Vieläkö avoinna ja miten ruokapuoli?
Joutotupa vieläkö avoinna?
10
526
Vastaukset
- Anonyymi
Eri toimija lienee
- Anonyymi
Eli?
- Anonyymi
Omistaja vaihtanut n.10v sitten. Vissiin se edelleen on auki ja samat huonekalutkin siellä istuu ellei kuolo ole korjannut..
- Anonyymi
Lienee ja ellei!!! Tosi varmaa tietoa turvan soittajilta.
- Anonyymi
vielä avoinna.kannattaa pistäytyä ja seuraavana päivänä katsoa tiliote.maksoiko kaljatuoppi 96 vai 44 euroa ja paikallakin voi käydä ja kysyä paljonko jäi velkaa eilisestä.huonekalu edelleen paikoillaan-hyvin kelpaa viina.
- Anonyymi
Toimii moitteettomasti ja ruoka on tasokasta tietenkin asiakkaan mukaan .
- Anonyymi
on auki joka päivä
- Anonyymi
Muistan sen ajan, kun siellä oli kylän parhaat ruuat.
- Anonyymi
Ja sieltä saattoi saada illalla naisenkin mukaan. Nyt on sen verran hiljasta että tuskin onnistuu.
- Anonyymi
Hiljaista tuntuu olevan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352106
- 841283
- 561238
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321152- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19527