Oletteko jo päivittäneet, tulivat tiistaina. On ollut kuulemma vaikeuksia KB5058411 kanssa ja tullut virhekoodia.
Win11 toukokuun päivitys KB5058411
36
345
Vastaukset
- Anonyymi
Päivitän koneet aina heti, kun päivityksiä on saatavilla. En ole huomannut ongelmia.
- Anonyymi
Taas jänskättää...
Windows alkoi tänään taas lataamaan päivityksiä ja on nyt 2½ tunnissa saanut ladattua jo 30 % - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas jänskättää...
Windows alkoi tänään taas lataamaan päivityksiä ja on nyt 2½ tunnissa saanut ladattua jo 30 %Miten meni?
- Anonyymi
Ei mitään ongelmia taaskaan-
- Anonyymi
Ei ole ollut ongelmia koskaan.
- Anonyymi
Elä Valehtele!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä Valehtele!
Kurttasiko bios?
- Anonyymi
mennyt hyvin siis
- Anonyymi
Äsken päivitin. en katsonut mitä KB-versiota päivitti, mutta myös bios päivittyi.
- Anonyymi
Ymmärrätkö mikä bios on ?
- Anonyymi
Helppo tarkistaa. Onko 411-päätteinen.
- Anonyymi
Mulla katosi netti, miten saan sen takaisin. Wlan yhdistää, mutta selain sanoo että ei ole nettiä?
- Anonyymi
Asenna Windowas. Ne Iinuksit ei toimi wIanin kanssa.
- Anonyymi
Voit koettaa poistaa tuon päivityksen mutta onnistuuko se ilman nettiä?
- Anonyymi
Oliko kyse tuosta 411-loppuisesta päivityksestä? Saitko netin toimimaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kyse tuosta 411-loppuisesta päivityksestä? Saitko netin toimimaan?
Ei riitä rahat Windowsiin.
- Anonyymi
Laita Windows kuriin
16.5.202515:15|päivitetty20.5.202510:24
Windows on palvelu eli käyttäjät saavat säännöllisesti uusia ominaisuuksia ilman tarvetta täydelliselle järjestelmäpäivitykselle. Mutta mitä päivityspaketit pitävät oikeasti sisällään?- Anonyymi
Laita linkki.
- Anonyymi
Miten on mennyt muilla?
- Anonyymi
Microsoft: Rikoimme vahingossa Windows 10:n aloitusvalikon
Windows 10:n uudella päivityksellä on ollut ikävä sivuvaikutus, joka on poistanut mahdollisuuden nähdä viimeksi avattuja tiedostoja ohjelmiesi alla aloitusvalikossa. Microsoft nöyrtyi ja tarjoaa pikaista korjausta.- Anonyymi
Kyse on WIn11 päivityksestä. Mikä tekoälyteksti tämä on.
- Anonyymi
Laadi tietokoneen pelastustikku jo tänään – niin vältät ongelmat huomenna
Voit menettää tärkeitä tiedostoja ja tietoja, jos tietokoneesi joutuu virusten tai vakavien virheiden valtaan. Voit kuitenkin saada tietokoneesi taas kuntoon erityisellä pelastustikulla. Siksi sinun kannattaa valmistella usb-muistitikkusi jo tänään.- Anonyymi
miten se tehdään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten se tehdään
Windowsin palautusvaihtoehdot
https://support.microsoft.com/fi-fi/windows/windowsin-palautusvaihtoehdot-31ce2444-7de3-818c-d626-e3b5a3024da5
Tuolta voi lukea jotakin aiheeseen liittyvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten se tehdään
Boottaava USB tikku ja sen tekeminen kerrotaan tällä videolla.
https://youtu.be/quDDv60In0o - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windowsin palautusvaihtoehdot
https://support.microsoft.com/fi-fi/windows/windowsin-palautusvaihtoehdot-31ce2444-7de3-818c-d626-e3b5a3024da5
Tuolta voi lukea jotakin aiheeseen liittyvää.Okei kiitos.
- Anonyymi
Eristää 32-bittiset ohjelmat suljetussa ympäristössä
Kun lataat ohjelman verkosta ja suoritat sen järjestelmänvalvojatililtäsi, ohjelmalla on yleensä pääsy tietokoneen ja tiedostojen olennaisiin osiin, joten se voi aiheuttaa suurta vahinkoa, jos se osoittautuisikin haittaohjelmaksi.
Win32 app isolation -toiminto varmistaa, että 32-bittiset ohjelmat – eli kaikki kiintolevyn "Program Files (x86)" -kansioon asennetut ohjelmat – suoritetaan eräänlaisessa hiekkalaatikossa, jossa niillä on vain rajalliset vaikutusmahdollisuudet.
Haittavaikutus vaan että tämä hidastaa ihan hirveästi näiden ohjelminen toimintaa ja estää osaltaan joidenkin tällaisten ohjelmien toimimisen kokonaan siihen tarkkoitukseen kun ne oon luotu.- Anonyymi
https://learn.microsoft.com/en-us/windows/security/book/application-security-application-isolation
App isolation ei vaikuta kaikkiin 32-bit ohjelmiin, vaan ainoastaan niihin joissa sovelluksen kehittäjä on ottanut sen käyttöön. Kehittäjien pitää julkaista uusi versio ohjelmasta, jossa app isolation otetaan käyttöön.
- Anonyymi
Jooooooooo, Vitui'k Män!
- Anonyymi
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Päivitys sujui kaikin puolin mallikkaasti, eli hyvin.
- Anonyymi
Ok hyvä, Olen lukenut että tämä voi poistaa nettiyhteyden.
- Anonyymi
Ukrainan asevarastossa on aukko. Venäjä tuhosi neljä Himars-rakettia kerralla
neljä "Hymars"-laukaisinta lähetettiin "uudelleenselvitykseen" suoraan Donbassiin. Lähde on itse brittiläinen sanomalehti The Telegraph - Anonyymi
Mulla katosi hiiri, eikä ole ensimmäinen kerta!
- Anonyymi
Siis touchpad vai ihan erillinen hiiri? Miten sait sen takaisin?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481