Osaako kukaan sanoa mitä pitää tehdä, kun tulee 300 päivää työmarkkinatuella täyteen? Minulta on nyt evätty tuki, koska tosiaan 300 vrk on tullut täyteen. Enkö siis saa mitään tukea enää vai pitääkö aloittaa tuen hakuprosessi uudestaan?
300 päivää täynnä - mitä nyt?
12
395
Vastaukset
- Anonyymi
Ota yhteyttä kelaan
- Anonyymi
Ei se työmarkkinatuki nyt 300 päivään pitäisi päättyä.
- Anonyymi
mutta jos tuki evättiin sen tai jonkin muun syyn takia
- Anonyymi
Meneeköhän aloittajalla peruspäiväraha ja työmakkinatuki sekaisin? Peruspäivärahaa saa 300 päivää, työmarkkinatuessa rajaa ei ole.
- Anonyymi
Tarkennan, ennen kuin joku kuitenkin korjaa: max. 400 päivää peruspäivärahaa, jos ollut töissä yli kolme vuotta, muuten tuo 300 päivää.
- Anonyymi
JOO ON ALOITTELIJA JOS VASTA 300 PÄIVÄÄ TULEE TÄYTEEN
- Anonyymi
Kyllä, minulta tosiaan meni sekaisin peruspäiväraha ja työmarkkinatuki! Onneksi täällä tosiaan sai neuvoja... Nyt tiedän mitä teen, pistän työmarkkinatuen hakuun. Kurjaa olla ilman työtä, minulla on parikin asiaa vaikeuttavaa seikkaa. Olen skitsoaffektiivinen ja sitten vielä erittäin ylipainoinen. Pitäisi löytää joku esteetön työpaikka, jonne helposti voisin mennä. Harmi vaan kun yksi aivan ihana paikka, jonne olen avoimen hakemuksenkin laittanut, on sellaisessa nelikerroksisessa talossa ilman hissiä.
- Anonyymi
työkyvyttömyys paprut vaan liikkeelle.
Pääsee helpommalla. - Anonyymi
Jos peruspäiväraha tuli täyteen niin sitten haku työmarkkinatukeen...
Siinä sitten lasketaan ne paaomatulot mukaan tuloiksi ja se tarveharkinta.- Anonyymi
PIILOTTELETTEKO TULOJANNE
- Anonyymi
Juu, itse olen ollut työmarkkinatuella jo 5 vuotta yhteen soittoon. Takarajaa ei ole. No, ehkä kuolema tai eläkkeelle jääminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PIILOTTELETTEKO TULOJANNE
Ei tarvitse kun ei ole kuin kusenpolttamat housut jalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807