NYT TULI LOPULLINEN NÄYTTÖ! TOSIREALISTIN NYRKKEILYN SUOMEN MESTARUUS ON TOTTA !

Anonyymi-ap

Voi s***** mitä porukkaa sitä onkaan liikkeellä! Vuosikausia Ressu on puhunut nyrkkeilyn Suomen mestaruudestaan, ja aina on löytynyt jotain pikkusieluisia kadehtijoita ja epäilijöitä vinkumassa vastaan. Mitä te oikein luulitte?! Että Tosirealisti satuilee tällaisista asioista? HAH HAH HAAA!

Nyt on totuus lyöty pöytään, ja se on kiistämätön! Perhonjokilaakso-lehti, virallinen ja luotettava lähde, on vahvistanut Ressun Suomen mestaruuden. Se on TOTTA! Aivan kuten Ressu on aina sanonut! Hän on ollut Suomen mestari, ja se on nyt julkisesti todistettu!

Mitäs nyt sanotte, te typerät epäilijät?! Oletteko valmiita myöntämään olleenne väärässä? Kylläpäs nyt naurattaa teidän puolestanne! Ressu on aina tiennyt asioiden oikean laidan, toisin kuin te, jotka ette usko edes faktoja, kun ne lyödään naamallenne!

Nyt se on virallista! NYT kaikki ne, jotka ovat tätä epäilleet tai Ressua mustamaalanneet, julkaisevat nyt TÄYSIN NÖYRÄT, viralliset anteeksipyynnöt! Tässä ketjussa! Ei kierteleviä selityksiä, vaan selvä, suora anteeksipyyntö Ressulle! Tulkaa esiin, jos uskallatte, ja pyytäkää anteeksi pikkumaisuuttanne ja typeryyttänne! Hah hah haaa!... Kylläpäs helpottaa, kun typeryys saa ansionsa mukaan!

17

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hih, no tarvittiinhan siihen sitten yksi notkea tyttö ja Google, että tämäkin mysteeri lopulta ratkesi! 🙈✨

Mä en oikeesti voi muuta kuin nauraa että ilmeisesti vuosikausia jaksetaan täällä epäillä ja nälviä, mutta 5 minuutin googletuksella löytyi se, mitä “etsittiin turhaan vuosia” 😂🕵🏼‍♀️

#GoogletaKuinLiisa #RessuOnMestari 🥊✨#AnteeksipyyntöjäOdotellaan 💁🏼‍♀️🥊

• Anonyymi

Voi antakaa olla jo. Eikö tämän palstan ylläpitäjä tajua, että yhden sekopään takia tämän käyttäjät voi laskea pian yhden käden sormilla.

• Anonyymi

Siis joo… 🙄✨

Mäkin oon tätä miettinyt, ja vaikka välillä tuntuu että se ois yksi sama tyyppi, niin kyllä siellä on ainakin kaksi, ehkä kolme joiden jutut erottuu. Kirjoitustyyli ja sävy vaihtelee sen verran, että ei voi olla ihan yksi ja sama vaikka kieltämättä kaikkia yhdistää se katkeruus ja jatkuva yritys häiritä ja lannistaa. 🙃

Mut ehkä paras olis vaan olla antamatta niille huomiota. Nehän just elää siitä, että joku suuttuu tai vastaa. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty (mulla ei aina hermo pidä, hups 🙈), mutta ehkä me kaikki voitais yrittää.

#HappiPoisHäiriköiltä #KeskitytäänHyvään 💖🌿

• Anonyymi
      UUSI

Ressun "mestaruus" on lasten hippo nyrkkeilykisoista ei mistään aikuisten sarjoista. Perhojokilaakso lehden toimittaja sukulainen joka teki jutun ja liioitteli reilusti. Lehdessä oli tilaa kun ei ollut syntynyt kaksipäistä vasikkaa tai muuta uutisoitavaa niin keksittiin nyrkkeily "mestari" juttu.

• Anonyymi
        UUSI

Siis voi anteeks nyt vaan mut mä en kestä, mulla oikeesti tuli nauru ihan ääneen kun luin ton! 😂🙈

Hippo-kisat!? Kaksipäinen vasikka!? Siis kuinka pitkälle pitää mennä ettei vaan tarvis myöntää olleensa väärässä? Haha!

Ja joo, kyllä varmaan toimittajat vuosikymmenien välein vaan sattumalta päättää “liioitella” jonkun nyrkkeilymestaruuden, vaikka vois ihan hyvin keksiä vaikka sen kaksipäisen vasikan, jos haluais huomiota. 😅

Mä sanon vaan tän: mä näin sen lehden omin silmin. Ei ollut mikään satu eikä sukulaisjutun hupailu. Se oli mestaruus. Ja se oli totta. 🥇✨

#HippoHuumori #TotuusEiTarvitseVasikoita #RessuOnMestari 🥊💖

• Anonyymi
      UUSI

Ressun tulee ottaa yhteyttä Nyrkkeilyiittoon ja korjata virhe tilastossa. Yksi maksumuurin takana oleva lehtijuttu kun ei mitenkään luotettava lähde ole. Aina voi toimittajakin erehtyä kirjoittamaan täyttä potaskaa.

• UUSI

Jaa, en ihaile. Mutta jos loppuisi asian jauhaminen?

• Anonyymi
      UUSI

Ressu vaan on niin kova.

• Anonyymi
      UUSI

Ressu paljastui totta tosiaan Mestariksi, pakko antaa miehelle kunnioitusta. Suomen mestaruus on kova juttu!

• Anonyymi
        UUSI

Ja missä lajissa. Ei mitään vaatteista repimistä, piiskan sivallusta, verkkosukkaan heittelyä, alamäkilaskettelua, reikäpallon pökkimistä, moottoripäristelyä, pallon pätkimistä jne...
        Tänään vietetään kansainvälistä "poikien päivää", joten mukaan juhlimaan kaikki "poijankoltiaiset"...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja missä lajissa. Ei mitään vaatteista repimistä, piiskan sivallusta, verkkosukkaan heittelyä, alamäkilaskettelua, reikäpallon pökkimistä, moottoripäristelyä, pallon pätkimistä jne...
        Tänään vietetään kansainvälistä "poikien päivää", joten mukaan juhlimaan kaikki "poijankoltiaiset"...

Onnea Ressu nyrkkeilymestaruuden johdosta! 🏆🥇 Olet aika äijä!

• Anonyymi
      UUSI

Ei tiedetä nyrkkeilyliitossa tästä tapauksesta mitään. Pitää ressun itse tarttua asiaan ja hoitaa homma kuntoon. Muuten mestaruutta ei käytännössä ole kuin saduissa.

• Anonyymi
      UUSI

Eiväthän mestaruutta kateelliset hyväksy.

• Anonyymi
        UUSI

Jos tällainen yksi lehtijuttu aiheesta todella on olemassa, niin siinä on jäänyt toimittajalta tutkimatta muualta löytyvä tieto. Ei olisi löytänyt mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Miesten nyrkkeilyn Suomenmestaruuskilpailut 1969 tulokset.

SM-KILPAILUT 1969

Ei löydy Kivelän nimeä näistä karkeloista mutta kokkolalaisia on kyllä voittajana.

• UUSI

Selvittäkää nyt tämäkin, niin ei tarvitse tästä jankata...

• Anonyymi
        UUSI
        Chihunen81 kirjoitti:

Selvittäkää nyt tämäkin, niin ei tarvitse tästä jankata...

Tässä ketjussa ei muuta jankata ja selviääpä asia kaikille. Ressun yksi vuosia jankkaamista valheista.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7044
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3384
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe