Olen pelaillut kannettavalla jossa on intel core suoritin mutta ei erillistä grafiikkakorttia kuten nvidia. Kevyet pelit toimii mielestäni hyvin, esim a short hike, stardew valley, rush rally 3, doom 3. Kannettava lämpenee mutta varmaan pelikannettavatkin lämpenee joissa on grafiikkakortti.
Luulin että lähes kaikkeen steam peleihin tarvitaan grafiikkakortti. Niin ei taida olla. Ehkä grafiikkakortti vain tekee peleistä sujuvampia paremmalla grafiikalla?
Tarvitaanko kevyeeseen pelaamiseen erillistä grafiikkakorttia?
6
154
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän vastasit itse otsikkoon. Kannettavissa on ihan sama miten sitä näytönohjainta nimittää. Jos haluaa pelata enemmän tehoa tarvitsevia pelejä, tärkeintä on ohjaimen video RAM-muistin koko ja yleinen suoritusteho.
- Anonyymi
Jopa doom eternal toimii ilman erillistä näytänohjainta 30 fps tasolla.
https://m.youtube.com/watch?v=yymkevYwVqQ&pp=ygUyV2l0aCBncmFwaGljcyBjYXJkIHZzIHdpdGhvdXQgZ3JhcGhpY3MgY2FyZCBnYW1pbmc= - Anonyymi
Vähentääkö erillinen näytönohjain suorittimen rasitusta? Kuumeneeko se silloin vähemmän?
- Anonyymi
"Kevyeeseen"? Miksei kevyeen?
- Anonyymi
Suomen kieli on tuollainen että joskus saman asian voi sanoa kahdella eri tavalla. Ehkä tuo "kevyeen" voi olla oikein kuitenkin.
- Anonyymi
Ymmärrät kuitenkin mitä tarkoitetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082386
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401819