Osaako kukaan sanoa mitä pitää tehdä, kun tulee 300 päivää työmarkkinatuella täyteen? Minulta on nyt evätty tuki, koska tosiaan 300 vrk on tullut täyteen. Enkö siis saa mitään tukea enää vai pitääkö aloittaa tuen hakuprosessi uudestaan?
300 päivää täynnä - mitä nyt?
12
409
Vastaukset
- Anonyymi
Ota yhteyttä kelaan
- Anonyymi
Ei se työmarkkinatuki nyt 300 päivään pitäisi päättyä.
- Anonyymi
mutta jos tuki evättiin sen tai jonkin muun syyn takia
- Anonyymi
Meneeköhän aloittajalla peruspäiväraha ja työmakkinatuki sekaisin? Peruspäivärahaa saa 300 päivää, työmarkkinatuessa rajaa ei ole.
- Anonyymi
Tarkennan, ennen kuin joku kuitenkin korjaa: max. 400 päivää peruspäivärahaa, jos ollut töissä yli kolme vuotta, muuten tuo 300 päivää.
- Anonyymi
JOO ON ALOITTELIJA JOS VASTA 300 PÄIVÄÄ TULEE TÄYTEEN
- Anonyymi
Kyllä, minulta tosiaan meni sekaisin peruspäiväraha ja työmarkkinatuki! Onneksi täällä tosiaan sai neuvoja... Nyt tiedän mitä teen, pistän työmarkkinatuen hakuun. Kurjaa olla ilman työtä, minulla on parikin asiaa vaikeuttavaa seikkaa. Olen skitsoaffektiivinen ja sitten vielä erittäin ylipainoinen. Pitäisi löytää joku esteetön työpaikka, jonne helposti voisin mennä. Harmi vaan kun yksi aivan ihana paikka, jonne olen avoimen hakemuksenkin laittanut, on sellaisessa nelikerroksisessa talossa ilman hissiä.
- Anonyymi
työkyvyttömyys paprut vaan liikkeelle.
Pääsee helpommalla. - Anonyymi
Jos peruspäiväraha tuli täyteen niin sitten haku työmarkkinatukeen...
Siinä sitten lasketaan ne paaomatulot mukaan tuloiksi ja se tarveharkinta.- Anonyymi
PIILOTTELETTEKO TULOJANNE
- Anonyymi
Juu, itse olen ollut työmarkkinatuella jo 5 vuotta yhteen soittoon. Takarajaa ei ole. No, ehkä kuolema tai eläkkeelle jääminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PIILOTTELETTEKO TULOJANNE
Ei tarvitse kun ei ole kuin kusenpolttamat housut jalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1654622- 1691611
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661427- 61906
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124787Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6737Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191731- 75710
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66709- 40664