Olen etsinyt ukkoja julkisista wc tiloista ja rannoilta + pubeista. Yöelämää on kierretty ja harrastuksissa heruteltu. En vaan löydä sitä omaa nallekarhua. Onko Hämeessä heterojen markkinat? Suu ja muu tyhjänä ikuisestiko????
Hämäläinen homo ja pettynyt.
17
207
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko kokeillut prismasta. Siellä parkkipaikalla. Ne yleensä istuu autossaan ja odottaa muka "vaimojaan".
- Anonyymi
Siellä ne tumputtaa ohi kulkeville nuorille tytöille
- Anonyymi
No täytyykin lähteä heti tiiriölle miesten perseitä kourimaan niin löydän varmasti uuden gay poikaystävän, karanojan metsät onkin jo koluttu.
- Anonyymi
Käy ees tämän kerran suihkussa ennen lähtöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääksmäen silloilla on kuulemma jo kausi avattu jopa satoja homoja saaressa kauniimpina päivinä ja kaikki saa ja kaikki antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peseydyn vain miehen sisässä.
- Anonyymi
Suihkuun en viitsi mennä kun käytän kortonkia. Ei paskan maku näin suihin kulkeudu. Sääksmäelle täytyy lähteä myös gay hommiin, onhan kesä ja voiteet mielessä.
- Anonyymi
uintimatka saareen hengenvaarallinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uintimatka saareen hengenvaarallinen!
No kävele sinne siltaa pitkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kävele sinne siltaa pitkin.
Onko siellä sellainenkin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä sellainenkin??
Joo siinä kulkee tie nro 130 saaren läpi. Siitä pääsee saaren kallioille polkuja pitkin. Et voi eksyä polut on kondomeilla koristeltu.
- Anonyymi
are u gay bro?
https://www.youtube.com/watch?v=4-oMMj0qnoY - Anonyymi
Heteroiden kerma keskustelee haaveistaan.
- Anonyymi
Pilaavat tämänkin alan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828