Hybrid Premium on ihmeen hiljainen ja lataa ihan itse jarrutuksissa ja alamäissä. Minä olen huomannut että se lataa tasamaallakin kun jarruttaa vaikka 80 km/h > 50 km/h niin heti alkaa ladata eikä tarvitse tankata.
Toyota Corolla
12
370
Vastaukset
- Anonyymi
Lataa myös ylämäissä.
- AnonyymiUUSI
Mutta hinkata toyotistin on pakko haaveuniensa kanssa. Muuta Japaniin!
- AnonyymiUUSI
Minulla auto lataa parkkipaikallaan, kotona ja mökillä. Matkalla sitä ei ole tarvinnut ladata kuin muutaman kerran. Mutta sepä ei olekaan Corolla, vaan ID.4.
- AnonyymiUUSI
Jep, ja mun auto lataa aina kun on käynnistänyt sen.
Corollamies- AnonyymiUUSI
Ilman bensaa se corolla ei edes käynnisty.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilman bensaa se corolla ei edes käynnisty.
Eiköhän tuo nyt ole jokaiselle sanomattakin selvää. Harvempi bensa-auto käynnistyy ilman bensaa.
Corollamies
- AnonyymiUUSI
Ai, senkös takia tojootit jarruttelevat milloin sattuu.
- AnonyymiUUSI
56 pitkää jarrutusta 100-0, niin sillä kerätyllä sähköllä voi ajaa 0,6 metriä keskimäärin.
- AnonyymiUUSI
Oikeasti yhdestä tuollaisesta 100-0 hidastuksesta jää talteen noin 50 Wh eli 0,05 kWh. Jos olettaa että auto kulkee 100 km 15 kWh:lla niin 0,05 kWh:lla se kulkee yli 300 m.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti yhdestä tuollaisesta 100-0 hidastuksesta jää talteen noin 50 Wh eli 0,05 kWh. Jos olettaa että auto kulkee 100 km 15 kWh:lla niin 0,05 kWh:lla se kulkee yli 300 m.
Äkkijarrutuksesta ei jää paljon mitään. Tosin kuka ajaa Tojolla 100 km/h?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äkkijarrutuksesta ei jää paljon mitään. Tosin kuka ajaa Tojolla 100 km/h?
"Tosin kuka ajaa Tojolla 100 km/h?"
Mittarin mukaan katsottuna monikin lippahattupappa kuvittelee ajavansa satasta. Ja kun pappa ottaa vielä sellaisen varmuusvaran ettei varmasti aja ylinopeutta niin papan taakse keräääntynyt jono tietää että papan Corollassa on vauhtia noin 85kmh.
Satasen alueella.
- AnonyymiUUSI
Vain ruostuminen aiheuttaa pientä ritinää, kun seisoo pihatonttujen seurana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697