kuvan olen saanut siirrettyä telkkariin s-video-kaapelilla. ääni pitäis ilmeisesti vetää suoraan äänikortista. millaista kaapelia tarvin ja mihin sen äänikortissa tökkään?
ääni telkkariin
3
313
Vastaukset
- ==>
Johto: toinen pää 3,5mm kuulokeplugi ja toinen pää 2xRCA. Johto tulee reikään jossa on tietokoneen kaiuttimet(line-out).
- helkutissa
"Johto: toinen pää 3,5mm kuulokeplugi ja toinen pää 2xRCA. Johto tulee reikään jossa on tietokoneen kaiuttimet(line-out)."
Vilkaisin koneen taakse. Siellä on tosiaan
"line out", mutta kaiuttimet ovat kyllä
kiinni reiässä "speakers" ? - ==>
helkutissa kirjoitti:
"Johto: toinen pää 3,5mm kuulokeplugi ja toinen pää 2xRCA. Johto tulee reikään jossa on tietokoneen kaiuttimet(line-out)."
Vilkaisin koneen taakse. Siellä on tosiaan
"line out", mutta kaiuttimet ovat kyllä
kiinni reiässä "speakers" ?En sen kummemmin viitsinyt tarkistaa tuota line-outia. Mutta siis mulla lähtee tuo kyseinen johto kaiutinliitännästä stereoihin ja sillä se myös pelittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792