Jatkuvasti katsovat ja vilkuilevat minua, salilla ja joka paikassa missä olen ulkona sekä salilla. Mistä johtuu? Salillakin yksi hakeutui katsekontaktiin minun kanssani jatkuvasti. 🤔 myös ulkona näin hden saman naisen joka oli salilla samaan aikaan kanssani ja taas vilkuili jatkuvasti jopa kaduilla
Kaikki kajaanin venäläiset ja Ukrainalaiset naiset
27
291
Vastaukset
- Anonyymi
Hieman ihmetyttää tämä touhu. Kajaanin suomalaiset naiset eivät minua katso ja vilkuile ollenkaan ja yritä hakea katsekontakia mutta nämä venäläiset ja ukrainalaiset jatkuvasti tekevät sitä. Outoa 😐
- Anonyymi
En edes pidä itseäni edes viehättävänä koska olen ylipainoinen ja ruma mutta silti vaan näin käy jatkuvasti
- Anonyymi
Sali tuli mainittua 3 ×, jos se on saanut sinun kuvittelemaan.
- AnonyymiUUSI
Sitähän ne katsovatkin ja virnuilevat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sali tuli mainittua 3 ×, jos se on saanut sinun kuvittelemaan.
4 kertaa
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne ovat katsoneet, että siinä on sopivan tollon näköinen ja oloinen karju, jota olisi helppo huijata. Varo vaan, että ei käy huonosti.
- AnonyymiUUSI
Öötota. Olen kylläkin nainen.
- AnonyymiUUSI
Kaksi vaihtoehtoa miksi katselevat.
Joko heitä ihmetyttää kuinka huonosti olet miehenä hoitanut itseäsi ja pitänyt kunnostasi huolta ?
Tai toinen vaihtoehto on potentiaalinen elättäjän etsiminen jossa arvioidaan mies joka kantilta ja tehdään sitten päätös joko lähentyä tai hylätä ehdokas. - AnonyymiUUSI
Hajustasi se johtuu.
- AnonyymiUUSI
Ihme ja kumma miten kajaanilaiset naiset hyväksyvät tänne ulkomaalaisia naisia.
- AnonyymiUUSI
Suomalaiset naiset häviävät kuukaudessa keskimäärin neljä sataa euroa ulkomaalaisten naisten takia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset naiset häviävät kuukaudessa keskimäärin neljä sataa euroa ulkomaalaisten naisten takia.
Juomat, ruoka, taxi, hotellit ym. viihteessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo suomalaisilla naisilla helppoa baareissa nykyään miehillä on valinnanvaraa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo suomalaisilla naisilla helppoa baareissa nykyään miehillä on valinnanvaraa.
Ulkonäköpaineet saavat monet suomalaiset jäämään kotiin ulkomaalaisten naisten takia säälittävää.
- AnonyymiUUSI
He eivät olekaan niin tyhmiä kuin maastopukuiset persujen kannattajat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
He eivät olekaan niin tyhmiä kuin maastopukuiset persujen kannattajat.
Persut hyökkäsi heti ketjuun kun kyse on ulkomaalaisista joita kiinnostaa suomi mies
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persut hyökkäsi heti ketjuun kun kyse on ulkomaalaisista joita kiinnostaa suomi mies
Totta kait kun aina yksi paikallis osastossa päivystää sivua.
- AnonyymiUUSI
Rouvilla on ihmettelemistä ulkomaalaisten naisten kanssa miesten suhteen.
- AnonyymiUUSI
Olet halpaa makkaraa heille.
- AnonyymiUUSI
Lapsia te olette täällä kaikki kirjoittavat!
- AnonyymiUUSI
Laita sepalus kiinni, niin lopettavat tuijottamisen.
- AnonyymiUUSI
Varmaankin siksi katsovat, koska olet huvittavan näköinen, etkä edes kuuluisi salille.😜
- AnonyymiUUSI
Erotut jotenkin joukosta, hyvällä tai huonolla tavalla
- AnonyymiUUSI
Ei ne ainakaan oo nauranut kertaakaan kukaan. Yksi vilkuili minua jatkuvasti ja suomalaiset naiset ei edes vilkaissut. Yksi katsoi minua silmiin ja erehdyin katsomaan takas sitten minä ja nainen lukittiin kumpikin katseemme toistemme silmiin. En tiedä outoa. Se oli joku venäläinen tai ukrainalainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ainakaan oo nauranut kertaakaan kukaan. Yksi vilkuili minua jatkuvasti ja suomalaiset naiset ei edes vilkaissut. Yksi katsoi minua silmiin ja erehdyin katsomaan takas sitten minä ja nainen lukittiin kumpikin katseemme toistemme silmiin. En tiedä outoa. Se oli joku venäläinen tai ukrainalainen
Voi olla etteivät ole ikinä noin hölmöä tuijotusta nähneet
- AnonyymiUUSI
En edes väkipakolla etsi naisystävää tai mitään mutta näköjään silti noita tapauksia tulee tasasin väliajoin että joku kiinnostuu mutta en sitten tiedä että onko kiinnostunu mutta ainakin vaikuttaa silta kun suomalaiset naiset ei edes vilkaise tällaista pullataikinaa mutta nämä venäläiset ja Ukrainalaiset kylläkin. Minulla on tosi paljon voimaa nostelen aina isoja rautoja mutta en mitenkään atleettinen ole. Keho lähinnä rasvaa enimmäkseen eikä todellakaan mitään pyykkilauta vatsaa vaan pullottava kaljamaha. En juo enkä polta olen lopettanut ne ja elän terveellisesti mutta ylipainoa on aika paljon 122kg
- AnonyymiUUSI
Ja ajat linja-autoa, sä oot hyvä rahapussi ukrainan muikkeleille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402028