Elatusmaksuista oikeuteen

Anonyymi-ap

Jee. Käräjille kai mennään, toisen osapuolen oikeusavustaja otti yhteyttä, pyysi tietoja ja kertoi että niiden perusteella - tai ilman, jos en vastaa - he päättävät yrittävätkö muuttaa maksuja oikeudessa. "Mutta mieluummin haluaisivat sopia."

Jos tämä pyörä lähtee pyörimään, paljonko siitä on riesaa ja kauanko se kestää?

22

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hävitä kaikki omaisuus ja auto omista nimistäsi, tee itsesi vaarattomaksi, maksa ennen oikeudenkäyntiä mahdollisimman paljon veroja, asuinkuluja, hanki mahdollisimman paljon sairaanhoito- ja lääkekuluja viimeisen kuukauden aikana ennen käsittelyä, nosta veroprosentti 40% menee hyvin läpi oikeudessa.. Voit myös vähentää lainalyhennykset ja korot asunnlstasi..Kannattaa jäädä kokonaan pois työstä sairauspäivärahalle, työttömäksi, eläkkeelle.. Ja pistää hakemus yksinhuollosta ja hakea äidille valvottuja tapaamisia lapsiinsa..

• Anonyymi

Miksi mielestäsi vanhemman kannattaisi heikentää taloudellista tilannettaan, jottei hän pysty elättämään lapsiaan? Miksi kannustat vanhempia elättämään lapsensa yhteiskunnan kustannuksella? Olet itse varmastikin joku vapaamatkustaja ja yhteiskunnan loinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mielestäsi vanhemman kannattaisi heikentää taloudellista tilannettaan, jottei hän pysty elättämään lapsiaan? Miksi kannustat vanhempia elättämään lapsensa yhteiskunnan kustannuksella? Olet itse varmastikin joku vapaamatkustaja ja yhteiskunnan loinen.

Palataan asiaan kun lasten etu ja oikeudet isäänsä ja isovanhempiinsa toteutuu yhteishuollossa ja oikealla sukunimellä.

• Anonyymi

Palataan asiaan kun lasten etu ja oikeudet isäänsä ja isovanhempiinsa toteutuu yhteishuollossa ja oikealla sukunimellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset jo aikuisia ja heillä on uusinisä ja isovanhemmat. Kukaan ei palaa asiaan enää koskaan kanssasi. Saat palailla asiaasi yksin. Se on aivan varma

• Anonyymi

Kertokaa siitä lasten ex-isän lähestymiskiellosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heillä on hyvä suhde siovanhemoiensa eli Timon vanhempien kanssa. Älä ole lainkaan huolissasi, vaan keskityhän, Kari, hoitamaan oma suhteesi Peten kanssa kuntoon. Teillä taitaa olla riita päällä tas?

• Anonyymi

Ehkä olisi paljon helpomaa ollut käyttää kortsua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on "oikea" sukunimi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas helvetin inhottavasti sanottu. Kuinka katkera ihminen oikein olet? Lapset syntyivät toivottuina ja ovat elämäni valo. Ex-puolisoni on tätä nykyä valitettavasti minulle lähinnä ongelma.
        -AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on "oikea" sukunimi?

Sen lapset jo aikuisia ja heillä on isänsä sukunimi. Häntä vaan vituttaa asia kovasti eli ihan oikea ja juridinen sukunimi lapsilla on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen lapset jo aikuisia ja heillä on isänsä sukunimi. Häntä vaan vituttaa asia kovasti eli ihan oikea ja juridinen sukunimi lapsilla on.

Karilla ei ole enää lapsia, hänellä on perätön lausunto ja Peten antama -pukamat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertokaa siitä lasten ex-isän lähestymiskiellosta?

Ei ole mitään ex- isää ja lähestymiskieltoa määrätty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Tiina ei käyttänyt- käyttöikä Timo ja Pete?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karilla ei ole enää lapsia, hänellä on perätön lausunto ja Peten antama -pukamat.

Timolla ei ole koskaan Karin lapsia, hänellä on perätön lausunto ja Tiinan antama -pukamat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Tiina ei käyttänyt- käyttöikä Timo ja Pete?

Karin ja Peten ei tarvitse käyttää, vaikka Kari on fem

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään ex- isää ja lähestymiskieltoa määrätty

Jos sinulla ei ole lähestymiskieltoa ja haluaisit tavata lapsesi, niin mikä juridinen este estää sinua tapaamasta heitä? Ei tselläni ei tule muuta mieleen kuin lähestymiskielto, mutta siis onko sinulla jokin muu kuin lähestymiskielto?

• Anonyymi

Kauanko tällaisen asian päätyminen käräjille kestää?

• Anonyymi

18 vuotta

• Anonyymi

Kesälomakausi alkamassa että aika kauan.

• Anonyymi

Sehän minulle sopii. Ajattelin taktiikaksi neliraajajarrutusta. Siitä ei voine seurata mitään pahaa?

-AP

• Anonyymi

Ne ei muuten pääse koskaan oikeuteen ulosoton nojalla kuten kaikki tietävätkin. Kiusa se on pienikin jekku.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe