Voinko nähdä onko lähettämäni Gmail s.posti luettu?
Sähköposti
Anonyymi-ap
4
269
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mun tietääkseni pysty näkemään, niin kuin esimerkiksi Whatsapissa.
- Anonyymi
Kiitos tästä!
- Anonyymi
Paitsi, että esim. outlook osaa lähettää meilin status-viestejä - ne tosin on helppo ohittaa, koska käyttäjän pitää itse kuitata popup-ikkuna ja jos vastaanottaja ei käytäkään outlookia..
- Anonyymi
Tuli tärkeä gmail- viesti, mutta en kopioinut sitä heti vaan ajattelin ottaa tekstin tarpeen tullen.
Tuo posti sitten vaan ei ollutkaan enää löydettävissä. Luonteeltaan oli sellainen, että lähettäjällä oli mahdollisesti tarve poistaa se.
Olikohan mahdollista poistaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303