎 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Se että sinä "et ole huomannut" ei liity yhtään mihinkään. Nova ja muut Bauer Median radiot puuttuu. Massat käyttääkin täten parempia palveluja kuin joku tuhnuinen livetaajuus. Bauer Median radioiden viikkotavoittavuus on lähes 2,3 miljoonaa korvaparia. Se on paljon ilman livetaajuuksiakin 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Bauer Median radioiden viikkotavoittavuus on lähes 2,3 miljoonaa korvaparia. Se on paljon ilman livetaajuuksiakin Lähde Finnpanel 👍 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Helvetin hyvä palvelu, kun valtakunnan tykeimmät kaupalliset radioasemat suorastaan loistavat poissaolollaan👎 Kuten kirjoitin: omistajalla on oikeus päättää, mitä palvelussa on. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuten kirjoitin: omistajalla on oikeus päättää, mitä palvelussa on. Lässyn lässyn. Älä larppaa. Noloa tuollainen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuten kirjoitin: omistajalla on oikeus päättää, mitä palvelussa on. Jos radiokanavan "omistaja" päättää että radiokanavia ei jossakin palvelussa julkaista, niin niitä ei julkaista. Näin se menee. Radioplayer on ihan hyvä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Live taajuus on ehdoton 1! 👍 Radioplayer on ehdoton 1! 👍 

- AnonyymiRadioplayer on paras ja järkevin vaihtoehto. Siellä on kaikki olennainen Suomen radiosta. Ei mainoksia sivustolla. Siellä on suorat soittolinkit radioille. Sisältöä ylläpidetään joten ei ole toimimattomia asemia. - AnonyymiKaikki riippumattomat ja hyvät radiot puuttuvat sieltä. Ei jatkoon! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kaikki riippumattomat ja hyvät radiot puuttuvat sieltä. Ei jatkoon! tarpeettomat radiot tuntuvat olevan sieltä pois, joten jatkoon :) 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:tarpeettomat radiot tuntuvat olevan sieltä pois, joten jatkoon :) Mielipiteinesi olet hyvin pienessä vähemmistössä. Finnpanel sen kertoo mitä jengi tykkää kuunnella. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mielipiteinesi olet hyvin pienessä vähemmistössä. Finnpanel sen kertoo mitä jengi tykkää kuunnella. Onko se taas se Pooki, jonka kuuntelu kuitenkin laskee jatkuvasti? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Onko se taas se Pooki, jonka kuuntelu kuitenkin laskee jatkuvasti? Älä viitsi spämmätä pookia joka ketjuun 
- AnonyymiÄäni radioplayerille 👍 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ääni radioplayerille 👍 Sieltä olen Porin paikallisradiota kuunnellutkin, koska toi virallinen sivu ei soita minulle sitä jostain syystä. 

- AnonyymiHyvinhän tuo tuntuu kuuluvan kun testailin - AnonyymiOk, itselläni se jostain syystä jää vain lataamaan, eikä ala soittamaan radio Porin kanavaa. 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727337
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät153106
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132101
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161826
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2431703